כותרות אחרונות
Search

חברת "בליץ" השיקה את הקטנוע המהפכני "בליץ 3000X" – קטנוע חשמלי עם סוללות מתחלפות בטעינה נפרדת.

מהפכה בשוק הקטנועים !

חברת "בליץ" השיקה את הקטנוע המהפכני "בליץ  3000X" – קטנוע חשמלי עם סוללות מתחלפות בטעינה נפרדת.

  • הקטנוע החדש מאפשר נסיעה רציפה ללא צורך בטעינה ישירה של הקטנוע למערכת החשמל, מתאים ביותר לחברות המפעילות שליחים.

  • רפאל מוזינסקי מנכ"ל בליץ: מדובר בפתרון מושלם ל"חרדת הטווח".

  • עשרות כלים הוזמנו מראש לפני הגעת המוצר החדש לשוק.

  • החברה חשפה לראשונה את הקטנוע החדשני, במהלך שבוע התחבורה החכמה, באירוע המרכזי של קהילת Ecomotion שהתקיימה  ב- 11/06, בביתן אחד בגני התערוכה.

 

חברת "בליץ" – יצרנית הקטנועים החשמליים הישראלית משיקה את בליץ "בליץ  3000X"– קטנוע חשמלי עם סוללות מתחלפות ויחידת הטענה חיצונית לסוללות. הכלי החדש יכול להכיל בין 1-3 סוללות אשר יאפשרו טווח נסיעה של עד כ-120 ק"מ. החברה תחשוף לראשונה את הקטנוע החדשני, במסגרת שבוע התחבורה החכמה, באירוע המרכזי של קהילת Ecomotion שיתקיים ב- 11/06, בביתן אחד בגני התערוכה.

 

צילום: אבי בר

 

"בליץ" שכבשה בסערה את שוק משלוחי המזון המהיר והדיחה שחקנים ותיקים בשוק, נכנסת כעת עם הדגם החדש לשוק השליחויות. חברות השליחויות, בניגוד לרשתות מזון מהיר, אינן יכולות לטעון בנקודה קבועה את קטנועי השליחויות שלהם ועד היום לא יכלו לעבור לקטנועים חשמליים ולחסוך מעל ל-50% מעלויות התפעול של הקטנועים. כעת, עם הגעת הדגם החדש עם הסוללות המתחלפות, גם הם ינטשו את קטנועי הבנזין הרעשניים והבזבזניים שהם משתמשים בהם כיום. כבר עכשיו מדווחת בליץ על עשרות הזמנות מראש לקטנוע המהפכני מהדגם החדש.

 

צילום: אבי בר

 

החלפת סוללה ריקה בסוללה מלאה אורכת כ-30 שניות ותאפשר נסיעה רציפה של קטנועי משלוחים ללא הגבלה. מטען הסוללות החיצוני יכול להטעין 2 סוללות בו-זמנית בזמן טעינה של כשעתיים. הסוללה השוקלת  כ-7ק״ג מורכבת מהדור האחרון של תאי ליתיום – Li-Ion NCA ומאפשרת טווח נסיעה של כ-40 ק"מ עבור כל יחידת סוללה. המטען החדש מאפשר שרשור למספר מטענים. שקע רגיל של חברת חשמל יכול להטעין עד 6 סוללות בו-זמנית.

 

רפאל מוזינסקי, מנכ"ל בליץ – צילום: אבי בר

 

רפאל מוזינסקי, מנכ"ל בליץ: "קטנוע עם סוללות מתחלפות פותר באופן מלא את "חרדת הטווח". מדובר בפתרון מושלם ללקוחות המסחריים המחזיקים ציי קטנועים למשלוחים. עקרונית, שני קטנועים עם שלוש סוללות יכולים לנסוע בצורה רציפה ללא צורך בטעינה של הקטנועים עצמם. מדובר בפריצת דרך משמעותית לעומת הכלים הקיימים כיום בשוק העולמי. ואנחנו שמחים לבשר שהרישום המוקדם להזמנת בליץ 3000X נפתח וכבר עורר עניין עצום בקרב רבים מלקוחותינו הקיימים והחדשים, מה שממצב את מעמדה של בליץ כמותג מוביל בשוק התחבורה החשמלית".

 

רפאל מוזינסקי, מנכ"ל בליץ יחד עם מיטל להבי, סגנית ראש עיריית ת"א – צילום: אבי בר

 

 

באירוע ההשקה השתתפו בין היתר מנכ"ל "ג'פניקה" גדי בנוליאל ומנכ"ל "דומינוס פיצה", יוסי אלבז שאמר כי "המעבר לכלים של בליץ הוא מעבר משתלם כלכלית ותדמיתית, אנו מתכוונים להעביר בהדרגה את כל הרשת לשימוש בקטנועים חשמליים. סיבה נוספת היא עלייה בבטיחות הרוכבים, המעבר שלנו לקטנועים חשמליים הוביל לירידה של 30% במספר תאונות הדרכים של רוכבים לעומת תקופה קודמת בה השתמשנו באופן נרחב בקטנועי בנזין.

 

מימין: רפאל מוזינסקי, מנכ"ל בליץ, מיטל להבי, סגנית ראש עיריית ת"א, ו יוסי אלבז מנכ"ל "דומינוס פיצה" – צילום: אבי בר

 

בין המשתתפים הייתה גם מיטל להבי, סגנית ראש עיריית ת"א ומחזיקת תיק התחבורה במועצת העיר, שאמרה: ״בליץ מוטורס הם ההוכחה שגם הרגולטור מערים קשיים, יזמים נחושים יכולים למצוא פתרון. מגנון החלפת הסוללות פותר את חרדת הטווח ואת הצורך בעמדת תשתית ויקדם תחבורה חכמה וירוקה. אנחנו בעיריית תל אביב-יפו נחושים להמשיך לתמוך בכם״.

 

  • מחיר הקטנוע החדש יעמוד על 24 אלף ₪ + מע"מ כולל מטען כפול ושתי סוללות

  • מחיר סוללה נוספת יעמוד על 4,700 ₪ + מע"מ