כותרות אחרונות
Search

"טויריפיק צעצועים" גאים להציג צעצועים חדשים ולהיטים שילדים אוהבים לקראת ראש השנה וחגי תשרי 2019.

צילום: אבי בר

 

"טויריפיק צעצועים", גאים להציג בפניכם, לקראת ראש השנה וחגי תשרי 2019, צעצועים חדשים ולהיטים שילדים אוהבים .!

"טויריפיק" הינה חברה חדשה ליבוא ושיווק צעצועים, שנהנית ממערכת קשרים בינלאומית ענפה ומבטיחה להביא לכם את הלהיטים הגדולים ביותר לישראל.

 

צילום: אבי בר

 

חדש!! – מגנטיקס – המשחק שימגנט אתכם.

צילום: יח"צ טויריפיק

 

מגוון ערכות הרכבה מגנטיות המותאמות לגילאים שונים – 18 חודשים, 2+, 3+ לשעות של משחק והנאה. הרכיבו, ערבבו ופרקו אותם שוב ושוב!

מערכת מגנטים נסתרת הופכת את ההרכבה לפשוטה ומהנה!

ניתן לערבב בין הערכות השונות מאותה הקטגוריה וליצור אינסוף שילובים מקוריים.

במגוון ניתן למצוא ערכות הרכבה של חיות ג'ונגל וכפר, ערכות כלי רכב ואפילו ערכות ג'וניור לקטנטנים מגיל 18 חודשים

מסייע בהתפתחות מוטורית.

מחיר מומלץ לצרכן – החל מ-  149.90 ש"ח

 

חדש!! – פישר פרייס המותג המוביל לצעצועי התפתחות לילדים

צילום: יח"צ טויריפיק

 

מגוון כלים מוזיקליים – כלי נגינה, מיקרופונים ושטיחים מוזיקליים לשעות של הנאה, כיף והתפתחות. מסייע בפתוח מוטוריקה עדינה / גסה, יצירתיות, דמיון ויכולת חשיבה. נגנו באופן חופשי או האזינו למנגינות המובנות

כלים המותאמים לגילאים השונים – 2+, 3+.

מחיר מומלץ לצרכן – החל מ- 39.90 ₪

 

חדש!! – Capsule Chix (קפסול צ'יקס), בובות ייחודיות וסופר אופנתיות.

צילום: יח"צ טויריפיק

 

השיגעון החדש שכובש את העולם – הרכיבו והתאימו לכם בובת אופנה ייחודית ומדליקה! בעלת 14 חלקים זזים להעמדה מושלמת. הרכיבו, התאימו וערבבו בין החלקים לקבלת סטיילינג מיוחד ושונה בכל פעם.

הקפסולות ארוזות בקופסאות דמויות מכונות לממכר ממתקים (vending machines), בכל אחת 5 קפסולות מפתיעות עם מגוון אביזרים אופנתיים – סובבו את החוגה להוצאת הקפסולות. ניתן לערבב ולהתאים בין הקולקציות השונות – מעל 4 מיליארד* שילובים אופנתיים (* לרוחב כל המגוון).

ניתן להחזיר את הקפסולות למארז להוצאה וגילוי מחדש, פשוט מפרקים את הבובה שהרכבנו, מחזירים לקפסולות ואת הקפסולות מסדרים מחדש בקופסא ושוב מסובבים את החוגה

מחיר מומלץ לצרכן – החל מ- 99.90 ש"ח 

 

חדש!! – Pikmi Pops (פיקמי פופס)

 

סדרות חדשות של בובות ריחניות,  רכות ומפתיעות במיוחד בשלל צבעים וצורות… (בובות פליפ מי שהופכות מפרי לחיה חמודה, בובות בצורת דונאטס שמחביאים הפתעה ועוד…)

הבובות מתחבאות במגוון "מקומות" מפתיעים. בדיוק כשתחשבו שרכשתם סוכרייה על מקל, גלידה או צמר גפן מתוק, תופתעו למצוא בובה ריחנית מפתיעה ומקסימה.

לא תדעו מי מסתתר שם בפנים עד שתפתחו את האריזה.

איספו את כל בובות ה- Pikmi Pops  בהנאה.

מחיר מומלץ לצרכן – החל מ- 39.90 ₪

 

חדש!! – לוסי הכלבה החכמה – עכשיו בעברית!!!

 

לוסי, הגורה הצייתנית ביותר, יודעת לבצע יותר פעולות מאשר אי פעם! היא נובחת, מרחרחת, נותנת נשיקות ואפילו יכול לשיר ולרקוד מגוון של סגנונות! היא שרה, רוקדת  ומגיבה בהתאם ל 20 פקודות קוליות  בעברית שהיא מבינה. לוסי תעשה כל מה שיאמרו לה כשקוראים בשמה. היא יודעת להימתח לפני ההופעה, לרקוד בסגנונות שונים, או לשיר ואז להודות לקהל.

יש לה מצב אינטראקטיבי באמצעות אפליקציה  שבה ניתן לגרום ללוסי לרקוד בסגנונות חדשים או ליצור ריקוד משלכם. שלה. האפליקציה חינמית והיא זמינה למכשירי אייפון ואנדרואיד מהספקים הרגילים של האפליקציות (Apple Store ו- Google Play).

מחיר מומלץ לצרכן – החל מ- 359.90 ₪

 

Cry Babies (קריי בייביז) – דמויות חדשות

 

בובות תינוק עם עיצוב ייחודי שבוכות עם דמעות "אמיתיות" ומספקות חוויית משחק גדולה יותר של טיפול בתינוק כאמא לילדות קטנות.  הבובה בוכה ומשמיעה קולות של תינוקות . תנו לה מוצץ כדי שתירגע.

ליידי בבגדי חיפושית / דוטי בבגדי כלבלב דלמטי / נלה בבגדי נמרה

מחיר מומלץ לצרכן – החל מ- 199.90 ש"ח

 

חדש!! – סבתא סורגת

צילום: יח"צ טויריפיק

 

סבתא סורגת המקורי בצבעי הקשת.

מעל 45 צורות אפשריות, מצורת הספל הקלאסית ועד לסולם יעקב או המצנח  המדהימים שמאפשרים "לצאת מהמסכים" ולחזור למשחקים של פעם ושעות של כיף.

שחקו לבד או עם חברים, קחו אותו לכל מקום – זה ממכר, זה מספק  ובעיקר זה המון כיף!

לסרטוני הדרכה וצורות נוספות היכנסו ל- www.ztringz.com

מחיר מומלץ לצרכן 9.90 ₪

 

חדש!! – דמויות כדורגלנים – FANFIGZ (פאן פיגז)

צילום: אבי בר

 

דמויות לאיסוף בגודל של כ- 12 ס"מ של שחקני הכדורגל המובילים, המפורסמים והאהובים בעולם – מסי – השחקן הטוב בעולם, אמבפה וכל השאר. כל שחקן מגיע עם כדור שהוא יכול לבעוט בו

מחיר מומלץ לצרכן החל מ- 69.90 ₪

 

"טויריפיק" הינה חברה חדשה ליבוא ושיווק צעצועים שהוקמה לפני כשנה ע"י אליאב פזמוני ועמרי / משפחת דיאמנט מדיאמנט צעצועים. החברה עוסקת ביבוא, שיווק והפצת מותגים פופולאריים בעולם כמו: Cry Babies, Scruff a Luvs ועוד רבים שטרם יובאו לישראל. בראש החברה עומד אליאב פזמוני, בן 45 , נשוי + 3 , עם מעל ל – 20 שנה ניסיון ביבוא צעצועים ומוצרי תינוקות לישראל. החברה נהנית ממערכת קשרים בינלאומית ומבטיחה להביא את הלהיטים הגדולים ביותר לישראל.