כותרות אחרונות
Search

זה הזמן לבקר בדוכן של טאיוואן בתערוכת התיירות IMTM אקספו תל אביב 11-12 בפברואר 2020.

צילום: לשכת התיירות טאיוואן

IMTM !

זה הזמן לבקר בדוכן של טאיוואן – בואו לבקר בלב של אסיה !

11-12 בפברואר 2020

דוכן #118 – כנס התיירות הבינ"ל לתיירות IMTM מרכז הירידים, תל אביב.

 

IMTM 2020 מהווה נקודת פתיחה לקידום השנתי של טאיוואן למטיילים הישראלים עם דוכן מרהיב והפעם בסימן תיירות הררית; עם מופעי תרבות, סמינרים על המקומות והאטרקציות עוצרי הנשימה, משקאות מיוחדים, חטיפים טעימים והפתעות נוספות.

 

משרד התיירות של טאיוואן בחר לקדם השנה את התיירות ההררית כנושא מרכזי לשנת 2020.

 

טאיוואן הינה גן עדן הררי כשיותר מ-50 אחוז משטחה הרריים ומכוסים יערות עבותים, וכ-20 אחוז הם שטחים מוגנים המתחלקים בין הפארקים הלאומיים, שמורות היער, שמורות הטבע ומגוון יערות לאומיים !

 

IMTM השוק הבינ"ל לתיירות ה-26, המתקיים בין התאריכים 11-12 בפברואר 2020 במרכז הירידים תל אביב, נציגות של לשכת התיירות של טאיוואן (TTB) שמחה להגיע שנה נוספת לספר ולעודד מטיילים ישראלים נוספים לבקר בארץ היפה והייחודית של טאיוואן, ארץ שיש לה כל כך הרבה להציע לכולם, לא משנה אם אתם משפחות, צעירים, חובבי אוכל, חובבי תרבות והיסטוריה, הרפתקנים כולם יוכלו למצוא את האטרקציות המתאימות להם.

 

גם השנה TTB השקיעה בדוכן גדול ובולט כדי להבטיח לנוסעים הישראלים, סוכני הנסיעות והתקשורת לקבל את קבלת הפנים החמה שיקבלו בעת ביקורם בטאיוואן, אחד המקומות הידידותיים ביותר בעולם. טאיוואן ידועה כמדינה של מוצרים מעוצבים ובנויים להפליא, והדוכן הטיוואני – מס' 118 ב- IMTM אינו יוצא מן הכלל: הדוכן נבנה כולו כגרסה העתק מדויק של כפר "קשת בענן". החוויות בתוך הדוכן הטיוואני ב- IMTM יהיו ממש חגיגה לחושים עם ריקודים אותנטיים של השבטים הילידים בטאיוואן מידי שעה, תה וחטיפים מסורתיים, הרצאות מעניינות על טאיוואן, קבלת מידע תיירותי וטיפים לטיול הבא לטאיוואן, כולל המלצות לטרקים, הרים ושמורות טבע, טריוויה נושאת פרסים ועוד המון הפתעות !!

סוכני תיירות? אנשי מדיה? מוזמנים לסדנה סגורה שנקיים ב-12 בפברואר בשעה 16:00 באולם ג'י. תוכלו לשמוע על מהלך לקידום התיירות בטאיוואן לשנת 2020 דרך קמפיין "שנת התיירות ההרית.

 

לרשימת 100 ההרים:
https://peakbagger.com/list.aspx?lid=5638

 

התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב בימים:
שלישי, 11 לפברואר  14:00-19:00
רביעי, 12 לפברואר 14:00-18:00


מוזמנים לעקוב  באינסטגרם:
https://www.instagram.com/taiwan.org.il/