כותרות אחרונות
Search

רשת "אלפיין סטייל" משיקה את מותג הגרביים "DARN TOUGH DARN" האמריקאי – גרביים באחריות לכל החיים.!

צילום: יח"צ

 

גרביים באחריות לכל החיים.!

רשת אלפיין סטייל משיקה את מותג הגרביים  "DARN TOUGH DARN" האמריקאי: הגרביים היחידות בעולם עם אחריות לכל החיים! מנדפות זיעה, מרחיקות לחות ואינן מסריחות גם אחרי מספר ימים של לבישה!

 

רשת "אלפיין סטייל" משיקה את מותג גרבי  "DARN TOUGH" האמריקאי. המותג, מעצב גרביים סופר איכותיות מצמר מרינו, בעוביים שונים של בד, לשימושים שונים, משימוש צבאי, עד לריצה, שימוש יומיומי וטיפוס הרים, תוך כדי שהוא מתחייב לאחריות על הגרביים לכל החיים! הגרביים עומדות בתנאי השטח הקשים ביותר ובחברה מתחייבים שגם לבישה שלהם משך 5 ימים רצוף, לא תשאיר ריחות רעים.

 

קברניטי מותג גרבי  "DARN TOUGH" האמריקאי שהגיעו לרשת "אלפיין סטייל" הישראלית, החליטו על החלת מדיניות שאף מותג אחר לא העז לפניו: הם כל כך בטוחים באיכות המוצר שלהם ומתחייבים למוצר איכותי שאינו מתבלה ומתכלה, עד כדי כך שנותנים תעודת ביטוח ומי שרוכש את הגרביים, זכאי לחזור להחליפן במקרה הצורך, כך שלמשל חיילים או מילואימניקים יכולים לקנות 3 זוגות שיסדרו אותם לכל השירות והשהייה בשטח וכל רוכש/ת יכולים להיות סמוכים ובטוחים בקנייה שלהם, בלי חרטות.

 

צילום: יח"צ

 

בין הפריטים בקולקציה ברשת אלפיין סטייל:

גרב החיילים של חברת Darn Tought האמריקאית ברשת אלפיין סטייל עשויה מצמר מרינו איכותי אשר מרחיק לחות, מנדף זיעה ושומר על הרגל יבשה ולא מסריחה גם אחרי 5 ימים עם אותה גרב.  הגרב עבה בחלקה התחתון, על מנת לתת שיכוך במאמץ פיזי קשה, אך עם זאת בחלקה העליון הגרב דקה יותר והיא הגרב היחידה בעולם עם אחריות לכל החיים. אם הגרב נפגמת חלילה, מחזירים ומקבלים גרב חדשה.

 

גרב טיולים מקצועית מצמר מרינו של חברת DARN TOUGH האמריקאית  באורך של מגף, מתאימה לנעלי טיולים גבוהות ונעלי חיילים, מנדפת זיעה ומרחיקה לחות בצורה בלתי רגילה . לא מסריחה גם אחרי מספר ימים אם אותה גרב ומצויידת בחלק עבה בתחתית  הרגל והאצבעות לשיכוך טוב בימי הליכה ארוכים.

 

צילום: יח"צ

 

גרבי חורף לקור קיצוני גרב בגובה לפני הברך, עם שיכוך מירבי תחת כרית כף הרגל מתאימות כגרבי טיפוס ליום פסגה, כגרבי סקי במקומות קרים או למי שסובל מקור ורוצה את הגרב הטובה בעולם . הגרב עשויה מצמר MERINO WOOL  מרחיקה לחות ומונעת ריחות רעים גם אחרי מספר ימים של פעילות בשטח.  נוחה ונעימה במיוחד.

 

גרב ריצה  לגברים  לעונת הקיץ החמה מקצועית  ללא צמר שמתאימה לטבעונים גם מנדפת זיעה בזכות סיבי  ה COOLMAX ומשאירה את הרגל יבשה ונעימה כמו כן בחלקו העליון של הרגל טקסטורה שונה לנידוף מואץ של זיעה . שיכוך קל תחת כרית כף הרגל, קלאסית לרצים למתאמנים בחדר כושר להליכה ולנעליים חצאיות רגילות .

 

גרב טיולים לנשים הפופלארית ביותר ללא תפרים SEAMLESS מתאימה גם לקיץ וגם לחורף מנדפת ומרחיקה לחות שומרת על הרגל יבשה ומונעת ריחות רעים . אנטי בקטריאלית ניתנת לשימוש מספר ימים רצוף כמו כן מתאימה לנעלי מטיילים בנוחות מירבית וללא אופציה שהגרב תחליק פנימה .

 

טל אזולאי בעלי "אלפיין סטייל" – צילום: יח"צ

 

טל אזולאי בעלי רשת "אלפיין סטייל" יבואנית גרבי "DARN TOUGH": "הגרביים של DARN TOUGH, ייחודיות בכמה מובנים, החל מאיכות המוצר, עבור להתחייבות היצרן לכל החיים – זו הגרב היחידה עם התחייבות כזו, באם קורה משהו, ניתן להגיע לרשת אלפיין סטייל ולהחליף ללא עלות, כך שגרב שמחירה יחסית לאחרות, לא מאוד זול, מחזירה את ההשקעה ביום הקניה כיוון שאין סיכוי לבלות המוצר. מעבר להתחייבויות האחרות, שריח לא יורגש גם אחרי 5 ימי לבישה – ובעזה או בשטח, אין אופציות אחרות, כך שהמוצר פרקטי, נוח, שימושי ומעולה! 3 זוגות גרביים כאלה יכולים להספיק לחייל לשירות שלם".

 

"גרביים טקטיות של Darn Tought ברשת אלפיין סטייל"

 

טווחי מחירים (תשלום חד פעמי לכל החיים): 82-165 ₪.

 

רשת חנויות אלפיין:

טלפון: 072-2505044

כתובת: רחוב החשמונאים 91 תל אביב – החנות פתוחה 7 ימים בשבוע בימים א-ה 20:00 שישי 9:00-15:00

בצפון צומת יגור-מתחם חוצות יגור – החנות פתוחה 7 ימים בשבוע בימים א-ה ושבת 10:00-20:00 שישי 9:00-15:00

*בקרוב סניף חדש בנתניה

פייסבוק

אתר מכירתי

אינסטגרם

טיקטוק

 

רשת אלפיין סטייל הוקמה בשנת 2008 ומונה כיום 3 סניפים, מחסן ומשרדים. הרשת בבעלות טל אזולאי, מספקת ציוד ומוצרים ל12 חנויות טיולים בפריסה ארצית, למשרד הבטחון, תעשיה אווירית, קופות חולים, צבא ולקוחות פרטיים, זאת כיוון שהרשת מספקת פתרונות שאין בשום רשת אחרת. טל אזולאי מטפס מוכר בקהילת המטפסים, הקים את אלפיין סטייל כרשת חנויות המתמחה בציוד טיפוס, ציוד סנפלינג, ציוד עבודות גובה וציוד טיולים  מחנאות, קמפיינג וטרקים ויבואנית המותג השוויצרי MAMMUT המוכר לקהילת המטפסים בארץ ובכל העולם. שבאדפטציה למלחמה, הרשת החלה לייבא את מותג PENTAGON לביגוד וציוד טקטי לחיילים ומילואימניקים.

 

מעבר לכך בשלושת סניפי הרשת ובאתר הקניות המקוון, תוכלו למצוא את כל הציוד הנדרש לטיולים מחנאות ושטח, ממוצרי שטח שכל איש שטח או מילואימניק צריך ואפילו לפיקניקים, עד לציוד שיתאים לטיפוס הצוקים וטיפוס ההרים סנפלינג וציוד למערנות ואפילו  ציוד לעבודות גבוהה וגם כל ציוד הטיולים האיכותי ביותר עם פתרונות שניתן למצוא רק ברשת, בין אם את הולכים לטפס את האוורסט או הר, אחר, טיול בשביל ישראל או בדרום אמריקה רשת אלפיין סטייל היינה הרשת המקצועית ביותר בישראל .

 

מקצת הפריטים שתוכלו למצוא ברשת: מביגוד, הנעלה ועד ציוד מקצועי: ביגוד טרמי, מעילי סקי, מעילי פוך, נעלי טיולים, נעלי ריצת שטח, תרמילים, מנשאי תינוקות, מנשאי מים, כלי בישול, ציוד לג'יפאים, ציוד למערנות, ציוד עבודות-גובה, גזיות, פנסים, סכינים, אולרים, משקפות, כובעים, כפפות, מכנסי טיולים, סנדלים, שקי שינה, אוהלים, מקלות הליכה, רצועות סלייקליין, גרביים, מעילי פליז, סופטשלים, מעילי GORE-TEX מטענים לטיולים, תאורה לטיולים, ערכות עזרה ראשונה, ציוד טיפוס, ציוד לטיפוס הרים, מגפי בלאנסטון.

 

המותגים שהרשת מייבאת, מקצועיים ומעולים בתחומם:

LEKI, MILLET, LAFUMA ,DARN TOUGH, MAD ROCK, MAMMUT,LEKI,5.10,ROCK-EMPIRE, OCUN, KONG, MAD-ROCK, OMEGA PACIFIC, SNOW PEAK,RAB, TRANGO, BACH, GIBBON, DARN TOUGH.

 

בכל חנויות הרשת ישנו קיר טיפוס לבדיקת נעלי וציוד טיפוס. צוות החנויות מורכב ממטפסים ותיקים, מטיילים, מדריכי משלחות ומדריכי טיולים אשר התנסו באופן אישי במגוון רחב של הציוד המצוי בחנות. אלפיין סטייל עובדת עם כל היחידות המיוחדות בצבא וכוחות הביטחון, מספקת ציוד לכל קירות הטיפוס בארץ.