כותרות אחרונות
Search

חברת "גאוני" השיקה לקראת ראש השנה וחגי תשרי, משחקים חדשים, שיספקו הנאה ושמחה…….!

צילום: אופיר וייס

 

רוצים לשמח את הילדים בחג ראש השנה עם מתנה איכותית ?

חברת "גאוני" השיקה לקראת ראש השנה וחגי תשרי, משחקים חדשים, שיספקו הנאה ושמחה בצד פיתוח של מוטוריקה עדינה, חשיבה מהירה, הבחנה, ריכוז ולוגיקה

 

יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, השיקה לראש השנה ולחגי תשרי משחקים חדשים, שיספקו לילדים שעות רבות של הנאה, לצד פיתוח מיומנויות של מוטוריקה עדינה, ריכוז, הבחנה, לוגיקה, חשיבה מהירה וראייה חזותית. הפתיעו ושמחו את הילדים עם משחקי קופסה איכותיים!

 

Fishing day – (יום דיג)

 

צילום – אופיר וייס

 

מי יצליח לדוג יותר דגים, צפרדעים ומגפיים? משחק חברתי מהיר ומבדר, המפתח מיומנויות של מוטוריקה עדינה, ריכוז והבחנה. במהלך המשחק על המשתתפים לשבת על שפת האגם המאוייר שבמשחק ולדוג דגים, צפרדעים ומגפיים. הדייג מתבצע בעזרת חכות עם טבעות, כאשר יש לתפוס את הפריטים באמצעות הטבעת. שימו לב! יש לדוג רק מה שנדרש בקלפי האתגר, לפני שתופסים ברווז הצהוב! הראשון שיצליח להשלים 5 קלפי אתגר– הוא המנצח. מי יוכתר כאלוף הדיג באגם?

 

קלפי האתגר מציגים 3 סוגי משימות: יש לדוג רק את הפריטים עם הצבע או הצורה המופיעים על גבי קלף האתגר ; אסור לדוג את הפריטים עם הצבע או הצורה המופיעים בקלף האתגר ;  יש לדוג את הפריטים עם הצבע וגם עם הצורה המופיעים בקלף.

המשחק מכיל: קופסת משחק – אגם מאויר, 4 חכות, 4 דגים, 4 מגפיים, 4 צפרדעים, 1 ברווז ו- 32 קלפי אתגר.

המשחק מתאים ל- 2 – 4 משתתפים. מתאים לגילאי 5 ומעלה. מחיר: 99 – 110 ש"ח.

 

 

SHERLOCK EXPRESS (שרלוק אקספרס) 

 

צילום – אופיר וייס

 

עזרו לשרלוק, הבלש המהולל, לפענח את הפשע ולחשוף את האשמים! משחק חברתי מהנה ומאתגר, המפתח מיומנויות של לוגיקה, חשיבה מהירה וראייה חזותית. כל 6 דמויות המשחק חשודות, עד שהוכחה חפותן. במשחק, עליכם להיעזר בתחכום בקלפי האליבי (רמזים) כדי לגלות מי האשם: האם זה מוריארטי – האויב המושבע של שרלוק, או השותף הסמוי של מוריארטי? רק אחד אשם!

אם הוכחה חפותם של 6 החשודים ע"י אליבי אחד לפחות, אז מוריארטי הוא האשם.

מאחר ושרלוק הוא בלש מעולה, מייד כשהוא מצליח במשימה וחושף פושע אחד, מגיעה משימה חדשה!

המשתתף הראשון שצבר 5 קלפי חשודים – הוא המנצח.

 

סרטון להמחשה: https://www.youtube.com/watch?v=BM-oxgIUHxQ

 

המשחק כולל 27 קלפי חשודים ו-36 קלפי אליבי (רמזים).

המשחק מתאים ל- 2 עד 6 משתתפים, מגיל 7 ומעלה.

מחיר: 59.90 ש"ח.

להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, סקאל דיוטי פרי וברשתות ובחנויות הצעצועים.

למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/

 

חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי למידה מגנטיים, משחקי חשיבה ומשחקי אסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי של אנשי מקצוע ובהם קלינאית תקשורת ועורכת לשונית, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים, קוגניטיביים, מוטוריים ועוד…