כותרות אחרונות
Search

רשת חינאווי "Wine & More" מפעילה שירות משלוחי בשר טרי ומשובח.

 

 

רשת חינאווי "Wine & More" מפעילה שירות משלוחי בשר טרי ומשובח.

רשת חינאווי "Wine & More" מפעילה שירות משלוחי בשר טרי ומשובח למביני עניין, היישר מהקצביות המובילות שלה באזורי המרכז והשרון.

משלוחי הבשר ניתנים להזמנה ישירה אל מול ארבעת הקצביות שהיא מפעילה לאורך כל ימות השבוע, ותתאפשר הזמנה מראש של בשר פרימיום לרגל יום העצמאות הקרב ובא.

 

צילום: אביב פרסום

 

יום העצמאות קרב ובא ואין דבר שמסמל את היום הזה יותר מבשר טרי ואיכותי לקיים את מסורת ה"על האש" השנתית הנהוגה כמעט בכל בית בישראל ביום מיוחד זה. השנה, בצל משבר הקורונה,  מסתמן כי החגיגות יהיו שונות בתכליתן, אך יהיה קשה לוותר על מנהג זה כליל. בהנהלת הרשת מדווחים על עליה וגידול חדים בהזמנת משלוחי בשר עוד מחג הפסח של כעשרות אחוזים.

 

הבשר של משפחת חינאווי, הנו סמל אייקוני ומודל לבשר איכותי, מובחר ועסיסי במיוחד הממוצב בטופ של תעשיית הבשר בישראל, עבור קהל שאינו מקפיד על כשרות. משלוחי הבשר של הרשת מתבצעים ישירות אל מול הסניפים בערים השונות בהזמנה טלפונית בכל ימות השבוע- א'- ו'  וניתנים כשירות ללקוח וללא עלות. המשלוחים מבוצעים ברכבי קירור תחת תנאים קפדניים ביותר, כיאה לרשת הוותיקה והמקצועית, נכון להיום באזורי גוש דן והשרון בלבד, כשבעתיד הקרוב הרשת מתכננת להרחיב את פעילותה בנקודות נוספות ברחבי הארץ.

 

צילום: אביב פרסום

 

בין מגוון הבשרים המוצעים בקצביות הפרימיום של חינאווי Wine & More: נתח אנטריקוט טרי ומיושן, נתח קצבים, צלעות טלה, סינטה עגל, קציצות טלה, כבד אווז, צלעות כבש, שייטל עגל, פרגיות, בשר עגל, בשר טלה, בשר טחון בקר, או כבש, קבב במתכון ותיבול סודי של משפחת חינאווי, המבורגר, נקניקיות מרגז, כרעיים ועוד…

 

במקביל להזמנת בשר הפרימיום, ניתן להזמין מוצרים משלימים כגון: רטבי פרימיום לתיבול הבשר, תבלינים מיוחדים, שיפודים, מנגלים, פחמים, כלים חד פעמיים, זאת לצד מאות סוגי יינות מובילים מיקבים בארץ ובחו"ל ובירות איכותיות כדוגמת המותג הספרדי האהוב סן מיגל.

 

צילום: אביב פרסום

 

בימים הקרובים מערך ההזמנות של הבשר יורחב  ותתאפשר הזמנה דרך האפליקציה ואתר הבית של הרשת Wine & More כך ששווה לעקוב מקרוב. דמי משלוח 35 ₪. בהזמנה של למעלה מ- 450 ₪ המשלוח הנו ללא עלות.

 

להזמנות ישירות בקצביות סניפי רשת חינאווי Wine & More:

תל אביב- קרליבך 25- 03-6240194/.

ראשון לציון- שדרות משה דיין מתחם G- 03-9526897.

הוד השרון- סוקולוב 16- 09-7450460

אירפורט סיטי- מתחם אירפורט סיטי- 077-5004793.

להזמנה באתר האונליין: https://wineandmore.co.il/

להורדת האפליקציה ב- IOS, או באנדרואיד: https://web2application.com/w2a/sl.php?an=14519

 

אודות רשת חינאווי Wine & More:

רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 9 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון ובאירפורט סיטי. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.