כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה "קתאי פסיפיק" מגדילה את תדירות טיסותיה בקו תל אביב הונג קונג !

חברת התעופה "קתאי פסיפיק" מגדילה את תדירות טיסותיה בקו תל אביב הונג קונג !

החל ממרץ 2019- טיסות יומיות בקו תל אביב  הונג קונג !

הגדלת הטיסות תיתן ללקוחות הישראלים אפשרויות רבות יותר ומענה מקיף יותר לצורכיהם

 

חברת התעופה קתאי פסיפיק, חברת התעופה שבסיסה בהונג קונג המפעילה טיסות ישירות בקו תל אביב- הונג קונג והמדורגת ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם, מודיעה על הגדלת תדירות טיסותיה בקו תל אביב – הונג קונג. החל מ-1 במרץ 2019, תפעיל קתאי פסיפיק טיסה יומית בקו תל אביב – הונג קונג.

 

חברת התעופה שבסיסה בהונג קונג החלה את פעילותה בישראל בחודש מרץ 2017 עם ארבע טיסות שבועיות, זאת בנוסף לתיגבור טיסות בעיקר במהלך חופשות חג הפסח וסוכות. על רקע הביקוש הגובר לטיסות, קתאי פסיפיק הגדילה בהצלחה את מספר טיסותיה בשנת 2018, והחל מעונת האביב של שנת 2019 תספק ללקוחות הישראליים תדירות גבוהה במעבר לטיסה יומית קבועה.

 

צילום: יח"צ

 

ג'ונתן ביילי, מנכ"ל קתאי פסיפיק ישראל, מציין כי הגדלת תדירות הטיסות  של קתאי פסיפיק בקו תל אביב – הונג קונג מבטאת את הצלחת הקו לישראל, היותה של ישראל "סטארט אפ ניישן" ואת האמון וקבלת הפנים האוהדת של הצרכנים הישראליים. עוד מציין ביילי, כי לוח הזמנים היומי המשופר הופך את הקו לאחד מהקווים בעלי אחוזי הצמיחה המהירים ביותר שלנו אי פעם. הקו היומי יספק לנוסעי העסקים והפנאי גמישות רבה יותר בתכנון הנסיעות שלהם ומענה מקיף לצרכיהם.

 

הטיסות היומיות יופעלו על ידי מטוס Airbus A350-900 של קתאי פסיפיק, שיתוגבר עם מטוס A350-1000 – המטוס החדיש והמתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית – בתקופות שיא במהלך השנה. לשני מטוסים מחלקות עסקים, פרימיום אקונומי ותיירים, Wi-Fi ומערכת בידור חדשנית בכל המחלקות.

 

*** חברת התעופה קתאי פסיפיק שבסיסה בהונג קונג מחזיקה צי מטוסים חדיש ומתקדם ומפעילה ממרץ 2017 טיסות ישירות בקו תל אביב- הונג קונג באמצעות מטוס האיירבוס A350 החדש, עם חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק מתוכם 25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו- 6 יעדים ביפן.