כותרות אחרונות
Search

חברת "דומיין דה נט" מציעה רישום של דומיין כחול לבן בעברית בעלות של 13 שקלים לחודש בלבד

מעתה אמרו – דומיין בעברית .קום !

חברת "דומיין דה נט" מציעה רישום של דומיין כחול לבן בעברית בעלות של 13 שקלים לחודש בלבד

 

דומיין דה נט, רשם שמות דומיין מורשה של Verisign (מפעילת הסיומת com. הוותיקה והסיומת החדשה .קום) מאפשרת בימים אלה לרשום באופן מסחרי דומיין בעברית בעלות חודשית של 13 שקלים בלבד, במקום תשלום שנתי שהיה מקובל עד עתה.

 

הדומיין בעברית נגיש בכל מערכות האינטרנט, נסרק באופן מלא על ידי מנועי החיפוש וניתן  לקידום SEO ככל דומיין תיקני אחר.

 

לפני כ- 3 חודשים, איפשרה דומיין דה נט לחברות גדולות ומוכרות לבחור ולרשום שמות דומיין בעברית וכ – 3,000 חברות ניצלו את ההזדמנות "לתפוס" את הדומיין המתאים ומזוהה עמם ביותר. עכשיו, כאמור, התהליך מתאפשר לכלל הציבור. בין שמות הדומיין שכבר נרשמו ופועלים: סלקום.קום, ביג.קום, בזק.קום, פלאפון.קום, תיסלם.קום, אור-ירוק.קום, כנפייםשלקרבו.קום, ויזה-כאל.קום, דיינרס.קום, קלאבהוטל.קום, אלביטמערכות.קום, יאיר-ניצני.קום ועוד רבים אחרים.

 

 

חברות, ארגונים ויחידים שלא עשו כן עד כה יוכלו לרשום כתובות אינטרנט בעברית עבור שם העסק או המותג שלהם, או לנסות לנכס לעצמם קטגוריה גנרית (לדוגמא: מטיילים.קום) ואף להשתמש בדומיין בעברית כהפניה לדף העסקי או הפרטי שלהם בפייסבוק או ברשת חברתית אחרת.  

 

יואב קרן, מנכ"ל דומיין דה נט מציין כי "היתרונות של דומיין בעברית רבים, כולל יתרונות פרסומיים ושיווקיים, המסייעים במיתוג החברות הפונות לקהל יעד דובר עברית, בשפתו הטבעית. דומיין בעברית מאפשר שימוש בשם המותג בעברית כפי שהוא, ללא עיוותים, מצמצם את הצורך בחיפוש (כאשר במנועי החיפוש קשה מאוד לשלוט בתוצאות המוצגות וכך הגולשים עלולים להיחשף למתחרים ולפרסומות אחרות), יוצר עקביות בשפת ההקלדה, כמו גם זכירות קלה יותר לשם האתר ואפשרות להגיע אליו ישירות. זאת בנוסף לחיסכון בזמן יקר בשימוש במנועי חיפוש, אשר עשוי להפחית את עלויות הפרסום באופן משמעותי".

 

מוסיף קרן: "שמות הדומיין בעברית, אשר ינוטרו על ידי מנועי החיפוש, יתנו מענה למרבית המפרסמים אשר כיום מוציאים סכומים גבוהים בתחרות על מיקום רלוונטי מצומצם מאוד במנועי החיפוש ולאלו שמפרסמים בערוצי הפרסום השונים כגון טלוויזיה ורדיו ומפנים את הקהל למנועי החיפוש במקום ישירות לאתר".   

אתר החברה: דומיין דה נט.קום