כותרות אחרונות
Search

חברת 'אלפא אקססוריז' מתרחבת ומשיקה סניף שביעי למותג האופנה הבינלאומיDESIGUAL

 

'אלפא אקססוריז' חברת הבת של קבוצת 'אלפא קוסמטיקה' מתרחבת ומשיקה סניף שביעי למותג האופנה הבינלאומיDESIGUAL

החנות החדשה נפתחה בקניון ביג פאשן בנצרת בשווי של כ-מיליון וחצי ₪ וזו תהיה החנות השביעית של המותג בארץ אשר תציע פריטי אופנה מיוחדים ואביזרים לנשים.

רונן שמיר, מנכ"ל קבוצת אלפא קוסמטיקה: "אנו שמחים ונרגשים לפתוח את החנות השביעית של מותג האופנה הבינלאומי DESIGUAL בארץ ולהציג אותו לקהלים ומגזרים נוספים. קבוצת אלפא ממשיכה לחדש ולהביא לקהל הישראלי את בשורות האופנה הבינלאומיות האחרונות". 

 

צילום: לנס הפקות

 

רשת DESIGUAL מתרחבת ופותחת את הסניף השביעי שלה בקניון ביג פאשן נצרת בעלות של כ-מיליון וחצי שקלים. החנות תציע מגוון רב וייחודי של פריטי אופנה ואקססוריז טרנדים.

 

החנות משתרעת על פני שטח של כ-170 מ"ר ומעוצבת בהתאם לקונספט העיצובי והצבעוני של מותג DESIGUAL.

 

העונה השיקה הרשת קמפיין חדש "SHARE THE POWER" שנוצר מביקוש לגיוון וסבלנות שמטרתו להראות כי השוני של כל אחד ואחת הופך אותנו לשווים לכל דבר. בנוסף הציגה הרשת קולקצייה במהדורה מוגבלת לחגיגות 90 שנה למיקי מאוס.

 

צילום: לנס הפקות

 

אודות DESIGUAL

DESIGUAL הוא מותג ספרדי, שנוסד בשנת 1984 באיביזה על ידי האחים כריסטיאן ותומס מאייר, הנשיא בפועל של החברה ובעל החזון. תומס מאייר נולד בשווייץ ובגיל 20, רצה ליצור עתיד בו אנשים יהיו לבושים בצורה ייחודית. המטרה העיקרית שלו הייתה לתכנן בגדים שיכולים ליצור רגשות חיוביים לאנשים.

 

מאז ועד היום, המותג תוסס, מלא תשוקה וצבעוני. הפילוסופיה הים תיכונית, מהווה השראה לפריטים של המותג ולתרבות העבודה שלו, ובעקבותיה נוצר סלוגן המותג: "החיים מגניבים!"

תמהיל הפריטים במותג כולל בגדים ואביזרים לנשים, גברים וילדים.

היום המותג הספרדי הממוקם בברצלונה מיוצג ב- 72 מדינות. DESIGUAL מתאפיין בצמיחה מתמדת והתרחבות בינלאומית בלתי ניתנת לעצירה.