כותרות אחרונות
Search

חברת אזורים חתמה עם "סיטי מרקט" על השכרת חנות בשטח של 300 מ"ר במתחם המסחרי החדש של פרויקט "מבשרת החדשה".

צילום והדמיות: DVISION3

 

חברת אזורים חתמה עם "סיטי מרקט" על השכרת חנות בשטח של 300 מ"ר במתחם המסחרי החדש של פרויקט "מבשרת החדשה".

איכלוס עד סוף השנה.

 

חברת "אזורים" עידכנה השבוע כי חתמה עם רשת סיטי מרקט שתפתח סופר באזור המסחרי של מתחם  הפרויקט 'מבשרת החדשה' במבשרת ציון. סיטי מרקט הינה רשת סופרים ולה 26 סניפים ברחבי המדינה, תשכור במתחם שטח של כ-300 מ"ר לטווח ארוך. 

 

במתחם המסחרי החדש במבשרת ציון נחתמו עד כה חוזי שכירות עם ניצת הדובדבן, "אופני ההר" שיעבור ממיקום סמוך, עם חנות ממתקים ובמו"מ עם עוד מספר ספקים. לקוחות המתחם ייהנו מחניון עילי נפרד בסמוך למתחם שיאפשר נגישות מהירה וקלה למתחם החנויות.

 

צילום והדמיות: DVISION3

 

המתחם המסחרי בפרויקט 'מבשרת החדשה'  כולל כ- 1,800 מ"ר וחניה עילית נפרדת עבור לקוחות המתחם. על פי התיכנון השקת המתחם  צפויה להיות עד סוף 2020.

 

פרויקט  המגורים מבשרת החדשה של חברת אזורים משקיף לנוף הרי ירושלים וכולל 6 בניינים, בני 8 קומות ובסה"כ 180 דירות, במיקום מרכזי ועם נגישות מעולה. המרכז המסחרי רחב הידיים ייתן מענה זמין ונוח לשלל צרכי דיירי הפרויקט, השכונה והסביבה, כמו גם לתת מענה לבאי בית החולים הדסה עין כרם המצוי בקרבת מקום.

 

דן מור, מנהל נכסים מניבים באזורים מציין כי: " המיקום האסטרטגי והקרבה לבית החולים הדסה עין כרם, איכות האוכלוסייה בפרויקט ובאזור, כמו גם הצורך הקיים במרכז מסחרי נוח, זמין ונגיש לתושבי האזור, צפויים ליצור את התנאים לשגשוג המתחם המסחרי בפרויקט.  האטרקטיביות הזו יוצרת התעניינות רבה מצד בעלי עסקים באזור כמו גם רשתות ארציות גדולות שמבינות את הפוטנציאל הגדול. חברת אזורים מברכת על העסקה שנחתמה עם סיטי מרקט וממשיכה לפעול כדי ליצור תמהיל עסקים מוקפד ומתאים במקום."

 

צילום והדמיות: DVISION3

 

חברת אזורים יוצרת חיי קהילה עשירים, בסביבת מגורים מוקפדת ומושלמת ולפי תפיסה זו, בונה החברה פרויקטים של עירוב שימושים בכל הארץ, פרויקטים המשלבים , שטחי מסחר המספקים לדיירים שירותים כמו סופר, בתי קפה, כספומט, קופות חולים, ועוד במרחק נגיעה מהבית. ואכן, חברת אזורים אינה רק חברת בנייה למגורים. באזורים קיימת זרוע של נכסים מניבים החולשת על שטחי מסחר של מעל 45,000 מ"ר בכל רחבי המדינה בשלבי פעילות, פיתוח ותכנון. מרבית השטחים נמצאים במתחמים של עירוב שימושים ביניהם מתחם מבשרת הצעירה, "הרצליה הילס", הבלוק בבאר שבע, אזורים רחובות החדשה, אזורים הכוכב בגליל ים, הLIVING בבת ים, נרקיסים בראשל"צ, השבטים בבת ים, בנתניה,  ועוד…

 

צילום והדמיות: DVISION3

 

במבשרת, כמו ביתר הפרויקטים ברחבי המדינה, מייצרת חברת אזורים לדיירי הפרויקט ולתושבי האזור בכלל, בעזרת מתחמי המסחר איזון מושלם בין איכות חיים פרטית לבין סביבת מגורים שלימה ומליאה שיש בה את כל מה שהמשפחה רוצה וצריכה.

 

חדשות ישראל בעסקים גם בפייסבוק

https://www.facebook.com/kib001/