כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה "קתאי פסיפיק" מפרסמת את מחירי הטיסה בקיץ שהופכים את הונג קונג ויעדי הפסיפיק לאטרקטיביים במיוחד לחופשות משפחתיות.

חברת התעופה "קתאי פסיפיק" מפרסמת את מחירי הטיסה בקיץ שהופכים את הונג קונג ויעדי הפסיפיק לאטרקטיביים במיוחד לחופשות משפחתיות.

טיסה להונג קונג החל מ – 676 דולר.!

חברת התעופה קתאי פסיפיק, המדורגת ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם, יוצאת במבצעים מרעננים וחסרי תקדים לקראת חופשות הקיץ במהלך חודשי יולי- אוגוסט 2019.

 

צילום: יח"צ

 

במסגרת זו מפרסמת קתאי פסיפיק את מחירי הקיץ  להונג קונג ולשורה של יעדים במזרח:

⇐ טיסות להונג קונג החל מ $676

⇐ טיסות לפיליפינים/ ויאטנם / תאילנד החל מ $777

⇐ טיסות לסינגפור / טאיוואן החל מ $888

⇐ טיסות ליפן החל מ $999

⇐ טיסות לאוסטרליה החל מ $1299 

 

ג'ונתן ביילי, מנכ"ל קתאי פסיפיק בישראל, מציין כי מחירי הקיץ החדשים של קתאי,  אשר נועדו לתת מענה לביקוש לחופשות קיץ משפחתיות, מקרבים את הונג קונג ואת יעדי הפסיפיק לקהל הישראלי, שבמבקש לגוון את חופשות הקיץ המשפחתיות שלו. עוד מציין ביילי, כי בנוסף לחוויית הטיסה המשודרגת ביותר עם המטוס החדש ביותר יחד עם המחיר הנוח ביותר, מציעים הונג קונג ויעדי המזרח אפשרויות אינסופיות לחופשות משפחתיות.

 

קתאי פסיפיק מציעה לנוסעים הישראלים טיסה יומית בקו תל אביב- הונג קונג עם חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק.

 

חברת התעופה קתאי פסיפיק שבסיסה בהונג קונג מחזיקה צי מטוסים חדיש ומתקדם ומפעילה ממרץ 2017 טיסות ישירות בקו תל אביב- הונג קונג באמצעות מטוס האיירבוס A350 החדש, עם חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק מתוכם 25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו- 6 יעדים ביפן.