כותרות אחרונות
Search

מתנות משמיים.! אף פעם לא מוקדם מידיי להתכונן ליום שאחרי….

מתנות בתקציב נמוך – אריקה וייס – מלאכים מגן עדן – צילום: יחסי ציבור

 

מתנות משמיים.!

אף פעם לא מוקדם מידיי להתכונן ליום שאחרי….

"מלאכים מגן עדן" מיזם חדש הרשום כסימן מסחר רשום והוקם עקב טראומה אישית, מאפשר לאנשים לשלוח מתנות לאהוביהם ויקיריהם גם אחרי לכתם.

 

את חברת ״מלאכים מגן עדן״, הקימה אריקה וייס ב-2021 לאחר מות אביה שקרה בסמוך ליום הולדתה, מתוך המחשבה שביום הולדתה הבא לא יהיה נוכח בכדי להעניק לה מתנה באופן אישי כפי שנהג מאז ילדותה ולחגוג לה כמידי שנה.  את החברה הקימה מתוך כאב אישי ובכדי לאפשר להולכים מאיתנו להקל ולו במעט על אהוביהם ולהעניק להם תזכורת שיש מי שאהב אותם כשהיה בחיים ועדיין צופה ומשגיח עליהם ממרומים.

 

אריקה וייס "מלאכים מגן עדן" – צילום: נטלי זקס.

 

מסבירה אריקה וייס: "ידוע שפטירתו של אדם קרוב פוגעת באלו הנשארים מאחור, הנותרים עם חלל ריק בליבם. השירות שלנו מאפשר לכל אדם, בין אם יודע שסופו קרוב או מעוניין להיות מוכן לכל תרחיש, לרכוש מתנות מבעוד מועד עבור יקיריו, שישלחו בתאריך ובזמן מדויקים שיוגדרו מראש לכבוד אירוע משמח ומיוחד."   

 

האדם בוחר את המתנות אותן היה רוצה להעניק לאחר מותו ליקיריו מתוך קטלוג מתנות עשיר מטעמה, בו מגוון מתנות המסווגות על פי תקציבים, נמוך, בינוני וגבוה. לחילופין יכול המבקש להפקיד בידי החברה מתנה בעלת ערך סנטימנטלי או אפילו מכתב אישי מהלב אותו יכתוב בעצמו, סרטון וידאו אישי, כאשר אין הגבלה למספר האנשים להם תינתן המתנה.

 

מתנות בתקציב גבוה – אריקה וייס – מלאכים מגן עדן – צילום: יחסי ציבור

 

לאחר הפטירה ובהתאם לחוזה שנחתם מראש אצל עורכי דין מומחים, השליחות של החברה מתחילה לפעול והמתנות נשלחות לאנשים המוגדרים בתאריכים שסוכמו מראש ובהתאם לאופן בו סוכם שתוענק המתנה. בנוסף להענקת המתנה, החברה מתעדת את המאורע בתמונה שתצורף לאלבום תמונות אישי שיוגש גם הוא כמתנה בסוף המסע המרגש.

 

התאריך העתידי המאוחר ביותר להענקת המתנה לאחר פטירת האדם הוא שלוש שנים.

 

עלויות: עד חמישה יקירים, שכר הטרחה 5,000 ₪ לשנה (לא כולל מע"מ ולא כולל עלות המתנות).

 

השירות הכולל: חיפוש, בדיקה ורכישת המתנה, איסוף ומסירה אישית עד הבית, צילום הסרטונים/התמונות והגשתם תוך שנה מלכתו של האדם.

 

השירות לבני 18 ומעלה מהארץ ומרחבי העולם. (למעוניינים לרכוש מהעולם ליקירים בישראל).

 

השירות אינו ניתן למשלוח מחוץ לגבולות ישראל.

 

לינק לאתר:

https://www.surprisesfromheaven.com/