כותרות אחרונות
Search

חברת "codePro" , המקום בו ההייטק מתרחב ומתפתח לכל קהלי היעד.

 

 

חברת "codePro" , המקום בו ההייטק מתרחב ומתפתח לכל קהלי היעד.

חברת ההייטק הירושלמית codePro, אשר ספקה עד היום שירותים בלעדיים לחברות ומכללות ספציפיות, מתרחבת ונפתחת לקהלים חדשים.

 

החברה מונה כ-50 עובדים, ומעסיקה מעל 100 מרצים וספקים חיצוניים. החברה מתמחה בגיוס, פיתוח והכשרת כוח אדם טכנולוגי, ומניעה בהצלחה ימי עיון טכנולוגיים. "היום אנחנו הכי גדולים בתחום פיתוח הדרכות בהייטק" אומרת אביטל, מנהלת לקוחות בחברה.

 

חדשות החברה הגדולות הן ששירותיה, שעד היום ניתנו לחברות ספציפיות ומכללות בלבד, כעת נפתחים עבור קהלים חדשים.

מטרת החברה היא להגשים את הפוטנציאל של כל לקוח ולקוחה, בין אם מדובר בעסק פרטי המעוניין להכשיר עובדים,  וכן הייטק לבית ספר/מתנ"ס שרוצה לשדרג את מגמת המחשבים שלו, או לשלב לימודי תכנות וטכנולוגיה, וגם אוניברסיטאות ומכללות שרוצות להתחבר מהאקדמיה –לתעשייה.

 

היכולות של קודפרו היא בהתאמה אישית לקהלים רחבים – היא מצליחה להפוך את העולם הדיגיטלי לנגיש ומעניין לכל אחד.

 

חלק מההצלחה של החברה בא מהיכולת לשלב אוכלוסיות של תת-ייצוג בהייטק, כאשר codePro חרטה על דגלה  תרומה לקהילה ופיתוח הפריפריה ושילוב המגזר הערבי, החרדי, ועוד מגזרים בתת ייצוג.  החברה מציעה את שירותיה במחיר מוזל  לעמותות שעוסקות בתחום, וכן מבצעת התאמה ופיתוח קורסים למגזרים אלו. כל אחד מהמשתתפים בהכשרות מקבל את הכלים שהוא צריך כדי להצליח בענף ההייטק, כאשר כל הכשרה – מוכוונת לתפקיד בתעשייה.

 

שירותים המרכזיים של codePro מכילים פיתוח קורסים במגוון טכנולוגיות, הכשרת עובדים במקום העבודה, וגיוס מרצים מקצועיים ומנוסים. מחלקת הגיוס של החברה מעניקה שירותי גיוס והכשרת מרצים.

 

לחברת codePro יש גם בית תוכנה, המשרת את לקוחותיה ואת החברה עצמה. "זה מאפשר לנו לתמוך בקורסים שאנחנו מפתחים ולפתח טכנולוגיות למידה" אומרת אביטל.

 

בעזרת היכולת למתן שירותים מותאמים אישית, החברה מצליחה להתאים את ההכשרה לכל קהל, להפוך את הלמידה למעשית ופרקטית, ולהבטיח שכל לקוח מקבל את הידע והכלים שצריך בשביל להצליח.  ע ם codePro, ההייטק הופך לנגיש לכולם J