כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה SWISS משיקה את תוכנית “A SWISS Welcome” ברחבי העולם

כחברת התעופה של שוויץ, SWISS מקרבת בין אנשים ותרבויות. כעת, מזמינה החברה שוחרי נסיעות ממדינות שונות שיבקרו בשוויץ ויכירו את המדינה בעזרת מארחיהם המקומיים – לחוויה שוויצרית ייחודית.

חברת התעופה הבינלאומית  SWISSמחפשת ב-17 מדינות אחר אנשים שירצו להכיר את שוויץ מנקודת מבט אישית ומקומית. לשם כך, מזמינה SWISS תושבים מ-17 ארצות – תשע מהן באירופה ושמונה מרוחקות יותר – שיגישו מועמדות לביקור מיוחד זה באמצעות סרטון וידיאו יצירתי של דקה אחת. את סרטוני המועמדות יש להעלות לאתר  swiss.com/welcome  שהוקם במיוחד לשם כך מהיום ועד ה-30 בנובמבר.

כל סרטוני הווידיאו שיתקבלו יועברו לשיפוט הגולשים, שיתבקשו לבחור ב-20 המועמדים הטובים ביותר מ-17 המדינות. לאחר מכן, יקבע צוות שופטים מי המנצח מכל מדינה, עד ה-14 בדצמבר. הזוכים ייהנו מנסיעה אישית ואטרקטיבית לשוויץ ויצירת קשר עם תושבים מקומיים. SWISS תכסה את הוצאות הטיסה והמלון ואף תעניק למבקר סכום כסף להוצאות אישיות.

בחירת המארחים השוויצרים וקבלת הפנים של האורח

לאחר שיבחרו 17 הזוכים שיבקרו בשוויץ, תיכנס תוכנית "A SWISS Welcome" ("קבלת פנים שוויצרית") לשלב השני בתחילת 2016. בשלב זה תזמין SWISS את אזרחי שוויץ להציע מועמדות לאירוח המבקרים. גם בשלב זה, הפונים ייבחרו באמצעות שילוב של בחירת קהל הגולשים וצוות שופטים.

האורחים מחו"ל יגיעו לשוויץ במרץ 2016 ויוצגו בפני מארחיהם השוויצריים באירוע קבלת פנים, שיתקיים בציריך, באווירה "שוויצרית" הולמת. לאחר מכן יבלו האורחים יומיים או שלושה יחד עם מארחיהם בטיולים ברחבי המדינה ויחוו את שוויץ מנקודת מבט אישית מאוד.

תוכנית “A SWISS Welcome” כבר מוצגת באינטרנט באתר swiss.com/welcome . המבקרים והמארחים העתידיים, כמו גם המצביעים, מוזמנים לבקר באתר ולתאר את תחומי העניין שלהם. המפגשים המעניינים והמצחיקים ביותר של “A SWISS Welcome” והחוויות של האורחים ומארחיהם יחוברו לסרט מרתק שיוצג באתר האינטרנט של התוכנית, החל מסוף אפריל 2016.

תוכנית “A SWISS Welcome”  פתוחה להגשת מועמדויות מהמדינות הבאות:

באירופה

גרמניה

צרפת

בריטניה

שבדיה

יוון

ספרד

איטליה

רוסיה

נורבגיה

מחוץ לאירופה

ארה"ב

קנדה

ישראל

ברזיל

דרום אפריקה

יפן

סינגפור

הודו

לצפייה בסרטון הפותח – https://www.youtube.com/watch?v=b5kmkAACtg0