כותרות אחרונות
Search

"מלאבו" בירת גינאה המשוונית היא היעד החדש של חברת התעופה "טורקיש אירליינס" !

צילום: turkishairlines 

 

"מלאבו" בירת גינאה המשוונית היא היעד החדש של חברת התעופה "טורקיש אירליינס"  !

"טורקיש אירליינס" מרחיבה את רשת קווי הטיסות שלה, כיאה לחברת התעופה שטסה למדינות רבות יותר מכל חברה אחרת, קבעה את "מלאבו"  בירת גינאה המשוונית, ליעדה ה- 319.

 

טורקיש אירליינס החלה את פעילותה ל"מלאבו" ב- 7 בפברואר וזהו היעד ה-60 שלה ביבשת אפריקה.

 

הטיסות ל"מלאבו" יופעלו בנתיב איסטנבול – פורט הרקורט – מלאבו – איסטנבול עם מטוסים מסוג בואינג 737 – 900.

 

הטיסות יופעלו שלוש פעמים בשבוע בימי שני, רביעי ושישי.

 

"מלאבו", בירת גינאה המשוונית, נוסדה על ידי הבריטים בשנת 1827. היא העיר השנייה בגודלה במדינה. מלבד היותה עיר עשירה בשמן, היא גם נמצאת בחזית הפעילות בתיירות, עם פלאי הטבע, המטבח העולמי העשיר והארכיטקטורה ההיסטורית שלהם, מלבו היא אחד היעדים הבולטים ביותר באפריקה.

 

מטיילים שירצו לחוות את האווירה האקזוטית של "מלאבו", העיר העתיקה ביותר בגינאה המשוונית, יוכלו ליהנות ממבצע היכרות מיוחד ש "טורקיש אירליינס" מציעה- החל מ- 789 דולר.

יו"ר הדירקטוריון והוועד המנהל של "טורקיש אירליינס", מהמט אילקר אייג'י: "עידן חדש החל בתחום התעופה והתיירות הטורקית עם שדה התעופה באיסטנבול. מרכז התפעול החדש והמשופר שלנו מציע לנו יתרון ביצועי שאין שני לו כשמדובר בקידום של רשת הטיסות שלנו. כיום, בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה המתמשכת שלנו, אנו שמחים להכריז על צירופו של "מלבו" לרשת הטיסה ההולכת ומתרחבת של "טורקיש אירליינס". החל מהיום הזה הנוסעים ל"מלבו" יוכלו ליהנות מהנוחות והאירוח של חברת "Turkish Airlines".  

 

צילום: turkishairlines

 

אודות "טורקיש אירליינס":

טורקיש אירליינס (Turkish Airlines) נוסדה בשנת 1933 עם צי של חמישה מטוסים שגדלה לצי של 346 מטוסי נוסעים ומטען, הטסים ל-319 יעדים ברחבי העולם, מתוכם 266 בינלאומיים ב-126 מדינות ו-50 יעדים בטורקיה.

למידע נוסף על טורקיש אירליינס בקרו:

באתר החברה

או

ברשתות החברתיות:

פייסבוק,

אינסטגרם,

יוטיוב,

טוויטר

ולינקדאין.