כותרות אחרונות
Search

התעניינות שיא בקרב תושבי חוץ לרכישת דירות בפרויקט "אשטרום" קריית היובל.

"אשטרום" קריית היובל – צילום: קבוצת אשטרום בע"מ

 

התעניינות שיא בקרב תושבי חוץ לרכישת דירות בפרויקט "אשטרום" קריית היובל.

בשבועות האחרונים התקבלו פניות של עשרות תושבי חוץ המחפשים לרכוש דירות בירושלים.

בשבועות האחרונים התקבלו במשרדי אשטרום קריית היובל פניות רבות מאירופה ומארה"ב לבחינת רכישת דירות בירושלים. אשטרום מגורים מוסרת כי נותרו רק 15 דירות למכירה בפרויקט "אשטרום" קריית היובל.

 

"אשטרום" קריית היובל הינו פרויקט ייחודי המציע בית ירושלמי חדש לצד שדרת חנויות בוטיק ואווירה קהילתית צעירה, הכול במתחם אחד גבוה מעל כולם עם נוף עוצר נשימה. בפרויקט נותרו למכירה רק 15 דירות מתוכן 2 פנטהאוזים ענקיים (בקומה ה- 22 שהיא העליונה בבניין, בשטח העולה על 160 מ"ר בני 5 חד' עם מרפסות רחבות בשטח של כ 90 מ"ר, המשקיפים לנוף פנורמי עוצר נשימה), כמו גם מספר קטן של דירות מטיפוסים אחרים.

 

הפרויקט כולל מגדל ובו 132 יחידות דיור של 2,3,4,5  חדרים, דירות גן ופנטהאוזים עם כל המרחב והנוחות לחיים מאושרים. מכל אחת מהדירות נוף פנורמי- לכיוון מערב נוף לעין כרם ולהרי ירושלים ולכיוון מזרח נוף ירושלמי של העיר העתיקה. 

 

מורן בר-שי סמנכ"ל מכירות משגב שיווק מתחמי מגורים המשווקת את פרויקט אשטרום קריית היובל: "בשבועות האחרונים, אנו רואים ביקושים הולכים וגדלים לדירות בירושלים. מתעניינים רבים מכל רחבי העולם, בעיקר ארה"ב ואירופה, מתחילים לדבר על אפשרות ממשית לביצוע עלייה ועל רצון לרכוש דירות ובתים בישראל, בין אם זה עבורם באופן אישי או להשקעה כאשר העדיפות היא לדירות עם ממ"ד ובירושלים" אומר מורן בר-שי סמנכ"ל מכירות משגב שיווק מתחמי מגורים המשווקת את פרויקט אשטרום קריית היובל. מורן מוסיף "רבים טוענים שכעת זה זמן טוב להשקיע ולרכוש דירות שכן הביקושים לדירות חדשות צפויים לעלות בשל המצב. הפרויקט שלנו הוא פרויקט מוצלח מאד עם נוף מרהיב, אויר הרים ובמיקום נהדר, ונותרו רק 15 דירות למכירה כך שההבנה היא שקיימת פה הזדמנות בלתי חוזרת".

 

"אשטרום" קריית היובל – צילום: קבוצת אשטרום בע"מ

 

המתחם מאופיין בתכנון מוקפד ובמפרט טכני עשיר של בנייה ירוקה – החל מהלובי המעוצב, דרך הדירות המרווחות, מטבח מהמם עם שיש אבן קיסר, קירות בטון מבודדים תרמית ואקוסטית, ריצוף גרניט פורצלן, מיזוג אוויר מלא, חימום דירתי ומרפסות מרווחות. בפרויקט הושקע פיתוח סביבתי וגינון ברמה גבוהה המשתלב עם פארק המפלצת הצמוד. בנוסף, נבנה חניון תת קרקעי ענק לשירות הדיירים 

 

אשטרום קריית היובל ממוקם בסמוך לגן המפלצת האייקוני בשכונת קריית היובל המתחדשת, במרחק נגיעה מעין כרם הציורית, בסמיכות לפארקים רחבי ידיים ובקרבה למוסדות חינוך מובילים. המבנים נמצאים בסמיכות לתחנת הרכבת הקלה החדשה ועם גישה מהירה אל צירי התנועה הראשיים היוצאים והנכנסים לירושלים.

 

ישי אשלגי סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק מציין: "אשטרום קריית היובל הוא פרויקט ייחודי שמאפשר ליהנות מחוויית מגורים ירושלמית ובטוחה עם נוף מושלם, שכנים נהדרים, חיי קהילה עשירים, מרכזי חינוך מתקדמים ומתחם מושקע לקניות, תרבות ופנאי. לא במקרה מכרנו כמעט את כולו תוך תקופה קצרה יחסית. ההתעניינות הנוכחית של תושבי חוץ בפרויקט בקריית היובל, מובנת לנו. רבים בחו"ל, כמו גם ישראלים, מבינים כי מלאי הדירות הולך ואוזל וכי מעבר לערך הסנטימנטלי, ירושלים במיקום המקנה ביטחון. הישראלים מתעניינים בפרויקט בזכות הייחודיות שלו ובגלל החשש הצפוי לעליית מחירים עקב הביקושים הצפויים בתקופה הקרובה והמחסור הצפוי בשל מחסור בידיים עובדות. בניית הפרויקט הושלמה, והרוכשים הראשונים יכנסו לדירות בשבועות הקרובים".

 

קבוצת "אשטרום" הינה מחברות הבנייה והנדל”ן המובילות הגדולות והוותיקות בישראל, עם ניסיון של כ 60 שנה באספקת פתרונות איכותיים לכל לקוחותיה, מהמסד ועד לטפחות. מאז הקמתה מהווה אשטרום ראש חץ בין חברות הבנייה והנדל”ן, היא מנצלת באופן מיטבי את היתרונות הייחודיים של חברות הבת שלה ומייצרת ערך מרבי למגוון פעילויותיה בארץ ובעולם. כמי שיצקה באבני היסוד שלה את ערכי החדשנות, האיכות האמינות המקצועיות, מקיימת קבוצת אשטרום מסורת המתבססת על ערכים אלו. קבוצת אשטרום פועלת על פי סטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים, תוך הצגה קבועה של חוסן פיננסי מתמשך. כל אלו מציבים אותה כעוגן מקצועי ועוצמתי, המקנה ביטחון רב ושקט נפשי ללקוחותיה. בכל פרויקט מבית היוצר של הקבוצה תיהנו מתפיסת מגורים אטרקטיביים הכוללים בין השאר תשתיות חינוך מתקדמות, מרכזי קניות, גינות ומרכזי תרבות.