כותרות אחרונות
Search

חברת "ברימאג" משיקה את העוזר האישי שלך במטבח מבית המותג בראון !

צילום: יחצ בראון

 

חברת "ברימאג" משיקה את העוזר האישי שלך במטבח מבית המותג  "בראון" !

הכל במכשיר אחד, בלנדר, מעבד מזון ומיקסר משולבים יחדיו. 

העוזר האישי שלך במטבח משיג  תוצאות פי 2 טובות בעבודת המטבח.

 

צילום: יחצ בראון

 

חברת "ברימאג", המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי חשמל לבית ולמטבח, משיקה 3 דגמים חדשים של בלנדר מוט מבית המותג הבינלאומי "בראון", מסדרת מולטי קוויק.

 

הבלנדר מוט של "בראון" מהווה שילוב של בלנדר, מעבד מזון ומיקסר – הכל  במכשיר אחד,  קומפקטי ונוח, אשר יכול לעמוד על משטח העבודה מבלי לתפוס מקום רב ולהחליף את נחיצותם של שלושה מכשירים אשר מסייעים רבות בעבודת הבישול הביתי.

 

צילום: יחצ בראון

 

שלושת הדגמים כוללים, מערכת סכינים מיוחדת, הודות להגדלת שטח העבודה מתאפשרת הורדת מאמץ בעת העבודה  ב כ- 40%, ובכך מאפשרת  השגת תוצאות טובות פי 2.

 

בשלושת  הדגמים תמצאו: מנוע רב עצמה של 1000 ואט, כוס מדידה 600 מ"ל, קוצץ מיני בנפח 350 מ"ל, מעבד מזון הכולל אביזרים לקיצוץ, פריסה, גירוד, הכנת צ'יפס, ערבול והקצפה, מקצף מנירוסטה להכנת עוגות, בלילות וקצפות, מטחנת קפה ותבלינים.

 

צילום: יחצ בראון

 

הדגמים מעוצבים בצורה ארגונומית לאחיזה רכה ונוחה לזמן ממושך, ולמעט המנוע ניתן לשטוף את כל החלקים במדיח הכלים. הדגמים מגיעים עם מגוון אביזרים, כמו:  סכין עבה וחזקה עם להבים חדים במיוחד,  המוט ניתן לשליפה והפרדה לצורכי ניקוי, בקרת  שליטה למהירויות משתנות, מנגנון לנעילה בפני ילדים ועוד…

 

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ – 799 ₪ עד 999 ₪

להשיג ברשת חשמל טרקלין, ברשתות החשמל המורשות וברשתות המובחרות.