כותרות אחרונות
Search

חברת "אקיורייט" מקבוצת "UCL" תייצג את פתרונות פלטפורמת "ETLWorks".

 

 

חברת "אקיורייט" מקבוצת "UCL" תייצג את פתרונות פלטפורמת "ETLWorks".

במסגרת ההסכם, מרחיבה החברה את סל פתרונות הדאטה שלה ותציע לארגונים בישראל יכולות מתקדמות של שינוע נתונים וחסכון עלויות פיתוח.

 

אקיורייט מקבוצת UCL תציע מהיום, לארגונים בשוק הישראלי, את מוצרי חברת ETLWorks. במסגרת ההסכם בין החברות, תייצג "אקיורייט" באופן בלעדי בישראל את פתרונות החברה המאפשרים לחברות ולעסקים לפתור את אחד האתגרים המשמעותיים של ארגונים בנושא של אינטגרציית מידע – יכולות מתקדמות של שינוע נתונים בזמן אמת ודרך כך, חסכון בעלויות הפיתוח, קיצור Time to Market והגעה ליכולות עסקיות משופרות.

 

"אחת הבעיות היסודיות איתן מתמודדים ארגונים בעולם אינטגרציית המידע, זוכה לפתרון יעיל בדמות פלטפורמת "ETLWorks", אותה הבאנו לשוק הישראלי, שהיא גם זמינה ואפשרית מבחינת עלויות"

 

"ETLWorks" מפתחת פלטפורמת אינטגרציית נתונים מודרנית המאפשרת שינוע נתונים מתקדם ממרבית מסדי הנתונים ולכל יעד, וכוללת בתוכה CDC – Change Data Capture – אפשרות להזרמת נתונים בזמן אמת, שימוש באינטגרציית API ושילוב נתונים ממונעי אירועים, לשם חיבור כלל המערכות הטכנולוגיות השונות בארגון. כל זאת, במחיר שלא היה עד היום בשוק והופך לאפשרי ומשתלם עבור רוב הארגונים. הפתרון הוא אגנוסטי למיקום נתונים, בין אם הם מרוכזים בענן ובין אם ב-on-premise. 

 

יוסי רודריק, מנכ"ל קבוצת "UCL": "מספר צרכני המידע בארגונים הולך וגדל ואיתו גובר הצורך בשינוע אפקטיבי של נתונים. אנחנו, למעשה, עדים למגמה הולכת וגוברת של צורך בשינוע נתונים ב- real time, לצד הצורך הקריטי בהורדה של עומסים מבסיסי הנתונים. זו מגמה שתלך ותגבר עם הדרישות הדיגיטליות לנתונים זמינים ונגישים, לשם ניהול העסקים. לכל זה אנחנו מספקים היום מענה באמצעות פתרונות כמו אלה של ETLWorks שיאפשרו לארגונים להתמודד עם אחת הבעיות היסודיות בעולם אינטגרציית המידע ולעמוד בחזית הטכנולוגיה". 

 

הפתרון של ETL Works מאפשר למשתמשים לבחור מתוך מאות מחברים, פורמטים והמרות על מנת לבנות זרימות אינטגרציה מורכבות של נתונים, בתוך דקות, ללא צורך בקידוד וללא התערבות של אנשי מקצוע ומפתחים. משתמשי הארגון השונים יכולים, באמצעות הכלי, לבחור מתי ובאיזו תדירות תפעל זרימת הנתונים ולעקוב אחריה בזמן אמת. 

 

אודות "Aqurate"

אקיורייט – Aqurate – מקבוצת UCL מתמחה בעולמות ה- BI וה- Big Data & Analytics. אקיורייט מיישמת פרוייקטי דאטה גדולים ומורכבים עבור לקוחות משלל תחומים החל ממערכות ליבה במיינפריים וב- IBMi ועד למערכות ענן וכל שילוב ביניהן.

אקיורייט חרטה על  דגלה את הצורך להנגיש נתונים אמינים וזמינים המהווים אמת ארגונית אחת עבור כלל צרכני המידע בארגון.

החברה היא מפיץ ראשי בישראל של מספר קווי מוצרים הנמצאים בהלימה עם חזון זה: Rocket Software, SecuPi, ETL-M, ETLWorks, Alteryx, ו- Starburst – המאפשרים לארגונים ולחברות מכל תחום להפוך לגופים מונחי נתונים. 

על לקוחות החברה נמנים גופי צבא וביטחון, תאגידי מסחר וקמעונאות, חברות הייטק, חברות פרמצבטיקה, גופי בריאות וארגונים במגזר הפיננסי. את הפרויקטים בארגונים משלל תחומי המשק, מובילה החברה באופן ישיר או באמצעות מפיצי משנה כמו נס דיגיטל, מטריקס, טלדור ומלם.