כותרות אחרונות
Search

חברת "הנסיך הקטן" תציג בתערוכת בייבילנד את מיטב החידושים של המותגים המובילים בעולם התינוקות.

ערכת היכרות tommee tippee עשרים ש"ח בלבד – צילום הנסיך הקטן

 

חברת "הנסיך הקטן" מציגה בתערוכת "בייבילנד" את מיטב החידושים של המותגים המובילים בעולם התינוקות.

תערוכת בייבילנד  26-28.11.19 אקספו ת"א (גני התערוכה)

מחירים אטרקטיביים מאוד, במהלך התערוכה.

 

חברת "הנסיך הקטן" תציג בתערוכת בייבילנד את מיטב החידושים של המותגים המובילים בעולם התינוקות, בראשם המותג  עם מגוון רחב של מוצרי תינוקות: בקבוקים, מוצצים, כלי האכלה וכוסות.  וגם מוצרים נלווים כמו טרמוסים סטריליזטורים ערכות טיפוח פחי חיתולים ועוד…. החברה מייצגת את מותגי הצעצועים האהובים בינהם: סמי הכבאי, מטוסי על, בוב ספוג, צעצועי , בצק איכותי של המותג .

 

בבייבילנד ניתן לרכוש ממגוון מוצרי "tommee tippee" בדגש על סדרות המוצרים.

 ערכת היכרות עם מוצרי בקבוק, מוצץ, ורפידות הנקה בתיק מעוצב. 20 ₪ בלבד.

 

"הכי טבעי כמו אמא" סדרה מהפכנית עם פטמה הדומה ככל שניתן בצורה, בגמישות, במתיחה ובהרגשה לשד האם, כך שהתינוק יכול לעבור ליניקה מהאם ליניקה מהבקבוק ולהיפך בלי בעיות. הסדרה כולל פטמות מוצצים אביזרי האכלה והנקה ללא ביספונל A . בקבוקים בגדלים שונים ובצבעוניות עליזה: לבן, כחול, וורוד.

 

מארזים של זוגות שלישיות רביעיות ושישיות, ופטמות מותאמות על פי גיל והרגלי אכילה

טומי טיפי שלישיית בקבוקי יום צילום סטודיו  טומי טיפי

 

סדרת המוצרים "אנטי קוליק" המשודרגים, שהוכחו מדעית כמסייעים במניעת גזים בזכות המנגנון הייחודי המבודד את בועות האוויר מהחלב. לבקבוקים צינורית המתריעה על חום יתר של המזון ומשנה את צבעה . מבטיח מניעת דליפות. בקבוק קומפקטי וארגונומי המאפשר לתינוק לאחוז אותו בקלות. שסתום כוכב מונע עליית חלב במעלה הצינורית
אמהות שהתנסו בסדרת אנטי קוליק דיווחו על הצלחה מרובה. בקבוקים במספר גדלים, בטורקיז, כחול, וורוד.

טומי טיפי שלישיית בקבוקי לילה – צילום: הנסיך הקטן.

 

ועכשיו להפתעה של התערוכה במהדורה מוגבלת שלישיית בקבוקי יום ולילה ! שלישיית בקבוקים מעוצבים בצבעי יום ולילה שפשוט גונבים את ההצגה בוקר  לילה. שלישיית בקבוקי 260 מ"ל מסדרת הכי טבעי כמו אמא בצבעוניות ועיצוב יפיפה, במהדורה מוגבלת.  בנוסף מגוון מוצצים כוסות ואביזרים נלווים בדוגמאות וצבעים שונים.

 

לשינה רצופה בטוחה ונוחה מבית: "Tommee Tippee"

grobag Grosnug-Ollie the Owl -Newborn צילום gro company

 

קולקציית gro  מבית Tommee Tippee  שק שינה לתינוקות שיהפוך את חיי ההורים לקצת יותר קלים.  Gro מותג מוביל בבריטניה ואוסטרליה, קולקציה  עשירה של מוצרים באיכות גבוה המעודדים את התינוקות לשינה רצופה, בטוחה ונוחה יותר ומעניקה להורים לילה שקט.

 

שקי השינה הם סוג של שמיכה לבישה בטכנולוגיה מתקדמת, עומדים בתקנים בינלאומיים. שומרים על התינוקות בטמפרטורה נוחה כל הלילה. Grobag מפחית את הסיכון למוות בעריסה בגלל התחממות יתר או חנק. (אין צורך בשמיכה נוספת) עשוי מבד רך, נושם, ונעים למגע. 5 גדלים שונים בהתאמה לגיל ולמשקל בעיצובים קלאסיים. הכתפיים עם ריפוד כפול, בתי השחי של תינוקות 0-6 חדשים עם ריפוד נוסף ומתחת לסנטר תפרים נסתרים למנוע שפשוף. רוכסנים באיכות גבוה.

 

יסמין קופר גזיאל – מנחת הורים לתינוקות ופעוטות, המלצה מנסיון אישי: "שק השינה  Grobag הוא מוצר מצויין ויעיל עבור תינוקות ואני ממליצה עליו בחום לכל אמא טרייה. בחודשיו הראשונים של התינוק מחוץ לרחם, המכונים גם הטרמיסטר הרביעי, התינוק צריך את תחושת  לשינה, לחוש בטוח ולישון שינה איכותית תוך כדי שמירה על בטחונו ובטיחותו. כשהתינוק ישן על הגב, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הוא נוטה להתעורר בשל ריפלקס המורו וכאן ה Grobag יכול למנוע את ההתעוררות ולאפשר המשך שינה רציפה יותר בשל תחושת העיטוף והחום". בעולם נמכרו למעלה מ-3 מיליון יחידות. הקולקציה זכתה בפרסים רבים.

 

מחירים ממולצים לצרכן : גרו עיטופית ספירלה 0-3 חדשים. גרו שק שינה דגים 0-6 חדשים גרו שק שינה עלי אביב 6-18 חודשים  GROBAG owli the owl  Grosnug-Ollie the Owl –Newborn Grobag-Busy Bears-6-18m

 

סדרת בובות מבד נושם ונעים למגע ומתאימה מגיל לידה.

 

סדרת בובות מקסימה ורכה בדמות: ג'יג'י הג'ירף, הארי ההיפופוטם, אדי הפיל, ובטי הארנבת.

טומי טיפי אדי הפיל מבד נושם לתינוק צילום סטודיו הנסיך הקטן

  • עשויה מבד רשת רך, היפואלרגני ונעים למגע
  • טכנולוגיה מיוחדת המאפשרת זרימת אויר דרך הבד
  • ניתנת למעיכה בקלות בידיהן הקטנות של תינוקות
  • לאחר שימוש רב ושחיקה של הבד ניתן להכניס למכונת כביסה כדי לרענן ולחדש את הבד
  • בד חיצוני עשוי 100% פוליאסטר
  • בטנה עשויה 100% כותנה

 

בובת לטיפה כוללת גם נשכן

טומי טיפי בובת לטיפה עם נשכן צילום סטודיו הנסיך הקטן

 

בובה לטיפה רכה ונעימה למשחק עבור תינוקות מגיל לידה, מותאמת לידים קטנטנות ומסייעת בפיתוח יכולות מוטוריות, כוללת גם נשכן. בסדרה מגוון בובובת לבחירה: ג'רי הג'ירף בצהוב, ארני הפיל באפור, לילי הכבשה בצבע שמנת ומרקו הקוף באפור ולבן.

  • מעניקה לתינוק תחושת מגע רך ונעים
  • הבובה מתאימה גם למשחק או לנשיכה בזכות מרקם עדין במיוחד
  • מותאמת למשחק מגיל לידה
  • מעודדת את התינוק לתפוס ולמשוך ומסייעת בפיתוח יכולות מוטוריות
  • עשויה מבד דמוי קטיפה, רך במיוחד

 

ספל  360  – הספל שאינו נשפך:

טומי טיפי כוס 360 הספל שאינו נשפך צילום טומי טיפי

 

הספל מאפשר שתיה בכל היקפו . בעל עיצוב עם שסתום חכם שמונע מהנוזל להישפך בזמן השתייה. מיועד לעודד פעוטות גמילה משתייה בבקבוק, ולמידה לשתות מכוס . החידוש- הנוזל אינו  נשפך מחוץ לכוס. מגוון עיצובים צבעוניים ובעיצוב איורי חיות, הילדים מוזמנים לבחור לעצמם את הכוס המיוחדת שלהם לארוחה המשפחתית.

קל לניקוי: מורכב מ-2 חלקים, הספל והשסתום החכם. אין חלקים מסובכים או מקומות מיסתור ללכלוך וחיידקים. לשטוף עם מים חמים וסבון. מהגיע בארבע אופציות לגילאים 6 חודשים ומעלה בצבע בנים/בנות עם ידיות ולגליאים 12 חודשים מעלה בצבעי בנים /בנות ללא ידיות.

 

כוס שאינה נופלת.

הנסיך הקטן הכוס שאינה נופלת במותג טומי טיפי צילום טומי טיפי

 

בתחתית הכוס בסיס מיוחד המונע תזוזה של הכוס ובכך היא לא יכולה ליפול והנוזל לא נשפך, מתחברת לכל משטח בקלות. קל לשתות ממנה, פשוט להרים אותה ישר ולשתות. הכוס נועדה על מנת לעודד את הילדים להשתמש בכוס כמו המבוגרים בלי הטרחה לנקות בכל פעם שנשפך. הלמידה לשתיה מכוס פתוחה היא חלק חיוני מהתפתחות הפעוטות, הפטנט החדש עוזר לילדים לפתח מיומנות מבוגרים ומקל על הטרחה בנקיון כוסות שנשפכו.