כותרות אחרונות
Search

משרד עו"ד "ארליך נויבואר ומלצר" הגיש לרשם סימני המסחר ראיות המוכיחות על פי החשד כי חברת "BYD" החלה לעשות שימוש בסימן ATTO רק בשנת 2022, בעוד חברת "מובינגלייף" החלה עושה שימוש בסימן זה מאז 2015

צילום: יח"צ חברת "מובינגלייף"

 

משרד עו"ד "ארליך נויבואר ומלצר" הגיש לרשם סימני המסחר ראיות המוכיחות על פי החשד כי חברת "BYD" החלה לעשות שימוש בסימן ATTO רק בשנת 2022 בעוד חברת "מובינגלייף" החלה עושה שימוש בסימן זה מאז 2015 .

משרד עו"ד "ארליך נויבואר ומלצר" הגיש לרשם סימני המסחר ראויות המוכיחות כי חברת "מובינגלייף" חברה ישראליות המובילה בתחום פתרונות ניידות תחבורתיים לאנשים עם מוגבלויות תנועה עושה שימוש רב שנים בסימן "ATTO" ברחבי העולם ובישראל ומאז שנת 2015 ואילו חברת "BYD" החלה לעשות שימוש בסימן רק בשנת 2022 .

 

חב' "מובינגלייף" דורשת מחברת "שלמה מוטורס" לחדול לאלתר את מכירת הרכבים החשמליים ה- ATTO3 בישראל ולהפסיק לאלתר מכל שימוש בסימן המפר של החברה ולפצות את החברה בגין השימוש מפר הזכויות.

 

משרד עו"ד "ארליך נויבואר ומלצר" הגיש לרשם סימני המסחר ראויות המוכיחות כי חברת "מובינגלייף" חברה ישראליות המובילה בתחום פתרונות ניידות תחבורתיים לאנשים עם מוגבלויות תנועה עושה שימוש רב שנים בסימן ATTO ברחבי העולם ובישראל ומאז שנת 2015 ואילו חברת BYD החלה לעשות שימוש בסימן רק בשנת 2022 .

 

הליך התחרות מפני רשום סימני המסחר מיועד לקבוע לאיזה סימן תהיה עדיפות ברשום בישראל .

 

הליך התחרות המתנהל בישראל, הוא חלק ממערכה בינלאומית בין הצדדים, שמטרתה למנוע מ BYD להשתלט על הסימן ATTO, שכל הזכויות בו שייכות "למובינגלייף".

 

בישראל משווק מותג הרכב BYD על ידי חברת שלמה מוטורס.

 

צילום: יח"צ חברת "מובינגלייף"

 

חב' "מובינגלייף" דורשת מחברת "שלמה מוטורס" לחדול לאלתר את מכירת הרכבים החשמליים ה-ATTO3 בישראל ולהפסיק לאלתר מכל שימוש בסימן המפר של החברה ולפצות את החברה בגין השימוש מפר הזכויות.

 

חברת מובינגלייף פעלה ופועלת מזה שנים,תוך כדי הוצאת משאבים כלכליים רבים,  לבניית המותג ATTO ,בניית מותג הנו תהליך ארוך שנים, חברת מובינגלייף,היא הנפגעת הישירה בלקיחת המותג לשימוש BYD.

 

חברת "מובינגלייף" אינה מוכנה להשלים עם מעשי ההפרה, ובימים אלו פועלת החברה גם בסין כנגד חברת BYD, על מנת לאכוף את זכויותיה, וזאת,  בין היתר, באמצעות נקיטת הליכים במכס הסיני.

 

רפי דויד מנכ"ל חב' "מובינגלייף": "קשה להבין כיצד קונצרן סיני ענק כמו חב' BYD פוגע בחברות קטנות תוך הפרה גסה של החוק" .