כותרות אחרונות
Search

חברת "אטלס" משיקה פלטפורמה טכנולוגית חדשה בתחום "IMPACTOR" פילנתרופיה ואחריות תאגידית.

סיון זנא מנהלת פיתוח עסקי בחברת אטלס – צילום מורג ביטן

 

חברת "אטלס" משיקה פלטפורמה טכנולוגית חדשה בתחום "IMPACTOR" פילנתרופיה ואחריות תאגידית. 

 ההשקעה במהלך  כ-1 מיליון ₪.

 

 סיון זנא מנהלת פיתוח עסקי בחברת "אטלס" מאגר המידע הפילנתרופי הגדול בישראל: "בשנת 2022 ההשקעה בעשיה חברתית ברחבי העולם מוערכת בכ-1 טריליון דולר ובישראל כ-25 מיליארד ₪" .

 

מערכת עם "IMPACTOR" מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת למחלקי המענקים לנהל במקום אחד ובצורה יעילה את מעגל התמיכה בהשקעות חברתיות לבחון ולנהל את מעגלי השפעה של התרומות והשקעות החברתיות.

 

חברת אטלס משיקה בימים אלו פלטפורמה טכנולוגית חדשה בתחום הפילנתרופיה ואחריות תאגידית IMPACTOR לאחר 3 שנות מחקר ופיתוח בתחום, בהשקעה של כ-1 מיליון ₪.

 

סיון זנא מנהלת פיתוח עסקי בחברת אטלס – צילום מורג ביטן

 

סיון זנא מנהלת פיתוח עסקי בחברת אטלס: "בשנת 2022 ההשקעה בעשיה חברתית ברחבי העולם מוערכת בכ-1 טריליון דולר ובישראל כ-25 מיליארד ₪".

 

בשנים אחרונות יותר ויותר חברות וארגונים מבינים את הצורך לבחון ולנהל את מעגלי השפעה של התרומות וההשקעות חברותיות תוך בחינת שיקולי ה- ESG ושינוי הרגולציה בתחום, שהינם מרכיב מרכזי בקבלת ההחלטות במגזרים השונים, עסקי, פיננסי וחברתי.

 

מערכת IMPACTOR פונה ל-3 קהלי יעד מרכזיים:

  • מחלקת אחריות תאגידית בחברות עסקיות.
  • קרנות פילנתרופיות, "FAMILY OFFICE" וקרנות הון סיכון בארץ ובעולם המנהלים תמיכות/ השקעות חברתיות. ארגוני גג המנהלים אופרציה של רשת ארגונים הקשורים לפילנתרופיה.

היתרון הבולט ביותר של "IMPACTOR" הוא ייעול משמעותי של ניהול מעגלי התמיכה, ע"י פלטפורמה פורצת דרך, המקצרת משמעותית את המשאבים הנדרשים לחלוקת מענקים  והשקעות חברתיות לצד יכולות טכנולוגיות למדידת מעגלי ההשפעה.

 

סיון זנא מציינת: "מערכת "IMPACTOR" תייעל את תהליכי התרומות לפילנתרופיה ותגדיל את היקף התרומות".