כותרות אחרונות
Search

חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה לרגל יום הסנדוויץ' הבינלאומי כריכים בריאים ומלאים בכל טוב עם "לחם פשתן" טרי !

צילום: אייל קרן

 

לרגל יום הסנדוויץ' הבינלאומי, מציעה חברת "ביכורים מזון ומאפה": כריכים בריאים ומלאים בכל טוב, עם "לחם פשתן" טרי 

הלחם דל מאוד בפחמימות ועשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים

 

לרגל יום הסנדוויץ' הבינלאומי שחל החודש, מציעה חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה – להכין כריכים בריאים ומלאים בכל טוב, העשויים מ"לחם פשתן" טרי – דל מאוד בפחמימות ועשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים.

 

הסנדוויץ' נקרא על שם הרוזן הרביעי מסנדוויץ', עיירה בקנט, אנגליה, שפירוש שמה באנגלית עתיקה "סנדוויק" – הוא "מקום חול". הרוזן ג'ון מונטגיו, בן המאה ה-18, היה חובב הימורים, שלא הסכים להפסיק להמר – גם לא כדי לאכול. פעם אחת, כשמשרתיו קראו לו לארוחת ערב, צעק להם: "שימו בשר בין שתי פרוסות לחם והביאו אליי". הכריך, כמובן, היה קיים עוד לפני כן, אך הוא היה מאכל של עניים. הרוזן המהמר "העלה" אותו על שולחן ההימורים ובאותה הזדמנות גם לשולחן האצולה וכך, מספרת האגדה, נדבק השם "סנדוויץ'" – לכריך.

 

צילום: אייל קרן

 

עובדת בונוס: ככל הנראה, התיעוד הראשון לקיומו של כריך הוא דווקא במקורותינו – התנא הלל הזקן (המאה הראשונה לפני הספירה), עליו מסופר במסכת פסחים, שבליל הסדר נהג לכרוך במצה את בשר קורבן הפסח יחד עם מרור.

 

לחם הפשתן, המיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית – עשיר באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, והוא מכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הוא גם לא מכיל תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, והרכבו תורם לבריאות ולתחושת שובע.

 

כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

מחיר: 26-22 ש"ח לאריזה במשקל 450 גרם.

 

מתכוני סנדוויצ'ים:

את הפרוסות ניתן גם לטסטר כמה דקות בטוסטר אובן או בתנור חם, לפני שממלאים בכל טוב.

 

סנדוויץ' עם נתחים עסיסיים של חזה עוף, מיונז, פסטו, עגבניה וחסה

צילום – יוסף לבין, pixabay

 

למרוח פרוסה במיונז ופסטו. להניח מעל – נתחי חזה עוף, פרוסות עגבנייה וחסה. למרוח מיונז על הפרוסה השנייה ולהניח מעל. לחצות לחצי.

*******************************

סנדוויץ' עם גבינה צפתית, טפנד, עגבניות שרי, צנוניות, נבטי חמנייה, מלפפון וחסה

צילום – יוסף לבין, pixabay

 

למרוח פרוסה בטפנד ולהניח מעל – חסה, גבינה צפתית, עגבניות שרי פרוסות, נבטי חמנייה ופרוסות של צנונית ומלפפון. להניח מעל פרוסה נוספת.

**********************************

סנדוויץ' עם סלמון מעושן, גבינת שמנת, עירית, חסה ובצל סגול

צילום – יוסף לבין, pixabay

 

למרוח גבינת שמנת על פרוסה. להניח מעליה – חסה, פרוסות של עגבניות שרי, סלמון מעושן, רצועות עירית ופרוסות בצל סגול. למרוח מעט גבינת שמנת גם על הפרוסה השנייה ולהניח מעל.

*******************************

להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, או דרך אתר החברה ולקבל משלוח הביתה: https://www.bikurim.co.il/

 

הלחמים של "ביכורי פשתן" מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.