כותרות אחרונות
Search

חנוכה של אטרקציות לכל המשפחה בקניון כפר סבא הירוקה!

במהלך החג ייהנו המבקרים ממתחם החלקה על הקרח, פעילות עם כוכבי הילדים "המיניונים" ו"הלו קיטי" ובכל יום טקס הדלקת נרות חגיגית בשיתוף בית חב"ד עם המון סופגניות!

בחג החנוכה הקרוב, קניון כפר סבא הירוקה מזמין את כל המשפחה ליהנות מחוויות בלתי נשכחות – החלקה על הקרח משפחתית בעלות מינימאלית וחגיגות עם הכוכבים הכי גדולים לילדים – "המיניונים"ו"הלו קיטי" שיכללו סדנאות יצירה, קולינריה והפעלות – ללא תשלום!

בכל ערב במהלך ימי החג  תתקיים הדלקת נרות חגיגית בשיתוף בית חב"ד  וחלוקת סופגניות.

במשך כל ימי החג (8-15.12) מתחם החלקה על הקרח שהוקם לרגל החג, יציע חוויה משפחתית, מגבשת ומהנה בעלות סמלית! מתאים לגילאי 6+, עלות לאדם: 15 ₪ 

פסטיבל המיניונים (יום שלישי – חמישי 8-10/12)– פסטיבל של פעם במיניון שנה!

במסגרת הפסטיבל ייהנו הילדים מסדנאות יצירה וקולינריה ומתחמים אינטראקטיביים ללא תשלום:

כנס הרשעים – הצטרפו לכנס מיוחד בו תלמדו כיצד להפוך לעוזרי הרשעים הגדולים! (מתחם אינטראקטיבי), הבננות של קווין – סדנת יצירה צהובה במיוחד להכנת שיפוד מתוק של בננות נושא ברכת המיניונים, יוצרים מיניונים – סדנאות יצירה של המיניונים שיטריפו לכם את החג, המעבדה ההיתולית של המיניונים – מתחם היתולי מדליק דמוי מעבדה בו הילדים קולעים וזוכים!

מתי? ימי שלישי-חמישי 8-10/12/15 בין השעות: 11:00-14:00 ו-16:00-19:00

חגיגת הלו קיטי – אירוע בוטיק – מותק של חג (יום ראשון – שני 13-14/12)

במסגרת הפסטיבל ייהנו הילדים מסדנאות יצירה וקולינריה ומתחמים אינטראקטיביים ללא תשלום:

יוצרים הלו קיטי – סדנאות יצירה מתחלפות של הדמות האהובה כגון קופסת תכשיטים אישית או ערכת הלו קיטי מתלבשת מנייר קשיח ממותג, המטבח של הלו קיטי – כל הילדים מוזמנים ליהנות ממטעמי המטבח של קיטי ולהכין לעצמם קאפקייקס מתוקים וטעימים! פינת האיפור של הלו קיטי – מתאפרים ומתקשטים באיפור היפואלרגני מיוחד, קסום וצבעוני בסגנון הלו קיטי!

מתי? ימי ראשון – שני 13-14/12/15 בין השעות: 11:00-14:00 ו-16:00-19:00

yeruka 1