כותרות אחרונות
Search

להיטי ראש השנה וחגי של "אנונימה", שכל ילד וילדה ישמחו לקבל ?

 

 

להיטי ראש השנה של "אנונימה", שכל ילד וילדה ישמחו לקבל ?

"אנונימה" משיקה לראש השנה וחגי תשרי מגוון סדרות אספנות של דמויות, בובות וצעצועים של הלהיטים העולמיים micro wheels, foodie roos,  BFF – Best furry friends, ו- cutie stix

 

 

חברת "אנונימה", יבואנית ומשווקת בישראל של להיטי צעצועים ומבחר ענק של מוצרי ילדים מהמותגים המובילים בעולם, משיקה לכבוד ראש השנה וחגי תשרי מגוון סדרות אספנות של דמויות, בובות וצעצועים של הלהיטים העולמיים – micro wheels, foodie roos,  BFF – Best furry friends, ו- cutie stix

 

"אנונימה" משיקה את הלהיט החדש מאוסטרליה – BFF – Best furry friends (בי.אף.אף), מתוצרת חברת HEAD START.

 

צילום – אנונימה

 

 

סדרת האספנות כוללת 3 בובות – אנג'לינה, קסנדרה וזואי – שהן החברות הכי טובות, ולמעלה מ-60 חיות מחמד מתוקות (ארנבונים, חתלתולים, כלבלבים ועוד) ותיקים מיוחדים לנשיאתם.

כל מארז של בובה כולל, בנוסף לבובה ולאקססוריז שלה, גם את חיית המחמד שלה, תיק לנשיאתה וגם חיית מחמד סודית – נוספת! על גבי אריזת כל בובה מתוארים תחביביה ושאיפותיה של כל אחת מהחברות הטובות.

בנוסף, כוללת הסדרה מארזים של חיות מחמד לאיסוף, וגם בובה של אנג'לינה בגודל XL עם חיית מחמד ותיק.  

מתאים מגיל 5.

מחירים: 89.90 ש"ח לבובה בסדרה עם חיות מחמד; 149 ש"ח לבובת אנג'לינה בגודל מיוחד עם חיות מחמד; 59.90 ש"ח לערכה של חיות מחמד ואקססוריז; 14.90 ש"ח לחיית מחמד בודדת, במנשא מיוחד ותיק.

 

 

"אנונימה" משיקה את הלהיט החדש מאוסטרליה –  micro wheels (מיקרו ווילס)

 

צילום – אנונימה

 

ערכות הכוללות מיני מכוניות מרוץ, מסלול עם לופ וחניון. המכוניות מגיעות במגוון של דגמים ועיצובים – מכוניות פעלולים, מרוץ, מהדורה מיוחדת ועוד, ובמגוון עיצובים: צבעים מטאליים, זוהרים בחושך ועוד.  

הסדרה, מתוצרת חברת HEAD START, כוללת כמה סוגים של ערכות: ערכה של מסלול אחד עם 2 מכוניות, ערכה של 2 מסלולים עם 4 מכוניות וערכה של 3 מסלולים עם 5 מכוניות.

אפשר לשחק לבד ואפשר לארגן מירוץ עם החבר או החברים. חממו את המנועים!

את המכונית "מתניעים" באמצעות לחיצה קלה ומשיכתה לאחור, בתחילת המסלול. המכונית הזעירה תופסת תאוצה וטסה במסלול, משלימה לופ ונכנסת בסערה לחניון.

הסדרה כוללת גם ערכות מיוחדות נוספות: תחנת ריענון – בצורת קסדה ותחנת שטיפה – בצורת גלגל, וכן מארז יחיד של מכונית עם חניון. המכוניות מוצעות ב-30 דגמים שונים.

מתאים מגיל 4 שנים ומעלה.

מחירים: ערכה עם מסלול אחד – 59 ש"ח; 2 מסלולים – 99 ש"ח; 3 מסלולים – 129 ש"ח.

תחנת ריענון בצורת קסדה, ותחנת שטיפה בצורת גלגל: 39 ש"ח; מכונית בודדת עם חניון – 14.90 ש"ח.

 

 

"אנונימה" משיקה את הלהיט החדש מארצות הברית – CUTIE STIX (קיוטי סטיקס).

צילום – אנונימה

 

ערכה להכנת צמידים בעיצוב אישי, העשויים ממחקים צבעוניים ומפוסלים במגוון עיצובים וצורות – פרחים, חיות, פירות, אימוג'י, פרפרים ועוד.

הערכה כוללת חוט ארוך וגמיש וגליל-מחק ארוך, מעוצב וצבעוני, עם חור באמצעו. כל גליל מתפרק בקלות למספר רב של חלקים, מהם מעצבים ומרכיבים צמיד.

אפשר לעצב ולהרכיב את הצמיד לפי הטעם האישי: ליצור צמיד עם דמויות שונות, או עם אותה דמות לאורך הצמיד, וגם – להשתמש בו למחיקה (כן, הוא גם מוחק…). אפשר גם ליצור צמיד זהה, לחברה הכי טובה. אפשר לעצב לבד, ואפשר לעצב עם החברה או החברות.

מתאים מגיל 3 שנים.

מחיר: 15 ש"ח.

 

 

"אנונימה" משיקה את הלהיט החדש מארצות הברית – בובות foodie roos (פודי רוס)

 

צילום – אנונימה

 

 

 

סדרה של בובות פרוותיות חמודות, המוצעות בשלל ניחוחות ומרקמים (התואמים לריחות) ובהם: ניחוחות של סוכריות ג'לי, עוגיות, גזוז, מיץ פירות, צ'יפס, פרצל, פופקורן, דגני בוקר ועוד. בנוסף לריח – כשממששים את הבובה, מרגישים כאילו נוגעים בחטיף עצמו. למשל: כשנוגעים בבובת סוכריות הג'לי, מרגישים כאילו נוגעים בסוכריות העגלגלות. פודי רוס מוצעת בתוך קופסה מיוחדת, המשמשת לה כבית. את קופסת הבית ניתן לעצב עם סט של מדבקות ייעודיות, הכלולות במארז.

הסדרה כוללת 20 בובות ב-10 קטגוריות של ריחות (2 בובות בכל קטגוריה).  בקטגוריית ריח העוגיות למשל, מוצעת בובה אחת בניחוח שוקולד והשנייה, בניחוח עוגיית חמאה וסוכר. בקטגוריית הגזוז, מוצעת בובה אחת בניחוח לימון והשנייה – בניחוח תפוז, וכן הלאה. אפשר לשחק עם בובה אחת או עם כמה, ואפשר לשחק יחד עם חברות וחברים, שגם להם יש בובות ריח שאהוב עליהם.

מתאים מגיל 3 שנים.

מחיר: 59.90 ש"ח.

 

להשיג בטויס אר אס, הפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים וחנויות הצעצועים המובחרות.