כותרות אחרונות
Search

חברת "אנוטקה" מציגה לקראת יום העצמאות חגיגת בירה אולטימטיבית של מותג הדגל הספרדי "סן מיגל".!

 

 

"HOPE 4 BETTER DAYS"

חברת "אנוטקה" מציגה לקראת יום העצמאות חגיגת בירה אולטימטיבית של מותג הדגל הספרדי "סן מיגל".!

חברת ייבוא היינות והמשקאות האלכוהוליים אנוטקה, בבעלותה של משפחת חינאווי, מציגה לרגל חגיגות יום העצמאות והימים המיוחדים: רביעיית "סן מיגל" אספסיאל ב- 19.90 ₪  (במקום 29.90 ₪ )

"סן מיגל" הספרדית היא הבירה הנמכרת ביותר בספרד ומותג הבירה הספרדי הנמכר ביותר בעולם כולו.

להשיג ברשת "Wine & More" בסניפים, באתר, באפליקציה ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

מבשלת סן מיגל המקורית נוסדה בשנת 1890 במנילה על ידי משפחת מאהו הפיליפינית. כיום לתאגיד מאהו סאן מיגל 11 מבשלות ברחבי העולם, 8 מהן בספרד. המבשלות מייצרות 11 מיליון הקטוליטר בירה בשנה שהם 35% משוק הבירה בספרד. לתאגיד מספר מותגים כאשר המותג המוביל סאן מיגל מציע מגוון בירות בסגנונות שונים.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

קיים מגוון רחב של בירות תחת מותג סן מיגל: סן מיגל אספסיאל- בירת פרימיום לאגר בהירה בסגנון פילזנר, זהוב מנצנץ בצבעו ועם קצף לבן וארומה נדיבה. 5.4% אלכוהול. סן מיגל Selecta- לאגר בצבעי אמבר אשר מיוצר עם חיטה בשלוש רמות שונות של קלייה, מה שנותן רמזים וארומה של מאלט. 6.2% אלכוהול. סן מיגל פרסקה- מיוצרת ממיטב הכשות והשעורה ומביאה סטנדרטים חדשים של רעננות ואיזון בלאגר הזהוב. 4.4% אלכוהול. סן מיגל קלרה- שילוב מרענן במיוחד של הבירה האהובה עם לימון. 3.2% אלכוהול.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

 

להשיג ברשת Wine & More בחנויות, באתר האונליין  https://wineandmore.co.il/, באפליקציה ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

 

אודות אנוטקה

אנוטקה הנה חברת ייבוא יין ומשקאות אלכוהוליים, בבעלות משפחת חינאווי. החברה, אוחזת בפורטפוליו עשיר של מוצרי פרימיום הכוללים מותגי יין מוכרים כמו פרסקולבדי, פרקשנט, שמפניה פול רוג'ר, מוגה, יקב צובה ועוד. במקביל, מייבאת הקבוצה גם מותגי אלכוהול- דוגמת וודקה KREMLIN AWARD וקוניאק HINE. בתחום הבירה מייבאת את מותג הבירה הספרדי המוביל סן מיגל ועוד…