כותרות אחרונות
Search

חברת האופנה BH JEANS – קולקציית סתיו-חורף 2015-2016

BH JEANS קולקציית סתיו-חורף 2015-2016 

Back to school

חברת האופנה BH JEANS המתמחה באופנה לנשים וצעירות, שהתחילה את דרכה בעולם הדנים – הג'ינסים, משיקה את קולקציית סתיו חורף  2015-2016 המעוצבת בסגנון עשיר ומגוון,  ממראה הקז'ואל הנצחי והנוח ועד למראה המתאים לאירוע יוקרתי.

המותג BH JEANS מוכר ומוערך בלוס אנג'לס שבארה"ב. מדובר במותג נחשק מאוד בקרב מובילי אופנה וסטייליסטים הבוחרים באופן קבוע מלתחה שלמה של המותג  לפרסומות ולתכניות טלוויזיה. BH JEANS  הוא אחד המותגים המזוהים והיותר פופולריים על כוכבות הוליווד הנתפסות בעדשות מצלמות הפפרצ'י .

מותג האופנה  מזוהה בעיקר עם קטגורית הג'ינסים, כאשר ג'ינס הוא הבסיס וההשראה לטוטאל לוק שיקי. בקולקציה ניתן למצוא ג'ינסים קצרים, ג'ינסים ארוכים, צמודים, גבוהים, נמוכים, צבעוניים, קרועים, מתרחבים, נמוכים. ועוד……

 

לצד קולקציית הג'ינסים מציעה חברת האופנה BH JEANS  גם מלתחה רחבה של פריטי אופנה עכשוויים המשלימה את קווי הג'ינס. במלתחה ניתן למצוא: שמלות, טוניקות, חצאיות, ברמודות, במגוון שילובים טרנדיים קז'ואלים ונוחים המעוצבים בגזרות מחמיאות ונשיות.

 

קולקציית הג'ינסים מתרגמת את הטרנדים המובילים בעולם ומורכבת מקבוצות צבעים עיקריות היוצרות יחד קולקציה צבעונית מרהיבה ברוח צעירה ומרעננת המשלבת התאמה ומעניקה פתרון הולם לנשים במידות 34 ומעלה בגילאי 16+ עם אמירה אופנתית עדכנית חזקה.

 

חברת  BH JEANS  הינה חברה סיטונאית המשווקת את מוצריה לכ 100 נק' מכירה מובילות ברחבי הארץ. מרכז העצבים של החברה נמצא בדרך יפו 2 תל אביב. שם גם פגשנו את אוראל מנהלת המשרד וחנות השאו  רום ואת יוסי יד ימינה. מרכז זה משמש כאולם תצוגה לבעלי חנויות אופנה וקניינים לצורך שיווק סיטונאי בלבד. אוראל מנהלת המשרד: "חברת bh ג'ינס היא חברה עם רוח צעירה המאופיינת בשובבות נעורים וקו צעיר".

 

הקונספט של המותג הוא התאמת פריטים מלאי סטייל ושיק במחירים ברי השגה לכל כיס – Affordable chic. המותג מתאים לצעירות המחפשות מחירים נוחים ורוצות לשמור על אופנתיות, טרנדיות ונשיות.

בימים אלו יוצאת החברה  בקמפיין Back to school, ופותחת את מכירת סוף הקיץ עם מחירים מיוחדים על מבחר ג'ינסים לנערות שישדרגו את המראה שלהן.

ניתן למצוא בחנויות : in style

רח' קינג ג'ורג' 1 ת"א

רח' אלנבי 84 ת"א

לרשימת החנויות המלאה בעמוד הפייסבוק:
לחץ כאן

עריכה ועיצוב – אבי בר