כותרות אחרונות
Search

חברת הקוסמטיקה והטיפוח SACARA משיקה אתר מכירות מקוון !

חברת הקוסמטיקה והטיפוח    SACARA  משיקה  אתר מכירות מקוון

האתר החדש עלה לאוויר וישמש כנקודת מכירה בנוסף ל-54 סניפי הרשת בפריסה ארצית  

 

משה גולברי, מנכ"ל SACARA : "חברת SACARA ממשיכה לחזק את מעמדה כמובילה בענף הקוסמטיקה ומשיקה אתר קניות מקוון ומתקדם, עם ממשק מלא למערכות הליבה והלוגיסטיקה של החברה. האתר החדשני מציע את מגוון מוצרי הרשת.  כמו כן, אני רואה באתר המכירות את אחד ממנועי הצמיחה העתידים של החברה".

 

חברת הקוסמטיקה והטיפוח SACARA משיקה את אתר המכירות החדש שלה אשר ישמש כנקודת מכירה בנוסף לסניפים אשר נמצאים בפריסה ארצית. אתר הסחר החדש מציע לקנייה באופן מקוון את מוצרי SACARA. 

 

האתר חדשני ומושקע אשר מחובר למערכות הליבה של החברה ומציע ללקוחות האונליין את מגוון המוצרים הנמכרים בחנויות הרשת בצורה נוחה ונגישה.

באתר מוצגים כל מוצרי המותג תוך סנכרון מלא עם קולקציות עכשוויות, בנוסף, ניתן יהיה למצוא באתר מבצעים מיוחדים, לצד מוצרים חדשים ועדכניים.

 

החברה דאגה כי מדיניות המחירים אשר נהוגה באתר תשמור על זהות מלאה למחירי המוצרים בחנויות, אך כערך מוסף האתר מציע ללקוח להזמין בכל רגע נתון מכל מכשיר המחובר לאינטרנט בכל שעה ולקבל את המוצרים באמצעות שליח עד הבית. עם השקת השירות החדש, החברה מתחייבת לאספקת המוצרים המוזמנים דרך האתר המקוון תוך2-12 ימי עסקים.

 

פריסת חנויות רשת SACARA מונה כיום כ – 54  סניפים ומספקת יתרון משמעותי עבור לקוחות אתר הסחר שכן הן ישמשו כנקודת שירות עבור לקוחות אשר יהיו מעוניינים להחליף או להשלים את רכישתם בנקודת מכירה הסמוכה למקום מגוריהם. שירות הלקוחות של SACARA יתמוך באופן מלא באתר הסחר החדש של החברה באמצעות מענה טלפוני.

כתובת האתר: www.sacara.co.il

טווחי המחירים באתר: 1-199 ₪

עלות משלוח: 28 ₪ ** לרגל השקת האתר משלוח חינם בקנייה מעל 100 ₪. המבצע עד לסוף חודש נובמבר

 

אודות SACARA:

חברת SACARA הינה חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים – דוד, יעקב ומשה גולברי. תוך זמן קצר התפרסה הרשת ברחבי הארץ ונכון להיום מונה הרשת   53 חנויות .  SACARA מציעה לצרכן הישראלי מוצר איכותי במחיר נוח עם חוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA   משקיעה רבות בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה, כל זאת  כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריס ומוצרי טיפוח לשיער  ולציפורניים.