כותרות אחרונות
Search

חברת "הנסיך הקטן" משיקה את מותג הפאזלים האיכותי TREFL

לקראת החגים משיקה חברת "הנסיך הקטן"  את מותג הפאזלים  האיכותי – TREFL "טראפל"

הנסיך הקטן 3

"הנסיך הקטן" מציגים בתערוכת הצעצועים במלון דן פנורמה בתל אביב

חברת "הנסיך הקטן" המתמחה במוצרי תינוקות , צעצועים וכלי כתיבה, הציגה את החידושים האחרונים בתערוכת הצעצועים שהתקיימה במלון דן פנורמה בתל אביב. גולת הכותרת, פאזלים מבית החברה האירופאית המובילה "טראפל".

חברת "הנסיך הקטן",  המתמחה במוצרי  תינוקות, צעצועים וכלי כתיבה, משיקה בישראל לקראת החגים, את מותג הפאזלים האיכותי של חברת טראפל – TREFL האירופאית. חברת "טראפל" ידועה בעולם הרחב כמתמחה בפיתוח פאזלים מזה  30 שנה.

הפאזלים האיכותיים של חברת "טראפל" מיוצרים באירופה  וכמו שרק האירופאים יודעים לעשות.  הפאזלים של טראפל,  מותאמים לגיל הילד ולהתפתחותו,  ומכוונים לשלבי התפתחות השונים של הילד וגילו. את הפאזלים של "טראפל" ניתן להשיגם בקופסאות בנות 25  – 1000 חלקים, כי  לכל גיל יש את הפאזל שלו והוא מותאם בדיוק לשלב בו הוא נמצא הילד.

הנסיך הקטן 1

סדרת הפאזלים של TREFL, אותם חברת "הנסיך הקטן" מייבאת, מיוצרת במגוון רחב של שמות ומותגים : לקטנטנים ניתן למצוא  מותגים  אהובים במיוחד כגון:  פרוזן, נסיכות דיסני, מכוניות (הסרט המצוייר), ספיידרמן ועוד.  לילדים הגדולים  ניתן להשיג פאזלים של תמונות נוף, של מונומנטים ידועים מכל העולם: פריז, לונדון וכד', ואפילו פאזל מסדרת אומנות במרקם ציור שמן עם דמויות כגון מונה ליזה  – כל זאת כדי לאתגר את התאים האפורים שצברנו  עם השנים.

את מעלותיו  של משחק הפאזל כולם מכירים, מוקירים ומהללים.  הוא  מסייע לילדים שלכם לפתח מוטוריקה עדינה, דמיון וחיזוק הביטחון העצמי  וההערכה העצמית, כשהילד שלכם מצליח להרכיב את הפאזל בעצמו או בסיוע קל של ההורה, ביטחונו העצמי ביכולת שלו לבצע משימות עולה ומושך אותו לבצע משימות נוספות.

הנסיך הקטן 2

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ 39.9 ₪ ועד 89.9 ₪  לפאזל.

להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות למוצרי ילדים וצעצועים.  http://www.littleprince.co.il/

הפאזלים של "טראפל" מיובאים לארץ ע"י חברת "הנסיך הקטן", המתמחה ביבוא ושיווק צעצועים, כלי כתיבה ומוצרי תינוקות איכותיים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי), סמי הכבאי טונקה ועוד.