כותרות אחרונות
Search

קבוצת "COBRA" מובילה במיגון רכבים, משיקה בישראל את "proof", מצלמה חכמה לרכב המקושרת לאפליקציה ייעודית !

צילומים: אבי בר

PROOF

קבוצת "COBRA"קבוצה מובילה במיגון רכבים, משיקה לראשונה בישראל את "proof", מצלמה חכמה לרכב המקושרת לאפליקציה ייעודית !

מדובר במצלמה קדמית ואחורית המשמשות כמצלמות דרך בנסיעה וכמצלמות אבטחה בעת החניה.

 

צילום: אבי בר

 

המצלמה החדשנית מדגם  ,FR 300, הדור הבא של מצלמות לרכב, מביאה עמה תכונות המהוות חוד חנית טכנולוגית, בהן, מצלמה קדמית ואחורית באיכות HD, ראיית לילה בהירה, הקלטה באיכות HD בזמן נסיעה או חניה, GPS מובנה, כרטיס זיכרון 32GB SD ועוד…

 

אורי סוקולוב מנהל פעילות "פרוף" בקבוצת "קוברה" מציג את המצלמה בפני אנשי תקשורת ומובילי דעה – צילום: אבי בר

 

קבוצת "COBRA" המובילה במיגון רכבים מזה 3 עשורים, משיקה לראשונה בישראל מצלמה חכמה לרכב המקושרת לאפליקציה ייעודית. מצלמה קדמית ואחורית המשמשת כמצלמת דרך בזמן הנסיעה וכמצלמת אבטחה בעת החניה- "PROOF". המצלמה החדשנית, מציגה תכונות המהוות את חוד החנית הטכנולוגית, ביניהן: מצלמה קדמית ואחורית באיכות HD, ראיית לילה בהירה, הקלטה באיכות HD בזמן נסיעה, או חניה, GPS מובנה, כרטיס זיכרון 32GB SD, חיבור לרשתות סלולאריות, Wifi ועוד…

 

צילום: אבי בר

 

מצלמת "PROOF" החדשנית מדגם FR300, נולדה מתוך צורך גובר להעניק שקט נפשי לנהג אשר יכול לצפות ברכב בכל רגע נתון ומכל מקום בעולם. "PROOF" לוקחת את עולם אבטחת הרכבים לשלב הבא ומאפשרת גישה, בקרה ושליטה מלאה באמצעות אפליקציה ייעודית למערכת אנדרואיד ו- IOS.

 

יובל אסרף מנהל טכנולוגיה בקבוצת "קוברה" יחד עם אורי סוקולוב מנהל פעילות "פרוף" בקבוצת "קוברה" צילום: אבי בר

 

מצלמת "PROOF" מסייעת בזיהוי מצבים שונים (פגיעה ברכב בזמן נסיעה, פגיעה ברכב בזמן חניה, השחתת רכוש, גניבה, יציאת הרכב מגבולות מוגדרים) ומספקת התראות בזמן אמת לנייד, כך שניתן לטפל בכל תרחיש באופן מידי. בעת מצבי פגיעה ברכב בזמן נסיעה, המצלמה לוכדת סרטונים הנשמרים על גבי כרטיס זיכרון הניתנים לשליפה בכל עת בצורה נוחה ובמקביל שולחת התראה לאפליקציה בזמן אמת. נוסף לכך, המצלמה מספקת התראות על פגיעה ברכב גם בעת חניה. זמן הקלטה רציפה על כרטיס הזיכרון עד 12 שעות ( זמן נהיגה רציפה).

 

צילום: אבי בר

 

 "PROOF" מאפשרת לאתר את המיקום המדויק של הרכב כולל מהירות וכיווני הנסיעה של הרכב בכל רגע נתון על גבי מפות google וכן, שומרת את היסטוריית הנסיעות ברכב. בנוסף, מצלמה זו מאפשרת בקרה והגדרת גבולות גיאוגרפיים לרכב על גבי מפה בהתאם לצרכי הלקוח, כך שכאשר הרכב יצא מהגבולות שהוגדרו מראש תתקבל התראה מיידית לאפליקציה.

 

צילום: אבי בר

 

מצלמת "PROOF" מעוצבת בקווים מינימליסטיים ונקיים אשר אינם פוגמים בשדה הראייה של הנהג בזמן הנסיעה. המצלמה מחייבת התקנה מקצועית על מנת להבטיח את פעילותן המלאה של כלל התכונות הקיימות ואינה מצריכה קידוחים ברכב. התקנת המצלמה נעשית בבית הלקוח בתיאום מראש וללא תוספת תשלום נוספת.

 

 

מחיר מצלמת PROOF: 39 ₪ לחודש  ל-36 חודשים.

*** המחיר אינו כולל חבילת גלישה.

          להזמנות:*9487

 

www.proof.co.il

בקרו אותם בעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/proof.co.il/:

ובאינסטגרם: https://www.instagram.com/proof.il/

 

אודות "COBRA"

"Cobra" היא חברה ותיקה מעולם הרכב הפועלת למעלה מ- 3 עשורים ומובילה בתחום מערכות המיגון, מולטימדיה, נוחות ובטיחות לרכב. החברה מייצרת, מייבאת, משווקת ומתקינה מגוון רחב של מוצרים בעלי חדשנות טכנולוגית המהווים את חוד החנית בתעשיית הרכב.

 

החברה חרטה על דגלה את עקרון איכות המוצרים, מפיצה את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם ביניהן: מערכות ניווט מתקדמות, מערכות בידור ותקשורת, אביזרי נוחות ובטיחות, חיישני חניה, מצלמות עזר קדמיות ואחוריות, מסכים אחוריים, מערכות חדשניות למיגון הרכב, מוצרי עיצוב יוקרתיים משלימים למערכות התקשורת ועוד…

 

 "Cobra" מתמחה בין השאר בהתקנות מורכבות בכל סוגי הרכב כולל רכבי יוקרה. החברה פועלת בנוסף כמתקינת הבית של חברת "דלק מוטורס".