כותרות אחרונות
Search

חברת אס.סי ג'ונסון מציגה – רייד RAID – "חומת ההגנה שלך ללילה" מפני ייתושים

אין כניסה ליתושים!

חברת אס.סי ג'ונסון מציגה רייד RAID – "חומת ההגנה שלך ללילה"

  מכשיר חשמלי המרחיק  את היתושים ונותן לכם עד 720 שעות של שקט מיתושים

מדוע דווקא אתם נעקצים? בטוח שחשבתם על זה לא פעם, בעיקר בתקופת השיא של היתושים כשהעקיצות הופכות למטרד של ממש. כיום בישראל יש כ – 40 מינים של יתושים, הפופולארי מבניהם הוא יתוש הנמר האסייתי, וכולם יכולים לעקוץ ולגרום לאי נוחות באותה המידה. בדרך כלל יוצאות היתושות לפעולת העקיצה במהלך היום ובשעות בין הערביים.

רוית קלוד, מנכ"לית חברת אס סי ג'ונסון ישראל, המביאה לצרכנים בישראל את המוצרים המתקדמים בעולם להגנה מיתושים, מספרת: "עם פתיחת עונת הקיץ אנו מתחילים לראות ולהרגיש את היתושים. עקיצות היתושים הן מטרד עבור אנשים רבים ובמיוחד לילדים קטנים שנוטים לפתח רגישות במקום העקיצה". 

עוד לדבריה : "הקיץ אנחנו גאים להציע לצרכן הישראלי את המכשיר החשמלי של Raid עם בקבוקוני הנוזל.  המכשיר בטכנולוגיה החדשנית ביותר, מפסיק את פעולתו באופן אוטומטי לאחר 8 שעות ומהווה פתרון מתקדם ובטוח לשימוש, ללילות שקטים ללא עקיצות לכל המשפחה".

לדברי ד"ר להבית אקרמן, יועצת למותג רייד RAID: "למרות הדעה הרווחת, האמת היא שההבדלים בין אלו שנעקצים יותר לאלו שנעקצים פחות אינם קשורים לרמת המתיקות של הדם, אלא לגורמים רבים שרק אחד מהם קשור לסוג הדם." לדבריה : " כשאנחנו מזיעים אנחנו מפרישים חומצה לקטית, אמוניה ותרכובות נוספות.  הריח מושך אלינו את הייתושות כפי שאנחנו נמשכים לריח של מאכל טעים למשל. לכן חשוב להימנע מפעילות גופנית לפני השינה"

 

צילום: אפשרת אשל

 

סיבות נוספות וטיפים שמומלץ לגזור ולשמור :

אתם מחובבי הבירה – על פי מחקר שנערך בשנת 2002 על ידי היפנים מסתבר שיתושות אוהבות בירה בדיוק כמוכם, החוקרים הניחו כי הסיבה לכך טמונה בגידול באתנול בזיעה – תרכובת כימית המצויה במשקה האהוב, ובהעלאת טמפרטורת הגוף כתוצאה מהאלכוהול

 

את בהריון – חוקרים מאפריקה מצאו כי נשים הרות נמצאות בסיכון מוגבר פי שתיים למשוך אליהן את היתושות, שמחפשות את החלבונים שבדם בכדי לגדל גם את הצאצאים שלהן.  זאת, על פי ההשערות שלהם, כתוצאה מהגברה בפליטת הפחמן הדו חמצני בתקופה זו. במחקר הם גילו שנשים הרות פולטות עוד 21 אחוזים של פחמן דו חמצני בהשוואה לנשים אחרות. בנוסף, הם גילו כי גם כי טמפרטורת הבטן  הגבוהה שלהן בחודשי ההריון , מושך אליהן לא מעט התעניינות.

 

יש לכם את ה"לוק" הנכון –  אוהבת ללבוש שמלות אדומות בקיץ? מכור לטי שירט השחורה והנוחה שלך? גם היתושות! קחו בחשבון שצבעים כהים הופכים אתכם לבולטים יותר ובכך לטרף קל יותר ליתושות. נסו ללבוש צבעים בהירים יותר.

 

וכן – סוג הדם שלכם – מחקר שפורסם בכתב העת Journal of Medical Entomology מצא כי יתושות נמשכות לאנשים עם סוג דם O פי 2 יותר מלאנשים עם סוג דם A . סוג דם B נמצא במקום טוב באמצע, ולא ברור מה מצבם של אנשים עם סוג דם AB . עוד נתון מעניין הוא ש-85 אחוזים מאיתנו מפרישים חומר שמאפשר ליתושים לזהות מהו סוג הדם שלנו. המחקר הראה כי היתושים יעדיפו אנשים אלו – ללא קשר לסוג הדם שלהם.

צילום: אפשרת אשל

אם אתם מזדהים עם הסיבות הללו, וגם אם רק עם חלק, חברת אס.סי ג'ונסון מציעה פתרון לקיץ הקרוב: מוצר חשמלי איכותי של המותג הבינלאומי רייד RAID "חומת ההגנה שלך ללילה": מכשיר חשמלי חכם, מפסיק אוטומטית אחרי 8 שעות פעילות, המעניק את ההגנה המושלמת והיעילה ביותר הודות לטכנולוגיה חדשנית, ומציעה פתרון המשלב יעילות מתמשכת לאורך כל השימוש, בטיחות מלאה, וזאת ללא כל צורך בהתעסקות במכשיר.

 

רייד נוזל מספיק ל-720 שעות ומכיל שני בקבוקוני נוזל למילוי, ארוזים ומוגנים, שאינם מצריכים מגע בעת השימוש. המכשיר כולל מנגנון המפסיק את פעולת המכשיר לאחר 8 שעות, בטיחותי לחדרי ילדים מגיל 3 ומעלה וללא בישום. בשימוש במוצרים חשמליים יש להשאיר פתח אוורור בחדר.

 

מחיר מומלץ  לצרכן:  39.90 ₪

 

המותג RAID  משווק על ידי חברת אס. סי. ג'ונסון, החברה המובילה בעולם בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח וניקיון לבית, מבשמי אוויר ומוצרים מתקדמים להדברה. החברה נוסדה בארצות הברית בשנת 1886. בישראל משווקים מוצריה החל משנת 1985. אס.סי. ג'ונסון ישראל משווקת בארץ את המותגים – דאק, מיסטר מאסל, גלייד, רייד, פלדג', אוטן, גלילונית, קיווי, וגודרס.

 

את מגוון מוצרי "רייד" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.