כותרות אחרונות
Search

מגזין "Air Transport World" בחר ב-"אמריקן איירליינס" לחברת התעופה האקולוגית של שנת 2023.

צילום: יח"צ

 

מגזין "Air Transport World" בחר ב-"אמריקן איירליינס" לחברת התעופה האקולוגית של שנת 2023.

מגזין התעופה  Air Transport World (ATW) בחר ב-"אמריקן איירליינס"  לחברת התעופה האקולוגית של שנת 2023, הפרס מציין את ההכרה בהתקדמותה של החברה לעבר יעדי הקיימות שלה. בעקבות החידוש הנרחב של צי התעופה של החברה והשקעות משמעותיות בדלק בר-קיימא, ATW הכירה במאמציה של אמריקן איירליינס להפוך לחברת תעופה עם צי מטוסים חסכוני יותר בדלק המופעל יותר ויותר על ידי דלק דל פחמן וטכנולוגיה חדשה.

 

צילום: יח"צ

 

מאמצי חידוש צי התעופה המתמשכים סייעו לאמריקן איירליינס לשפר את יעילות הדלק ביותר מ-10% מאז 2013, מה שעזר לחסוך 1.9 מיליארד גלונים של דלק ומנע 19 מיליון טונות של פחמן דו חמצני. אמריקן איירליינס מובילה היום את התעשייה בצריכת דלק תעופה בר-קיימא (SAF) והשתמשה ב-2 מיליון גלונים של SAF בשנת 2022. הסכמי ה-SAF של אמריקן איירליינס מביאים את סך ההתחייבויות של חברת התעופה לדלק דל פחמן ליותר מ-620 מיליון גלונים. אמריקן איירליינס היא גם חברת התעופה הראשונה בארה"ב אשר ביצעה שתי השקעות ישירות המתמקדות בפיתוח הן של טכנולוגיית הנעה מימן-חשמלית והן בעתיד של לוגיסטיקת הפצת מימן.

 

אמריקן איירליינס  הייתה חברת התעופה הראשונה בעולם שקיבלה הכרה מיוזמת Science Based Targets (SBTi) עבור יעדי הפחתת פליטת הפחמן שלה. היעד של אמריקן איירליינס הוא להפחית את פליטות הפחמן שלה ב-45% עד 2035, בהשוואה ל-2019. חברת התעופה גם הופיעה במדד Dow Jones Sustainability North America בשנת 2022, זו השנה השנייה ברציפות, ושיפרה את הציון שלה ביותר מ-20% משנה לשנה.

 

פרסי ATW  נבחרים על ידי פאנל של עורכים ואנליסטים ב-ATW, Routes, Aviation Week ו-CAPA, אשר מכירים במצוינות בקרב חברות תעופה ומהווים הישג נחשק בתעשיית התחבורה האווירית.

 

מנכ"ל אמריקן איירליינס, רוברט איזום, מסר: "אמריקן איירליינס משלבת קיימות באופן פעיל בכל רמה של העסק שלנו, מהדלק שאנו קונים ועד למזון שאנו מגישים ללקוחותינו. כחברת התעופה האקולוגית של השנה, נמשיך להוביל את התעשייה בתחום."