כותרות אחרונות
Search

מאפיית "פת שטינבך – מאפייה חשמלית" בחיפה יוצאת ביום הבחירות במבצע: לחמנייה מנוקדת בשוקולד מריר איכותי במתנה – לכל בוחר !

בוחרים ? מגיע לכם צ'ופר מפנק !

מאפיית "פת שטינבך – מאפייה חשמלית" בחיפה יוצאת ביום הבחירות במבצע: לחמנייה מנוקדת בשוקולד מריר איכותי במתנה – לכל בוחר !

המבצע יתקיים בין השעות  10:00 – 12:00

 

צילום לחמניית "חומבה" – עפר שטינבך

 

מאפיית הבוטיק "פת שטינבך – מאפיה חשמלית" מחיפה, החליטה לעודד את הבוחרים ויוצאת במבצע טעים ביום הבחירות: כל מי שמצהיר שבחר, או שבדרך לבחור – יצ'ופר מיידית בלחמניית מחמצת "חומבה" טרייה, מנוקדת בשוקולד מריר איכותי! "העיקר שאנשים ייגשו להצביע ולהשפיע", אומר עפר שטינבך, הבעלים של המאפייה.

 

המבצע יתקיים בשעות 10:00- 12:00. כתובת: יפו 28 חיפה. פרטים באתר:  https://www.patt-bakery.co.il

 

שטינבך, נכדו של אבא פת, מייסד "מאפיות פת" שפעלו בחיפה בשנים 1922 – 1953, חזר לשורשים ופתח בעיר מאפיית בוטיק, בה הוא אופה מגוון עשיר של לחמי מחמצת מקוריים ומיוחדים, ללא שמרים וחומרים תעשייתיים. הלחמים נאפים בעיקר מקמחים מלאים ומשובחים בטחינה גסה, תוך שימוש במחמצות שאור מחיטה, כוסמין או שיפון. שטינבך, אדריכל במקצועו, פיתח את המתכונים וגם העניק לכל לחם שם מיוחד משלו.

 

עפר שטינבך – צילום: אלי דגני

 

בין הלחמים:

לחם "טוטם": –  לחם ייחודי שנאפה בתבנית טרקוטה גלילית, ומיוצר מתערובת של קמחים מלאים מחיטה, כוסמין ושיבולת שועל, בתוספת אגוזי קשיו, גרעיני דלעת, חמנייה ופרג.  

"שועלי": לחם מקמח חיטה מלא, עשיר בתוספות של שיבולת שועל גסה, אגוזי קשיו, לוז, מלך, גרעיני חמניות ודלעת ועגבנייה מיובשת.

"חריף מטריף": לחם מקמח חיטה מלא, בתוספת פלפל חריף טרי.

"דון צימוקי": לחמנייה מקמח מלא עם אגוזי מלך וצימוקים.

"ביצי כוסמין": לחמניות מקמח כוסמין מלא גס ומחמצת כוסמין, בציפוי אגוזים, גרעינים וזרעונים.

"בזיליקה": כיכר מחמצת אפויה בתבנית טרקוטה גלילית, עשויה מ- 100% קמח מלא גס בתוספת עלי בזיליקום טריים, עגבניות מיובשות וצנובר.

"מרקי": כיכר קערת מרק עשויה מ-100% קמח גס, בעלת דופן עבה.

לחם "אמר": עשוי מקמח "אמר" מלא 100% (זן חיטה קדום) ומחמצת כוסמין.

 

במאפייה תמצאו גם את "מלך ארגמן", "לוזNמור", "שוף שיפון", "הכל לציפור", "מקלות הכוסמין של חני", חלת מחמצת מקורית ועוד…

 

 

 

כשר בהשגחת הרבנות הראשית חיפה.

פרטים והזמנות: בטלפון 04-6184881

ובאתר: https://www.patt-bakery.co.il

 

משפחת פת הייתה בעלת מאפיות ועסקה באפייה דורות רבים בפולין. בשנות ה- 20, עם עלייתה לארץ, הקימה בחיפה שתי מאפיות: בשכונת הדר ובשדרות ההסתדרות (המאפייה ברחוב ההסתדרות העסיקה מעל 40 עובדים), שפעלו בשנים 1922 – 1953. באותן שנים המשפחה הקימה גם את "קונדיטוריית פת" בירושלים, שהכילה סליק גדול בתקופת המחתרות.

 

 עפר שטינבך, נכדו של מייסד "מאפיות פת": "יום אחד, כשאמי ואני הבטנו בתמונות ישנות, מצאתי תמונה של סבי עומד ליד האוטו-לחם שלו, ועל האוטו כתוב 'א. פת מאפיה חשמלית'. אימא סיפרה שסבא היה מאוד גאה במלוש (מיקסר) החשמלי שהיה לו כבר בשנות ה-20 של המאה הקודמת. התרגשתי והחלטתי לקרוא גם למאפיה שלי – 'מאפיה חשמלית'. את הקמחים המיוחדים אני מזמין מ'הטחנות הגדולות של א"י', אותה טחנת קמח ממנה קנה סבי" !

 

עופר שטינבך, ארכיטקט בהכשרתו, חזר לשורשים ופתח באחרונה בחיפה מאפיית בוטיק יפהפייה בה הוא אופה לחצי מחמצת מקוריים, ללא שמרים. הלחמים נאפים מקמחים מלאים בטחינה גסה, תוך שימוש במחמצות שאור מחיטה, כוסמין ושיפון. לכל לחם עפר העניק שם מיוחד.