כותרות אחרונות
Search

פרויקט היוקרה MUSEUM RESIDENCE בירושלים זכה במקום הראשון ובציון לשבח בתחרות מצוינות בענף הבניה והתשתיות לשנת 2018 של התאחדות בוני הארץ.

גאווה ירושלמית !

פרויקט היוקרה MUSEUM  RESIDENCE  בירושלים זכה במקום הראשון ובציון לשבח בתחרות מצוינות בענף הבניה והתשתיות לשנת 2018 של התאחדות בוני הארץ.

פרויקט היוקרה MUSEUM  RESIDENCE  זכה השבוע במקום הראשון ובציון לשבח בתחרות המצוינות בענף הבניה והתשתיות של התאחדות בוני הארץ לשנת 2018.

 

דירות יוקרה בפרוייקט מוזיאון רזידנס של חברת האחים ישראל –   view pointהדמיות.

 

התאחדות בוני הארץ מקיימת את התחרות בין החברות השונות במטרה לעודד בניה התורמת תרומה משמעותית לקידום הבניה והעלאת רמתה. בטקס שהתקיים השבוע הוענקו 10 פרסים ב10 קטגוריות שונות ( לכל קטגוריה פרס נפרד). בין השופטים בתחרות נציגי משרד הבינוי והשיכון, משרד האוצר, הטכניון, והתאחדות בוני הארץ.

 

חברת האחים ישראל הירושלמית, שהינה אחת מחברות הבנייה הוותיקות והיציבות ביותר בשוק הנדל"ן בישראל, חברה שהוקמה  בשנת 1964 בירושלים וגם היום הינה חברה פרטית בבעלות משפחת ישראל, הגישה את פרויקט MUSEUM  RESIDENCE בקטגוריה של מתחם מגורים יוקרתי וזכתה במקום הראשון ובציון לשבח.

 

 

יו"ר הועדה למצוינות בבניה, מר יהודה לשמן ציין לשבח את פרויקט MUSEUM  RESIDENCE של האחים ישראל ופיני כהן "על בניה ירוקה, בניה שמתייחסת לסביבה מתחשבת בקהילה הקיימת, בנוף ובתנאי השטח באזור". לשמן ציין לשבח את  החיבור של הפרויקט, המצוי בקרבת מוזיאון ישראל לאמנות. "החיבור בין הפרויקט לאמנות הרשים מאד את חבר השופטים, ניכר שיזמי Museum Residence רצו להכניס בפרויקט פן אמנותי מובהק ולכן שילבו בו גם בבנינים עצמם וגם בשטחים הציבוריים יצירות אמנות ופסלים פרי ידיו של האמן הבינלאומי  צביקה חורש", סיים לשמן.

 

יונתן ישראל, סמנכ"ל השיווק של האחים ישראל ציין כי " אנו כחברה מתרגשים מאד מהזכיה בתחרות המצוינות בבניה של התאחדות בוני הארץ. לתחרות ניגשו עשרות חברות מהטובות שקיימות בשוק  וזו בהחלט זכות וגאווה גדולה עבורינו. חברת האחים ישראל עושה את מירב המאמצים כדי לספק לרוכשים בפרויקטים השונים  שבונה , מעטפת מלאה הכוללת  את רמת השרות הטובה ביותר שיש ואיכות ללא פשרות ואנו שמחים שחברי הועדה התרשמו מכך. כ95 משפחות כבר רכשו דירות בפרויקט הנחשק  הנושק למוזיאון ישראל ואני בטוח שהמשפחות הנוספות, עימן אנו נמצאים במגעים מתקדמים לרכישת דירות נוספות, יהנו אף הם ובגדול".

 

מוזיאון רזידנס-הדמיית סלון ומטבח –  view pointהדמיות.

פרויקט " "Museum Residence משתרע על שטח של כ- 24 דונם  וכולל 15 מבנים בני 4 מפלסים כל אחד, על המדרון הדרומי של מוזיאון ישראל סמוך לרחובות נווה שאנן, י.צ מיכאלסון ונחמן אביגד.  מדובר באחד המגרשים היוקרתיים ביותר בירושלים,   הפרויקט מצטיין במיקום נוח לכניסה וליציאה מהעיר ומשתלב באחת השכונה השקטות ויוקרתיות ביותר באזור. הפרויקט כולל 4 שלבים : השלב הראשון והשני כבר אוכלסו  ,השלב השלישי, צפוי להתאכלס בעוד כשנה.

 

כל הדירות בפרויקט נהנות ממפרט טכני עשיר ומפנק. אופיו המרווח של הפרויקט מתבטא הן בגודלן של הדירות והן במספרם המצומצם של הדיירים בכל בניין ,הנע בין 6 ל 10. בסיועו של מתכנן הפרויקט , האדריכל אמציה אהרונסון, נבנה פרויקט השם דגש על בנייה נמוכה עם מרחבים ציבוריים גדולים, שאינם אופייניים לבניה בירושלים ,תוך שימוש בחומרי בניה איכותיים.    

 

אופיו המרווח של הפרויקט מתבטא הן בגודלן של הדירות ובמספרם המצומצם של הדיירים בכל בניין . שלב ב' מכיל 9 דירות בכל בניין, שלב ג' מכיל 6 דירות בכל בניין. מדובר בתכנון חריג יחסית לבנייה חדשה המתאפיינת בבנייה לגובה ובפנייה למספר רב של דיירים.  

  

בשנים האחרונות חל שינוי תפישתי בכל הנוגע לבניית בנייני מגורים בעיר. יזמים, חברות בניה, וביניהם חברת האחים ישראל, הפנימו את מצוקת הצפיפות וכמיהת התושבים למקום מגורים ירוק ומרווח. האחים ישראל  החלו לשקוד על פרויקטים העונים על צרכים אלה ולשלב בבניית השכונות החדשות, אזורים ירוקים ומרווחים המעניקים ערך מוסף מעבר לסביבה העירונית הרגילה והמוכרת. הושקעה גם מחשבה רבה בבניית הדירות של הפרויקט, שכן החללים גדולים ומרווחים והתחושה המתקבלת היא של חופש ומרחב, תחושה שלרוב אינה מאפיינת את הבניה הצפופה בירושלים.   

 

    

מוזיאון רזידנס-הדמיית סלון –   view pointהדמיות.

 

לאדריכלים בפרויקט 'מוזיאון רזידנס' היה חשוב מאד ריבוי שטחים ציבוריים והקניית תחושה של שכונה ירוקה ומרווחת ברמת איכות החיים הטובה ביותר שיש וחומרים הקרובים לטבע ואכן במקום רחובות הולנדים ללא כניסת תחבורה ציבורית או פרטית, טיילת פנימית לג'וגינג, גינה שכונתית מודרנית עם אזורי ישיבה מוצלים, מזרקה מרכזית ושטחים ירוקים ומשחקיית ילדים לרווחת תושבי הפרויקט. בבניינים ניתן למצוא שילוב של לובי מעוצב, חדר מחסן וחנייה תת קרקעית. ילדים רצים במרחבים, בלב העיר ירושלים- אין הרבה פרויקטים כאלה.

 

 

 

"השקעה בדירה בפרויקט  Museum Residence  נבונה ביותר" אומר יונתן ישראל, סמנכ"ל  השיווק של האחים ישראל.  הפרויקט, הצמוד למוזיאון ישראל, הוא אחד הפרויקטים המעטים אשר נבנים כיום במרכז העיר על קרקע בבעלות פרטית ולא קשורה לכנסיה זו או אחרת, כך שהדיירים כאן לא יקבלו עוד כמה שנים דרישות  לשלם סכומי עתק לכנסיות השונות עבור המשך חכירת הקרקע. אני צופה לעלייה של עשרות אחוזים בערך הדירות בפרויקט זה. כבר היום נהנים רוכשי הדירות הראשונות בשלב א'  וב' של הפרויקט שאוכלס  מעלייה של כ-30% אחוז בשווי הדירות שרכשו רק לפני שלוש וחצי שנים".

 

החברה המובילה את הפרויקט היא חברת האחים ישראל שהינה אחת מחברות הבנייה הוותיקות והיציבות ביותר בשוק הנדל"ן בישראל, יחד עם פיני כהן. עד לשנת 2017 בנתה החברה למעלה מ- 38,000 יחידות דיור במגוון רחב של פרויקטים בערים שונות בישראל ובמדינות נוספות בעולם. אחד החוזקות  הבולטות ביותר בחברה היא יציבותה הפיננסית, דבר המבדיל אותה ממרבית חברות הנדל"ן בארץ. יציבות שתוחזקה במשך שנים, מפרויקט לפרויקט וללא אקרובטיקה עסקית או מינופים פיננסים.

 

מוזיאון רזידנס-דירת גן –   view pointהדמיות.

 

בשל איתנותה הכלכלית, מתנהלת החברה במודל עבודה יחסית חריג בנוף המקומי. תהליך שיווק הדירות, בשונה ממרבית חברות הנדל"ן בישראל, מתחיל לאחר בניית 25% ממספר הדירות בכל פרויקט, ולא לפני תחילת עבודת הבנייה, כפי שניתן לראות היום בשוק הנדל"ן המקומי. גם בפרויקט Museum Residence  החלה חברת האחים ישראל בשיווק הפרויקט לאחר שכמה בניינים כבר עמדו על תילם. התפיסה הייחודית של האחים ישראל היא למכור דירות שאפשר לראות בעין ולא דירות על הנייר.