כותרות אחרונות
Search

זהירות – וופלים של חברת "מן" זה ממכר !

זהירות – וופלים של חברת "מן" זה ממכר !

אחד הטעמים המועדפים הוא לימון.

הוופלים נחשבים לאחד הנשנושים המתוקים הכי נפוצים ומוכרים, לגדולים ולקטנים. הם נמצאים כמעט בכל מטבח בבית, במקומות העבודה הם מהווים חלק בלתי נפרד מהכיבוד בישיבות עבודה, מסיבות יום הולדת או סתם כליווי מתוק לשתייה חמה.

 

זהירות זה ממכר – הבעיה המרכזית של הוופלים היא שבשל הקלילות, הטעם  והמתיקות שלהם, קשה מאוד להפסיק לאכול אותם ובלי שתשים לב נגמרה כל החבילה.

 

בישראל הטעם האהוב ביותר לוופלים הוא השוקולד ומיד אחריו מגיע טעם הלימון, לעומתנו בכל רחבי העולם הטעם השני הכי פופולארי הוא טעם הווניל- אז למה הישראלים אוהבים כל כך את הטעם הלימוני ?

 

צילום: יח"צ

 

ידוע בישראל כי לאורך השנים טעם הלימון הוא טעם המתקשר עם משהו היסטורי, מאז ימי אנשי העלייה השנייה או השלישית מפולין / רוסיה, בתקופות הללו היה ידוע כי החמיצות והלימון היו דומיננטיים מאוד וכשהם עלו לארץ הטעם הלימוני הפך לחטיף/ ממתק שנשאר לאורך כל השנים- גם 65 שנה אחרי.

 

יש האומרים כי לפני הקמת המדינה, שלטו בארץ טעמים מזרח אירופאים, שהשתרשו לאורך השנים בעיקר בשנות ה-50 וה-60 והאוכלוסייה למדה לאהוב את אותם הטעמים ולדרוש אותם גם היום מתוך הרגל ומסורת.

 

במפעל הוופלים והעוגיות של "מן", אחד המפעלים הוותיקים והנוסטלגיים שיש, יצרו ליין של מוצרים המבוססים על טעם הלימון ביניהם: מארז וופלים 200 גרם בטעם לימון במחיר של כ-4.40  ₪ , מארז וופלים 500 גרם בטעם לימון במחיר של כ-8.90 ₪ ומארז עוגיות ירח בטעם לימון במשקל 300 גרם במחיר של כ-6.50 ₪ .

 

צילום: יח"צ

 

כל מוצרים מיוצרים ונארזים במפעל המשפחתי כחול-לבן, הינם פרווה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס וללא צבעי מאכל. הוופלים והעוגיות של מן טעימים, איכותיים, ואהובים על ידי הישראלים מאז שאנו זוכרים את עצמנו.

 

רוקחמן בע"מ הינו מפעל משפחתי ותיק לייצור ופלים ועוגיות, כל התוצרת הינה פרווה ללא רכיבי חלב או לקטוז, עשויה מחומרים טבעיים בלבד.

 

את מוצרי "מן" בטעם לימון ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות: שופרסל, ויקטורי, חצי חינם, יוחננוף, אושר עד, יש חסד, פרש מרקט ובעוד מגוון רשתות וחנויות פרטיות.