כותרות אחרונות
Search

חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה לכם רעיונות לכריכים קיציים, טעימים ובריאים !

רעיונות לכריכים קיציים, טעימים ובריאים !

חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה רעיונות לכריכים קיציים, טעימים ובריאים – לפיקניק, לחוף הים, לבריכה ולטיול – מלחם פשתן טרי – עשיר בחלבון, אומגה 3 וסיבים תזונתיים ודל מאוד בפחמימות !

חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מציעה מגוון של רעיונות לכריכים קיציים, טעימים ובריאים – לפיקניק, לחוף הים, לבריכה ולטיול, מ"לחם פשתן" טרי ופרוס, המשווק באריזה מיוחדת השומרת על טריותו.

 

הלחם מיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, הנטחנים במאפייה עצמה, סמוך ללישה ולאפייה, כדי לשמר את ערכיהם התזונתיים. הלחם עשיר באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, ומכיל כמות נמוכה מאוד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הלחם לא מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים. הרכב הלחם תורם לבריאות ומקנה תחושת שובע. כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.  מחיר: 26-22 ש"ח לאריזה במשקל 450 גרם.

 

מתכונים לכריכים:

יוצאים לטיול או לפיקניק? לתפוס בריזה בחוף הים או לבלות בבריכה? למה שלא תיקחו אתכם כריך טעים ובריא לארוחת צהריים או הערב ? את הכריכים אפשר להכין מהפרוסות כמו שהן. מי שמעדיף כריך קראנצ'י מוזמן לטסטר את הפרוסות לפני הכנת הכריך.

 

כריך עם אבוקדו, ביצה קשה ושבבי צ'ילי

צילום: איל קרן

 

למרוח פרוסה באבוקדו בשל (או סלט אבוקדו), ולהניח מעל פרוסות עבות של ביצה קשה. לפזר מעל שבבי צ'ילי ומעט מלח. להניח מעל פרוסה נוספת, לעטוף בנייר סנדוויץ' ולקחת לדרך.

 

 

כריך עם סלמון מעושן, יוגורט יווני ועירית

צילום: איל קרן

 

להניח על פרוסה רצועות דקות של סלמון מעושן. מעל למרוח מטבל שמכינים מיוגורט יווני אמיתי (7% שומן לפחות) מעורבב עם פרוסות דקות של עירית ומעט שום כתוש. להניח מעל עוד פרוסה, לעטוף בנייר סנדוויץ' ולקחת לדרך.

 

 

כריך עם גבינה צהובה, עגבנייה, שומשום וחסה

צילום: איל קרן

 

למרוח פרוסה במיונז וחרדל. להניח מעל חסה, גבינה צהובה ופרוסות דקות של עגבנייה. על העגבנייה אפשר לפזר מעט שומשום קלוי. מי שאוהב, מוזמן להוסיף שמיר, פטרוזיליה או כוסברה. להניח מעל עוד פרוסה, לעטוף בנייר סנדוויץ ולקחת לדרך.

 

 

כריך עם חזה הודו, חסה ועגבנייה

צילום: איל קרן

 

למרוח פרוסה במיונז, חרדל ומעט קטשופ. להניח מעל פרוסות דקות של חזה הודו שצלינו מראש במחבת פסים (פלאנצ'ה). מעל החזה לשים חסה ופרוסות עגבנייה. להניח מעל עוד פרוסה, לעטוף בנייר סנדוויץ' ולקחת לדרך. אפשר להחליף את החזה בפסטרמה הודו.

 

את הלחם ניתן להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, או דרך אתר החברה ולקבל משלוח הביתה: https://www.bikurim.co.il/

 

הלחמים של "ביכורי פשתן" מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.