כותרות אחרונות
Search

חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה לכם מבחר מתכונים של טוסטים של סתיו.

 

חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה: טוסטים של סתיו.

חמימים, מנחמים ובריאים, עם "לחם פשתן" טרי – דל מאוד בפחמימות ועשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים.

 

חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מציעה ליהנות מטוסטים סתוויים חמימים, מנחמים ובריאים, מ"לחם פשתן" טרי  – דל מאוד בפחמימות ועשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים.

 

הלחם, המיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית – עשיר באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, והוא מכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הוא גם לא מכיל תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, והרכבו תורם לבריאות ומקנה תחושת שובע. כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית. מחיר: 26-22 ש"ח לאריזה במשקל 450 גרם.

 

מתכונים לטוסטים של סתיו:

ארוחת ערב?

ארוחת צהריים קלילה?

משהו חם – אבל לא כבד?

טוסט יכול להיות בחירה נהדרת!

 

את הפרוסות יש לטסטר בטוסטר אובן או בתנור חם כמה דקות, לפני שמורחים  בכל טוב. כעבור כ-5 דקות, כאשר צד אחד קראנצ'י (זה משתנה מתנור לתנור), יש להפוך ולהמשיך לטסטר עוד כמה דקות. לשים לב: במידה ורוצים לטסטר עם גבינה צהובה, למשל, יש להפוך את החלק הקראנצ'י – כך שהוא יהיה זה שבא במגע עם הממרח/המילוי, ושהחלק שעדיין לא קראנצ'י  – יקבל את ההזדמנות שלו.

 

טוסט עם קוביות עגבנייה, רצועות בצל וגבינה צהובה מגוררת.

צילום – PIXABAY

למרוח את הלחם במעט חמאה ולטסטר כמוסבר. להפוך את הפרוסה (מי שרוצה יכול למרוח גם בצד השני מעט חמאה) ולטסטר עוד כמה דקות. להניח מעל הפרוסה קוביות מסוננות של עגבניה ורצועות דקיקות של בצל. לפזר מעל גבינה צהובה מגוררת, ולתבל במעט אורגנו או בזיליקום מיובש. להחזיר לתנור או לטוסטר, עד שהגבינה נמסה. להגיש חם.

 

*************************************

טוסט עם דואט ריבה – משמש ותות.

צילום – PIXABAY

 

למרוח את פרוסת הלחם בחמאה, משני צדדיה. לטסטר כמוסבר. להפוך את הפרוסה וכשהיא כמעט קראנצ'ית גם מצידה השני – להוציא מהתנור. למרוח על כל פרוסה את שני סוגי הריבה (רצוי איכותית, שעשויה מ-100% פרי, ללא תוספות).

 

*************************************

טוסט עם אבוקדו, ביצה חצי רכה וצנוברים קלויים.

צילום – PIXABAY

 

להתיז על הפרוסה שמן זית משני צדדיה, ולשפשף בעדינות עם שן שום חצויה. לטסטר כמוסבר. להניח על הפרוסה המטוסטרת רצועות של אבוקדו בשל, פרוסות מביצה חצי רכה וצנוברים קלויים. לתבל בפלפל שחור גרוס ובמלח ים אטלנטי.

 

*************************************

 

להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, או דרך אתר החברה ולקבל משלוח הביתה: https://www.bikurim.co.il/

 

הלחמים של "ביכורי פשתן" מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.