כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה "קתאי פסיפיק" ומשרד התיירות של טיוואן בשיתוף פעולה לקידום תיירות ישראלית לטאיוואן !

חברת התעופה "קתאי פסיפיק" ומשרד התיירות של טיוואן בשיתוף פעולה לקידום תיירות ישראלית לטאיוואן !

"קתאי פסיפיק" תציע טיסות מוזלות מישראל לטיוואן והחל מחודש מרץ 2019 תפעיל החברה טיסות יומיות לטאיוואן מהונג קונג.

משרד התיירות של טיוואן שם את הכפרים הציוריים והאוטנטיים של טיוואן בפוקוס השיווקי ל 2019

 

משרד התיירות של טיוואן וחברת התעופה "קתאי פסיפיק" מודיעים על שיתוף פעולה לקידום תיירות ישראלית לטאיוואן. על השיתוף פעולה הכריזו ד"ר טראסט לין, האחראי על השוק הישראלי בטאיוואן, המבקר בישראל וג'ונתן ביילי, מנכ"ל "קתאי פסיפיק" בישראל.

 

מהחברות נמסר כי השוק הישראלי מהווה מנוע צמיחה משמעותי לתיירות לטאיוואן, ושיתוף הפעולה בין החברות נועד לתמוך במגמה זו.

 

ג'ונתן ביילי מנכל קתאי פסיפיק ישראל וד'ר טראסט לין מנהל השוק הישראלי של לשכת התיירות הטאיוואנית. צילום: יח"צ

 

ד"ר טראסט לין, האחראי על השוק הישראלי בטאיוואן, מציין כי טאיוואן צריכה להיות היעד הבא בקרב התיירים הישראלים. טאיוואן מלאה בכפרים ויישובים קטנים, המאפשרים לחוות את טאיוואן בצורה אותנטית וייחודית שלא בהכרח כמו חוויות הערים הגדולות. אנחנו מתרגשים לשתף פעולה עם קתאי פסיפיק, המפעילה את הטיסות הנוחות ביותר מישראל לטאיוואן.

 

"קתאי פסיפיק" תציע החל מהיום, 200 כרטיסי טיסה משדה התעופה בן גוריון בישראל  (TLV) לשדות התעופה של טאייפה (TPE), טאייצ'ונג (RMQ) או לגאושויונג (KHH) במחיר של 888$ בלבד למזמינים הראשונים, הנחה משמעותית ביחס למחיר הרגיל. המספר 8 מסמל מספר מזל בתרבות הטאיוואנית.

 

עוד מציינים כי המחירים מתל אביב לטיוואן יהיו תחרותיים וזולים ב80$ ביחס למחירי הטיסות של המתחרים לטאיוואן. בנוסף, קתאי פסיפיק תפעיל החל ממרץ 2019 טיסות יומיות לטאיוואן מהונג קונג, מה שיהפוך את הטיסה עם קתאי פסיפיק לגישה הנוחה וזמינה ביותר לטאיוואן מתל אביב.

 

משרד התיירות של טיוואן שם את הכפרים הציוריים והאוטנטיים של טיוואן בפוקוס השיווקי ל 2019. ביקור בכפרים מעניק חוויה אותנטית וייחודית שלא קיימת בערים הגדולות. לדוגמא, לוקאנג, כפר הנמצא במערב טאיוואן, קרוב לעיר טאיצ'ונג מספק חוויה טאיוואנית אותנטית עם יותר מ200 מקדשים למען האלים. וולאי, כפר פוטוגני, הנמצא מרחק נסיעה קצר מטאייפה, מלא במעיינות חמים. מיינונג, כחצי שעה דרומית מגאושיונג, הינו כפר המורכב מ95% אכלוסיית האקה המפורסמים הודות למטריות נייר ולחטיפים הטעימים.

 

גונתן ביילי מנכל קתאי פסיפיק בישראל, קובוד צא'ן שגריר טאיוואן בישראל וד'ר טראסט מנהל השוק הישראלי של לשכת התיירות הטאיוואנית. צילום: יח"צ

 

משרד התיירות הטאיווני (TTB) הוא המשרד האחראי על התיירות פנים וחוץ של טאיוואן. השוק הישראלי מנוהל על-ידי הסניף הסינגפורי של משרד התיירות הטאיוואני. הסלוגן שמלווה את שיווק טאיוואן הוא "זה הזמן לטאיוואן" ו"הלב של אסיה", כשהדוב הלאומי של טאיוואן מהווה את הסמל הראשי.

 

למידע נוסף על טאיוואן, אנא בקרו אותנו www.taiwan.org.il ו eng.taiwan.net.tw

 

קתאי פסיפיק, חברת התעופה אשר בסיסה בהונג קונג, ביחד עם חברת הבת קתאי דרגון, מציעה 26 טיסות יומיות מהונג קונג לערים מרכזיות בטאיוואן. קתאי פסיפיק זכתה שלוש פעמים בפרס היוקרתי של SkyTrax כחברת התעופה הטובה ביותר. למידע נוסף בקרו באתר www.cathaypacific.com