כותרות אחרונות
Search

"יום המעשים הטובים" במרכז "סלע מדיקל

"יום המעשים הטובים" במרכז "סלע מדיקל.!

בני הזוג צביקה וקרן סלע הבעלים של חברת "סלע מדיקל" החליטו לתרום את חלקם ביום המעשים הטובים למען הקהילה בישראל ופתחו את המרכז לטובת טיפולים אסתטיים בנשים שהחלימו ממחלת הסרטן. 

 

שלושת הרופאים: ד"ר יואב גרונוביץ , מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית בבית החולים שערי צדק בירושלים , ד"ר מרינה לנדאו, מומחית עולמית לרפואר עור בארץ ובעולם , ד"ר איתן ברמן , רופא עור מומחה, אסתטיקה רפואית.  יחד עם קרן סלע הבעלים של "מדיקל סלע" – צילום: אבי בר

 

במסגרת יום המעשים הטובים  החליטו בחברת "סלע מדיקל" העוסקת בייבוא והפצה של מגוון מכשור רפואי בתחום הרפואה האסתטית , לתרום את חלקם למען הקהילה בישראל ופתחו את משרדם ליום טיפולים אסתטיים  בנשים שהחלימו ממחלת הסרטן ואחרות שעדיין נאבקות במחלה.  הטיפולים כללו: הזרקות של חומצה הילרואנית כמו :פרינסס, חוטי מינט ,אלנסה ובוטוקוס. עבור  15 הנשים שהגיעו מכל רחבי הארץ  שחלקן  כאמור נשים שהחלימו ממחלת הסרטן , "פציאליס" לצד אלמנות ונשים עם סיפורים לא פשוטים כמו אלימות במשפחה וסמים זה היה אירוע מרגש ומרפא…. 

 

שלושת הרופאים: ד"ר יואב גרונוביץ , מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית בבית החולים שערי צדק בירושלים , ד"ר מרינה לנדאו, מומחית עולמית לרפואר עור בארץ ובעולם , ד"ר איתן ברמן , רופא עור מומחה, אסתטיקה רפואית.  יחד עם קרן סלע הבעלים של "מדיקל סלע" – צילום: יוסי ומתי

 

המשתתפות הגיעו למרכז "סלע מדיקל נרגשות והתיישבו לפגישת ייעוץ בהתאמה אישית עם שלושה רופאים  שנכחו במעמד: ד"ר יואב גרונוביץ , מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית בבית החולים שערי צדק בירושלים , ד"ר מרינה לנדאו, מומחית עולמית לרפואר עור בארץ ובעולם , ד"ר איתן ברמן , רופא עור מומחה, אסתטיקה רפואית.  

 

חשוב לציין כי הרופאים נרתמו לטיפול בנשים ביום המעשים הטובים בהתנדבות מלאה והעניקו להן טיפול מסור ואיכותי, כל אחת לפי הטיפול אותו ביקשה ושהתאים ביותר לפי המלצת הרופאים.

 

ד"ר איתן ברמן , רופא עור מומחה, אסתטיקה רפואית. מראיין את אחת המטופלות – צילום: יוסי ומתי

 

לפני תחילת הטיפולים נפגשו הנשים  לפגישת ייעוץ  לצורך התאמה אישית  עם הרופאים המומחים  ומיד אחר כך ניגשו לסדרת צילומים מקצועית  של פניהן לפני הטיפול וכמובן אחרין. חשיבות רבה ניתנה לאופי הטיפול דהיינו  טיפול עומק  ממוקד "ולא רק הזרקה".. טיפול בהתאמה מדויקת לקווי המתאר שלהן  ולדיאגנוזה הרפואית של הרופאים המטפלים.

 

ד"ר איתן ברמן , רופא עור מומחה, אסתטיקה רפואית. מטפל באחת המטופלות, בעוד אשתו רוית מתעדת את מהלך הטיפול – צילום: אבי בר

 

המעמד ריגש מאוד את המשתתפות שחיזקו  אחת את השנייה וניכר שהטיפול אותו עמדו לעבור, שימח וריגש אותן בו זמנית, חלקן בחרו לשתף את סיפורי החלמתן וסיפורן האישי על מנת לחזק נשים אחרות.

 

ד"ר מרינה לנדאו, מומחית עולמית לרפואר עור בארץ ובעולם מטפלת באתי אהרונסון – צילום: יוסי ומתי

 

אחת מהנשים שביקשה לשתף את סיפור החלמתה היא : אתי אהרונסון , שחלתה בגיל 43  בסרטן השד  ונאלצה לעבור כריתה חלקית  ולאחרשהתגלה שהינה סובלת מסרטן אלים,  נאלצה לעבור כריתת שחלות וחצוצרות, לדבריה כאישה צעירה "וורקוהוליקית" (מכורה לעבודה) כהגדרתה  הבינה לצד ההתמודדות  עם המחלה הקשה,  שהיא קיבלה הזדמנות פז "לעשות שינוי בחייה"  והחליטה ללכת וללמוד "קואצ'ינג". לדבריה,  ההחלטה הזאת, עזרה לה רבות בהתמודדות עם המחלה  ולאחר החלמתה החלה לעסוק בתחום שממלא אותה רגשית ונפשית. והיכולת שלה לתת עזרה וכלים לאנשים, איך לעשות שינוי בחייהם  ממקום לא פשוט,  לצד אופטימיות.  בין היתר היא בחרה להתנדב גם "ברוח נפשית"  {אלימות פיזית, התעללויות מיניות}  כקואצ'רית.

 

 

אתי מוסיפה: "מחלת הסרטן הביאה  לשינוי גדול בחיים שלי והשינוי הזה הוא המתנה הגדולה ביותר שיכולתי לקבל,  כי דרכו אני מעבירה את הכלים שאני קיבלתי בהתמודדות שלי עם המחלה לאנשים אחרים הזקוקים לעזרה ותמיכה.

 

קרן סלע בעלת המרכז ומנהלת חטיבת האסתטיקה – צילום: אבי בר

 

קרן סלע מנהלת חטיבת האסתטיקה   "יום המעשים הטובים"  היה מעצים ומרגש במיוחד אני מבקשת להודות להתגייסותם של הרופאים הבכירים שתרמו מזמנם ללא תמורה למען הקהילה"

 

אודות  חברת סלע  מדיקל

 חברת סלע  מדיקל   מייבאת  ומשווקת מכשור וציוד במגוון תחומי הרפואה.  סלע מדיקל  היא חברה ישראלית ובינלאומית שעיקר פעילותה בארץ  ובאירופה. החברה הוקמה בשנת 2001 על ידי בני הזוג צביקה וקרן סלע   ופועלת מאז, כמפיץ מוכר וידוע היטב בתוך השוק הישראלי ובעולם. בתחומים–  צנתורי מוח  { נוירודיולוגיה  פולשנית} ,כירורגיה כללית  ניתוחית   ואסתטיקה רפואית.  בין לקוחותיה נמנים כל בתי החולים בישראל , משרד הבריאות, משרד הביטחון, צה"ל , מרפאות פרטיות ועוד'…

 

סלע מדיקל מפעילה מרכז הדרכה והרצאות לרפואה אסתטית מתקדמת המיועד לרופאים בלבד , ואשר בו הם נחשפים  לחידושים וטכנולוגיות פרי מחקרים רפואיים מוכחים בתחום הרפואה האסתטית. המרצים שעובדים בשיתוף עם מרכז ההדרכה הינם רופאים מהמובילים בתחומם ובעלי שם עולמי מהארץ ובעולם.

 

החברה חרטה על דגלה לספק מוצרים רפואיים  ומכשור טכנולוגי  ברמה הגבוהה ביותר עבור רופאים ומטופלים, תוך בניית מערכת יחסים מקצועית ולשביעות רצון לקוחותיה המלאה.

   

אתר הבית : www.selamedical.co.il

 פייסבוק : https://www.facebook.com/Selamedical

משרדי החברה בארץ  ממוקמים ברח'  אימבר 14  בפתח תקווה

 

צילומים: אבי בר