כותרות אחרונות
Search

בית המשפט האיטלקי דחה את טענת רשות התחרות האיטלקית וקבע כי Wizz Air יכולה להמשיך במדיניות הכבודה הנוכחית……

איטליה נותנת רוח גבית ל Wizz Air

 

בית המשפט האיטלקי דחה את טענת רשות התחרות האיטלקית (AGCM) וקבע:   Wizz Air תמשיך עם מדיניות הכבודה הנוכחית הכוללת 50 אפשרויות כבודה לנוחות הטסים.

 

צילום: יח"צ

 

בית המשפט האיטלקי ((TAR קיבל את טענת חברת התעופה Wizz Air בתיק אשר פתח רשות התחרות האיטלקית בנוגע למדיניות הכבודה שלה, ותאפשר לחברה להמשיך במתכונת הנוכחית.

 

במסגרת פסק הדין דחה בית המשפט את טענת רשות התחרות האיטלקית (AGCM) כי גביית כסף עבור כבודה הינו מצג מטעה של מחיר כרטיס הטיסה. רשות התחרות האיטלקית ביקשה לדרוש מחברת התעופה Wizz Air להשעות את מדיניות הכבודה שלה ולשלם קנס של 1 מיליון אירו.

 

Wizz Air החלה מ-1 בנובמבר 2018 לאפשר עלייה למטוס עם תיק נשיאה בלבד – ללא תשלום (40x30x20) ונוסעי Wizz Priority זכאים להעלות למטוס גם טרולי קטן נוסף (55x40x23). זאת במסגרת מדיניות הכבודה החדשה של החברה אשר מציעה לנוסעים לבחור בין 50 אפשרויות שונות לשילוב תיקי נסיעה ומזוודות על בסיס צרכיהם והעדפותיהם האישיות.

 

יוהאן אידהאגן, סמנכ"ל השיווק של  Wizz Airציין בעבר כי מדיניות הכבודה הכוללת 50 אפשריות שונות לשילוב תיקי נסיעה ומזוודות מקלה על הנוסעים בתהליך העלייה למטוס, תורמת לחוויית לקוח ומשפרת יעילות ועמידה בזמנים.

 

אודות החברה:

חברת Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 112 מטוסים מסוג איירבוס ,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo ומציעה למעלה מ-600 קווים, מ-26 בסיסים המחברים 146 יעדים ב-44 מדינות.

 

מאז טיסת הבכורה של  Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. החברה מציעה מישראל ואליה 24 קווים ל-10 מדינות ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות מנתב"ג ועובדה ונוחתות בין היתר בלובלין, קראיובה, קושיצה, לונדון-לוטון וורנה. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בארץ, Air Wizz הינה הבחירה הראשונה של למעלה מ-1.2 מיליון נוסעים מישראל ואליה אשר נהנים מהשרות וממחיריAir  Wizz , וממערכת הזמנות ידידותית.