כותרות אחרונות
Search

חברת "ברימאג" מציגה: "בייביליס אפקט – האפקט האמיתי"

חברת "ברימאג" מציגה:  "בייביליס אפקט – האפקט האמיתי"  

הקמפיין הדיגיטלי לבייביליס מוערך בהשקעה של כרבע מיליון ש"ח

 

חברת "ברימאג" המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מותגי חשמל מובילים, יוצאת בימים אלו בקמפיין חדש למותג המכשירים לעיצוב השיער – בייביליס. הקמפיין המיוחד מושק לכבוד חגי תשרי, במדיות הדיגיטליות כדוגמת – פייסבוק, אינסטגרם, גוגל ויוטיוב . בהפקת הקמפיין הושקעו כרבע מיליון ₪.

 

הקמפיין תחת המסר: "בייביליס אפקט – האפקט האמיתי" ומופיעה בו רותם לוי, משפיענית אינסטגרם ידועה, אחותו של כוכב הכדורגל ברק לוי וה-BFF (החברה הטובה ביותר) של אושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר.

 

צילום: ניר רוטמן

 

בייביליס הינו אחד המותגים המובילים בארץ ובעולם בתחום עיצוב השיער. כחלק מהקמפיין, כל הרוכש באתר בייביליס את אחד מהמוצרים המשתתפים במבצע, יקבל מחליק מיני מיוחד של המותג.

 

למותג בייביליס יש אתר ייעודי (babyliss.online) באמצעותו ניתן לרכוש את מכשירי בייביליס ולקבלם באספקה מהירה עד ליעד המבוקש.

 

אבינועם כהן סמנכ"ל שיווק בחברת "ברימאג": "המסר אותו אנו מעבירים בקמפיין הוא אפקט הבייביליס והיכולת שיש למכשיר "בייביליס" להפוך מראה ברגע. נשים רבות מדווחות לנו, כי מאז החלו להשתמש ב"בייביליס" הן אינן מפחדות יותר מ-" BAD HAIR DAY .

 

צילום: ניר רוטמן

 

הקמפיין הופק ומנוהל על ידי משרד הדיגיטל DIGIBIRD.

 

משרד פרסום: Digibird

תסריט ובימוי: עופר אלוני

צילום: שי פראג

תאורה: ארמן סקירוב

ע.צלם/תאורן: ניר רוטמן

סאונד: דורון פלאסקוב

איפור/שיער: צליל שן

שחקניות: רותם לוי, נועה ירקוני, מאיה לוי, ירדן טויזר

 

המותג בייביליס הפך עם השנים לשם ג'נרי בעולם הטיפוח למכשירי טיפוח לשיער.

 

BABYLISS PARIS הוקם בשנת 1960 על ידי מעצב השיער הפריזאי Leliever שהמציא מכשיר המסוגל לסלסל שיער. שותפו, יהודי בשם פלדבלום החליט להפיץ את המכשיר החדשני לשוק המקצועי, השניים הקימו חברה וקראו לה בייביליס פריז. שם החברה הינו מחווה לשחקנית בריז'יט ברדו, שהיתה נערצת על פלדבלום וידועה בכינוייה BB.