כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה FIVE US מציג את הקולקציה להחורף 2018 . 2019

מותג האופנה המצליח FIVE US מציג את הקולקציה החדשה לחורף 2018 / 2019 !

FIVE US חרט על דגלו מראה של אישה ללא גיל !

 

באירוע לאנשי תקשורת ומובילי דעה שנערך בשואו רום / חנות הדגל של המותג הנחשק והאהוב FIVE US בבית "פנורמה" ברחוב דרך בן צבי 84 בתל אביב, הציג שלומי רחימי הבעלים והמעצב הראשי של המותג FIVE US את הקולקציה החדשה לחורף 2018-19.

 

ירדן ארדיטי – צילום: שי סבג

 

שלומי רחימי בעלים ומעצב ראשי: "שם המותג five us  מסמל את הספרה חמש ומכוונת לחמישה דברים עיקריים שאני רואה באישה: עוצמה, כח, תשוקה, חוכמה ויופי"

 

שלומי רחימי מציג את הקולקציה לחורף 2018/19 – צילום: אבי בר

 

גולן נהרדעא ממשרד יחסי הציבור של המותג: "לקולקצייה של המותג five us אין גיל, המטרה לתת מענה ללבוש מבוקר ועד ערב, בבוקר לגני הילדים, למשרד, להוריד את הכלב ובערב לנעול נעל עם עקב ולצאת לבילוי וזה נראה מיליון דולר"

 

מימין: גולן נהרדעא בעלים של משרד היח"צ שמלווה את המותג, שלומי רחימי בעלים של המותג, רלי סבג סמנכ"לית במשרד היח"צ – צילום: אבי בר

 

החנות החדשה מעוצבת ומאופיינת בקווים נקיים והחיפוש אחרי פריט זה או אחר נוח וקל. האווירה בחנות נעימה ומזמינה וכל אורחת המגיעה למקום מקבלת יחס אישי וחם. 

 

להב הרפז – צילום: שי סבג

 

הקולקציה החדשה מושפעת מהכפר הגלובלי והיא משדרת טרנדים עולמיים וישראליים, שיק וסטייל מוקפד, אורבני ונשי. המראה הכללי הוא קז'ואל יומיומי המתאים לכל שעות היום, נשות עסקים, עובדות, יוצרות המחפשות מענה אופנתי ומדויק ונשים היוצאות לבילוי בוקר עם חברות ובכלל. 

 

שירה בר – צילום: שי סבג

 

הקולקציה החדשה הוצגה לבאי האירוע בשואו רום בבית פנורמה בן צבי 84 ת"א המכירה בחנות החדשה היא גם ליחידים ומשווקת מאותו מקום גם לחנויות ובוטיקים נבחרים  ברחבי הארץ.

 

הלנה סידלר – צילום: שי סבג

 

במהלך האירוע נפגשתי עם שלומי רחימי לשיחה קלה ושמעתי ממנו על הדרך שעשה מ "גהצן תעשייתי" ועד בעלים של מותג אופנה ייחודי ומבטיח. 

 

שלומי רחימי בעלים ומעצב ראשי של מותג האופנה five us – צילום: אבי בר

 

אבי: מה משך אותך לתחום האופנה והעיצוב והיכן רכשת את הניסיון עד לפתיחת החנות החדשה ?

שלומי: "כבר בצעירותי, נמשכתי לתחום האופנה, אהבתי להתלבש יפה והייתי מתעכב ליד חלונות ראווה של חנויות אופנה. לתחום האופנה נכנסתי בגיל מאוד צעיר והתחלתי מהשלב הכי"נמוך" שזה להיות "גהצן תעשיתי" והגעתי למצב בו גיהצתי 1200 פריטים ביום. בהמשך למדתי את כל נושא הייצור שיווק" 

 

אבי: מה עשית לפני פתיחת החנות החדשה שלך ?

שלומי: לפני שפתחתי את המותג fyiv us, הייתה בבעלותי רשת אופנה גדולה ומצליחה אותה מכרתי לטובת פתיחת עסק קטן יותר שעתיד לצמוח ולהיות מותג מוביל בישראל"

 

אבי: מה המוטו שלך בעסקים ?

שלומי: "המוטו שלי זה שאם שילמת אתה אמור לקבל את מלוא התמורה על מה ששילמת"

 

אבי: מי קהל היעד שלך ?

שלומי: "הקהל הוא נשים ולא צעירות או ילדות ולגבי טווח הגילאים "זה מתאים לאישה ללא גיל" כי גם בחורת בת 23 וגם אישה בת 43 יכולות ללבוש את הקולקציות שאנחנו מייצרים"

 

אבי: מהיכן אתה שואב את ההשראות לדגמים השונים ?

שלומי: "כמובן מעיתונות מקצועית נסיעות לתערוכות בארץ ובחו"ל וכמובן או שיש לך את זה או שלא"

 

אבי: מהו היעד שהצבת לעצמך בשנה שנתיים הקרובות ?

שלומי: לפרוץ עם המוצרים  שלנו לחו"ל"

 

אבי: היכן ניתן להשיג את הבגדים שאתם מייצרים ?

שלומי: "כמובן בשואו רום שלנו בבית פנורמה-דרך בן צבי 84 תל-אביב וגם בבוטיק נבחרים"

 

אבי: מה לא יודעים עליך והיית מעוניין שיידעו ?

שלומי: חשוב שהקהל יידע שעל כל דגם שאנחנו מייצרים אנחנו נותנים טאצ' של עבודת יד וגם שאני מקפיד שכל הייצור יתבצע בארץ-כחול לבן. מעבר לכך, ההצלחה של five us,   היא בזכות כל הצוות הנפלא שיש לי, אנשים מוכשרים שממש אכפת להם מהחברה ומההצלחה שלה.

 

את הקולקציה ניתן להשיג בבוטיקים המובילים בישראל.

פייסבוק: Five us – פייב אס

https://www.facebook.com/Fiveus.Fashion/

אינסטגרם:

@fiveus.fashion

טל: 03-6825575 

 בית פנורמה,דרך בן צבי 84 תל אביב