כותרות אחרונות
Search

"דיאמנט" גאים להציג את הטרנדים והצעצועים החדשים לקראת ראש השנה וחגי חגי תשרי 2019.

צילום: אבי בר

 

"דיאמנט" גאים להציג את הטרנדים והצעצועים החדשים לקראת ראש השנה וחגי חגי תשרי 2019.

חברת דיאמנט צעצועים מחזיקה בזיכיונות רבים של מגוון מותגים: מפרץ ההרפתקאות, פרוזן, הנסיכה סופיה, מטוסי העל, מכוניות, טרולים, ספיידרמן, צבי הנינג'ה ועוד רבים

 

האצימל לבנים!

צילום: יח"צ דיאמנט

 

אחד המותגים החזקים והמובילים בצעצועי ילדים בעולם, ועכשיו בגרסה לבנים, הקונספט דומה; ביצה, מלטפים את הביצה, ניתן לראות את העיניים הצבעוניות, והביצה בוקעת…, ובסוף – בובה מיוחדת לבנים, גם פה צריך ללמד את הבובה – ללכת, לשחק ולתת לה אהבה.

מחיר: 449 ₪

 

בובת ראסטת – CANDYLOCKS

 

בובת הראסטות אוהבת שמשחקים לה בשיער. בתוך סוכריה גדולה מסתתרת בובה קסומה, לבובה יש שיער ארוך, ארוך, ארוך… רך ונעים  כמו צמר גפן. נתן ליצור אינסוף תסרוקות. 25 דמויות שונות.

מחיר : 69.9 ₪.

 

סמאשרס – עונה חדשה

צילום: יח"צ דיאמנט

 

דמויות הריסוק שאהבנו חוזרות בעונה חדשה, עכשיו עם כיוון חדש ושונה…  דינו הדינוזאור, בשלל דגמים וצורות. ליין מוצרים שלם.

מחיר: החל מ- 24.90

 

חברת דיאמנט צעצועים החלה לשווק את ליין המשחקים משחקי נתת-קיבלת! של מיכל לאופר.

מיכל לאופר – צילום: אבי בר

 

מיכל לאופר מובילה בארץ את תחום המשחקים בנושאי ערכים, חשיבה חיובית, כלים לביטוי רגשות וכישורים חברתיים. המשחקים מתאימים החל מגיל 3 ומעלה , הם מתאימים הן כמשחקים למשפחה והן ככלי טיפולי. משחקי הסדרה ה: "נתת קבלת" ,"לתת לקבל!","מה אני מרגיש?"," מה אני רוצה?"," ערכים", "לחשוב טוב..", "אני אוהב.. אני אוהבת".

 

בנוסף חברת דיאמנט צעצועים מחדשת כל הזמן בתחום זה והוציאה לאור לקראת חגי תשרי 2 משחקי חידות חדשים ומדהימים

טרילוס 

המשחק טרילוס הוא אתגר חשיבה מדליק וממכר המתאים לגילאי 6 ומעלה.
המשחק מכיל 40 אתגרי חשיבה ברמות קושי שונות, בדרגת קושי עולה, חמישה חלקי פאזל, כל שחקן יכול להמציא אינסוף חידות ייחודיות. המשחק מפתח ראייה מרחבית ולוגיקה.

 

צילום: אבי בר

 

מבוך הכדורים

המשחק מבוך הכדורים הוא משחק חידות לשחקן 1, להיט עולמי מהנה מאד, המשחק מתאים לגילאי 7 ומעלה כולל למבוגרים. המשחק הוא פיתוח ישראלי ונמכר בהצלחה בכל העולם.
המשחק מכיל 40 אתגרי חשיבה ברמות קושי שונות, בדרגת קושי עולה, מטרת המשחק, להניח את המחסומים על לוח המשחק ולגרום לכדורים להגיע למטרה. המשחק מפתח ראייה מרחבית ולוגיקה.

 

חברת דיאמנט צעצועים הינה חברה מובילה בארץ בפיתוח וייצור מוצרים שונים בתחום הפעילות היוצרת לילדים. החברה הוקמה בשנת 1963 וכיום משווקת את מגוון מוצריה ברחבי הארץ והעולם. החברה מחזיקה בזיכיונות רבים של מגוון מותגים: מפרץ ההרפתקאות, פרוזן, הנסיכה סופיה, מטוסי העל, מכוניות, טרולים, ספיידרמן, צבי הנינג'ה ועוד רבים. חברת דיאמנט החלה לשווק את ליין המשחקים משחקי נתת-קיבלת!, מיכל לאופר.