כותרות אחרונות
Search

הגב' קרן מעוז מונתה לסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת "בסט".

קרן מעוז סמנכלית שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת "בסט" צילום: משה דר

 

הגב' קרן מעוז מונתה לסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת "בסט".

קרן מעוז מונתה לסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת "בסט". למעוז ניסיון של למעלה מ 15 שנה בפרויקטיי נדל"ן (איתור, נכסים והקמה) בישראל ובחו"ל, וכן בניהול, תפעול ופעילות שוטפת של משרדים בארץ ובעולם .

 

מעוז שימשה בעבר כסמנכלית פרוייקטים ונדל"ן בחברות חללים משותפים בפריסה מקומית וגלובאלית. קודם לכן עבדה בחברת "NICE" כמנהלת נכסים ותשתיות גלובאלית והובילה עשרות פרויקטים בארץ בעולם וכן את תפעולם השוטף של המשרדים.

 

קרן היא עורכת דין בהשכלתה, בעלת תואר שני במשפטים (LL.M ) מאוניברסיטת תל אביב, תואר ראשון במשפטים  LL.B מהמכללה למנהל ותואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל.

 

קרן מעוז סמנכלית שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת "בסט" צילום: משה דר

 

קבוצת "בסט" מתמחה בייזום וביצוע של פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הנדל"ן בארץ ובעולם. הקבוצה, מניעה מיזמים, הכוללים שיתוף פעולה עם כוחות פיננסים ונדל"נים מובילים בארץ ובחו"ל.  הפעילות היזמית של החברה, מתנהלת במסגרת איתור ויזום פרויקטים בתחום המסחרי, נדל"ן מניב, התחדשות עירונית ובמסגרת מחיר למשתכן של משרד הבינוי והשיכון . קבוצת בסט פועלת במסגרת מס' חברות במגוון פעילויות: בסט בנייה- ביצוע פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הנדל"ן, בילדאפ – מתמחה בפרויקטים מורכבים ועבודות גמר, בסט יזום-יזמות של פרויקטים למסחר ומגורים, גם במסגרת מחיר למשתכן של משרד השיכון והתחדשות עירונית. לחברה פעילות גם בחו"ל תחת חברת בסט קנדה- השקעות ומיזמים בתחום הנדל"ן מחוץ לישראל.

 

אליאס טנוס מנכ"ל קבוצת "בסט": "אני שמח על הצטרפותה של קרן לשירותינו.  קרן מביאה עימה ניסיון מקצועי ועשיר, היכרות והבנה מעמיקים בענף הנדל"ן, ויכולות עסקיות ובינאישיות גבוהות. קבוצת "בסט" נמצאת בעיצומה של התרחבות משמעותית בעיקר בצד היזמי, אין לנו ספק שקרן תתרום  רבות להצלחת החברה והובלתה קדימה".

 

חדשות ישראל בעסקים גם בפייסבוק

https://www.facebook.com/kib001/