כותרות אחרונות
Search

חברת "גאיה קוסמטיקס" מעניקה לך את כל הטיפים ליצירת מראה חג שמח ומנצח

Holiday Glam Look by gaya cosmetics

ראש השנה כבר ממש מעבר לפינה והוא הולך להיות סופר שיקי עם מינימום מאמץ.

גאיה קוסמטיקס מעניקה את כל הטיפים ליצירת מראה חג מנצח, טבעי ונקי, עמו תראי זוהרת ומטופחת סביב שולחן החג.

 

כדי לבלוט לא חייבים להתהדר בבגדים הכי מרשימים או באיפור הכי מוגזם, לעולם הקוסמטיקה יש מגוון רחב של צבעים וסגנונות שיאפשרו לך להיראות במקסימום עם מינימום איפור, או כפי שנהוג לומר "מראה טבעי".

 

צילום: יח"צ

 

מותג הקוסמטיקה המינרלית gaya cosmetics מציג את הטיפים שישיגו לך מראה איפור זוהר וטבעי לכבוד השנה החדשה:

בחרי במייק אפ מינרלי עשוי מ- 100% רכיבים טבעיים, בגוון המתאים לצבע עורך. הקפידי להשתמש במייק אפ מינרלי כאשר מטרתו ליפות את עורך ובו זמנית לטפח ולשמור עליו צעיר ורענן לאורך זמן.

 

השתמשי בהצללות עדינות לקבלת גוון עור שזוף וקורן- טפחי בקלילות סומק מינרלי בגוון ורדרד באמצעות מברשת רחבה, וטשטשי לכיוון הלסת. בעזרת ברונזר בגוון טבעי, האירי את פנייך: הניחי מעט על גבי עצמות הלחיים, במרכז האף ועל קשת הקופידון.

 

צילום: יח"צ

 

ליצירת מראה עיניים עוצמתי מעושן וזוהר – הניחי צלליות בגווני חום, אדמדם וזהוב על שטח העפעף וטשטשי את גבול הצללית אל תוך קפל העין.

צילום: יח"צ

 

העניקי לריסים נפח והרמה בעזרת שתי שכבות של מסקרה שחורה, שיעטפו את הריסים ויעניקו לעיניים מראה מודגש ובולט.

 

צילום: יח"צ

 

הגבות מהוות את המסגרת הראשונית של הפנים, מגדירות את העין ועם עיצוב יכולות להוסיף אור לפנים ולטשטש פגמים- בלעדיהן מראה איפור אינו שלם. הברישי בעדינות את גבותייך באמצעות מברשת ספירלה ייעודית לסידור גבות. בחרי צללית אבקתית לגבות העשויה מ- 100% רכיבים טבעיים, בגוון הקרוב ביותר לגוון שיער ראשך. מרחי את הצללית בעזרת מברשת אלכסונית, למראה מלא וטבעי.

 

צילום: יח"צ

 

השלימי את האיפור באמצעות מריחת ליפסטיק בגוון ניוד בהיר, שיאזן את צבעוניות העיניים וישלים למראה נקי, נעים וטבעי לכבוד השנה החדשה.

 

מוצרים מובילים המרכיבים את מראה ראש השנה 2018:

מייק אפ מינרלי- משמש גם כקונסילר, מסנן קרינה טבעי וכפודרה. מסקרה שחורה, צללית מינרלית לגבות, סומק מינרלי BF3, ברונזר- היילטייר מינרלי MB2, צללית מינרלית SH8,SH2, צללית דחוסה PR6, ליפסטיק 525, מברשת אלכסונית B2, מברשת ספירלה B10

 

את המוצרים ניתן להשיג  בסניפי הרשת ובאתר האונליין של גאיה

www.gayacosmetics.co.il