כותרות אחרונות
Search

לרגל יום האישה הבינלאומי יוצאת חברת "ל'אוקסיטן" ישראל בקמפיין חודש העצמת נשים.

 

 

לרגל יום האישה הבינלאומי יוצאת חברת "ל'אוקסיטן" ישראל בקמפיין חודש העצמת נשים.

מאז יום היווסדה, פועלת "ל'אוקסיטן"  רבות למען העצמת נשים ברחבי העולם. לקראת יום האישה הבינלאומי, יוצאת "ל'אוקסיטן" ישראל בקמפיין  למען העצמת נשים, שיימשך חודש בתקופה שבין  15.2.23-16.3.22.

 

  • קמפיין יום האישה הבינלאומי יצויין ב "ל'אוקסיטן" החל מיום 2.23 ועד 16.3.22
  • הקמפיין מתמקד בסיפור העצמת נשים מאחורי קו חמאת השיאה, אותה מייצרות הנשים בבורקינה פאסו תחת תנאי סחר הוגנים ובתמיכה של קרן "ל'אוקסיטן" העולמית בחיזוק מעמדן הכלכלי.
  • הקמפיין יספר לראשונה, את סיפור ההעצמה הנשית כאן ב "ל'אוקסיטן" ישראל, באמצעות סרטון שצולם עם עובדות החברה ונקרא SUPERWOMEN.
  • היזמית והשחקנית מיכל ינאי נבחרה ללוות הקמפיין ברשתות החברתיות.
  • במהלך תקופת הקמפיין תמכור "ל'אוקסיטן" את קרם הידיים שיאה 10 מ״ל במחיר 10 ₪, כל ההכנסות יועברו לתרומה לעמותת "החצר הנשית"  
  •  

חודש העצמה נשית ב "לאוקסיטן". הנשים של בוריקינה פאסה – צילום: יח"צ חו"ל

 

הקמפיין יתמקד בסדרת מוצרי חמאת שיאה, המכילה חמאת שיאה שמקורה בבורקינה פאסו שבאפריקה. חברת  "ל'אוקסיטן"  מתחייבת לשפר את חייהן ותנאי עבודתן של הנשים הבורקיניות ולהגן על משאבי השיאה.  לשם כך בנתה שותפות ארוכת טווח עם קואופרטיב השיאה הנשי, ממנו היא שואבת, בסחר הוגן את   חמאת השיאה האורגנית , ישירות מנשים אלו. מאז,  למעלה מ- 40 שנים, באמצעות קרן ייעודית אותה  הקימה "ל'אוקסיטן", מקדמת החברה את היזמות וההעצמה של נשים אלו, למען עצמאותן הכלכלית ולמען שימור מסורות עתיקות שהחלו לפני מאות שנים. "ל'אוקסיטן"  זכתה להכרה כ'חברת מופת' על ידי תוכנית הפיתוח של האו"ם (UNDP).

 

כחלק מהקמפיין בישראל, תפעל "ל'אוקסיטן" בקמפיין גיוס תרומות למען עמותת "החצר הנשית" המקדם ומסייע לכ- 2000- נערות בסיכון בשנה, לקבל הזדמנות ותוכנית תמיכה. במהלך התקופה תמכור "ל'אוקסיטן", קרם ידיים שיאה 10 מ"ל במחיר של 10 ₪. כל ההכנסות יועברו כתרומה לעמותת "החצר הנשית", מיכל ינאי תסייע ל "ל'אוקסיטן" לשתף אודות הפעילות ברשתות החברתיות.

 

מיכל ינאי בקמפיין לאוקסיטן – צילום: יח"צ "ל'אוקסיטן" ישראל

 

 

"ל'אוקסיטן" ישראל רותמת את כל ערוצי הפעילות והפלטפורמות שלה, החל מהרשתות החברתיות, האתר, החנויות לקמפיין  העצמת הנשים. כמו כן שיתופי פעולה  עם שותפים של המותג כדוגמת אל על ומלון "פרא" אשר יעניקו ללקוחות ערכת Self SPA KIT FOR SUPERWOMAN עם מגוון מוצרי חמאת שיאה וסיפורו של הקמפיין.

 

לרוכשים בחנויות בין התאריכים 16.3-15.2 תוצע אפשרות לסריקת QR ,שיוביל למילוי שאלון באתר ולרכישת אחד ממוצרי סדרת שיאה על פי בחירה , בהנחה של 20%.

 

את קמפיין העצמת הנשים ב "ל'אוקסיטן" נבחרה להוביל היזמית , השחקנית והמשפיענית  מיכל ינאי, אשר הקימה בהצלחה את אפליקציית "My Medi" – האפליקצייה הראשונה למדיטציות מודרכות בעברית.

 

חודש העצמה נשית ב "לאוקסיטן". הנשים של בוריקינה פאסה – צילום: יח"צ חו"ל

 

מ "ל'אוקסיטן" נמסר כי: "הבחירה במיכל ינאי כמובילת הקמפיין בחודש זה, היא מתוך חיבור לערכים משותפים. כחברה אנו מרגישים מחויבות לקחת חלק, לתרום ולהשפיע, להיות חלק מהשינוי ולעודד אותו."

 

מיכל ינאי היזמית , השחקנית והמשפיענית: "כחלק מהעשייה שלי בשנים האחרונות, החיבור ללאוקסיטן היה אך טבעי והגיוני. מרגש אותי שהטבע חשוב להם, בני אדם וביחוד נשים והם לוקחים חלק אקטיבי בלהעצים אותן. היצור שלהם בבורקינה פאסו, מאפשר לנשים להשיג עצמאות אישית, לקבל מיקרו אשראי, חינוך עבור ילדיהן ובעיקר לא רק לחלום על עתיד טוב יותר אלא גם להתקדם אליו.  גאה לקחת חלק בצעדים הקטנים הללו שרק הם יאפשרו לחולל שינוי גדול".