כותרות אחרונות
Search

חברת הנדל"ן ASSR קפיטל חתמה על חוזה לרכישת בניין משרדים בדאון טאון מיאמי

חברת הנדל"ן ASSR קפיטל שבשליטת אלכס ספיר ורותם רוזן הודיעה  על חתימת חוזה לרכישת בניין משרדים בדאון טאון מיאמי. הבניין בגודל של כ-8,800 מ"ר וסמוך לציר התנועה המרכזי של מיאמי, כביש 95.  במידה והעסקה תצא לפועל צפויה  ASSR יחד עם שותפה ג'רארד גז לשלם עבור הבניין כ-13.25 מיליון דולר.

alex sapir 1

אלכס ספיר יו״ר ASSR – צילום: יח"צ

אלכס ספיר יו״ר ASSR: ״אנו ממשיכים ביישום מדיניות החברה שהיא מציאת הזדמנויות עסקיות תוך ניצול מערכת בעלת השליטה בשוק המקומי. מיאמי זקוקה לבנייני משרדים על מנת לאפשר למיליוני המהגרים בסביבתה ללכת לעבודה מידי יום במיקום נוח. אנו מאמנים שרכישה זו זולה משמעותית מרכישת קרקע חדשה ובניית בנין חדש בדאון טאון מיאמי ומפחיתה את הסיכונים שכרוכים בבנייה חדשה״.

gerard 1

ג'רארד גז שותף לעיסקה

הבניין המדובר, הושכר עד לשנת 2009 למשרדי ממשלה אמריקאים ונותר ריק מאז עזיבתם. בכוונת ASSR קפיטל לרכוש את הבניין בחלקים שווים יחד עם המיליארדר ג׳רארד גז מבוורלי הילס, מייסד אימפריית הג'ינס-seven ורשת 'בודהה בר' העולמית אשר שותף עם ASSR גם במלון ״נומו סוהו״ (NoMo-SoHo ) אשר מצוי ברחוב קרוסבי ברובע סוהו בניו יורק, אותו רכשה החברה בחודש מרץ השנה בכ-205 מיליון דולר. 

miami 1

מחיר הרכישה של הבניין הינו כ-13.25 מיליון דולר. לשותפות ישנם 30 יום בכדי לבצע בדיקת נאותות  אשר בסיומה תחליט באם לבצע סגירה סופית ולרכוש את הבניין. יש לציין כי, החברה תממן את חלקה מהלוואת בעלים מזכה בריבית אפס.