כותרות אחרונות
Search

מדענים בכירים של חברת 3M נפגשו עם חוקרים באוניברסיטה העברית במטרה לבחון שיתופי פעולה אפשריים

 

  • משלחת המדענים של חברת 3M כללה את ד"ר מיכל וקרט וולקין, ראש זרוע ה- R&D של חברת 3M ישראל ומדענים בכירים נוספים ממעבדות החדשנות של מטה החברה במינסוטה.

  • עוד השתתפו בפגישה, מנכ"ל חברת יישום, החברה לפיתוח המחקר של האוניברסיטה העברית יעקב מיכלין, ד"ר דוב רייכמן- סגן נשיא מסחור טכנולוגיות ופטנטים בתחום הפיזיקה, ודנה גביש פרידמן, סמנכ"לית השיווק של החברה.

  • בפגישה נדונו טכנולוגיות שונות בתחום הננו- טכנולוגיה והאלקטרוניקה ומסחור אפשרי שלהן על ידי חברת 3M.

3m 1

משלחת מדענים של חברת 3M ביקרה השבוע באוניברסיטה העברית במטרה לבחון שיתופי פעולה אפשריים בתחום המחקר. הפגישה נערכה בעקבות התרחבות מחלקת ה- R&D של 3M ישראל שהוקמה לפני כשנה. את הפגישה אירחה חברת יישום, החברה לפיתוח המחקר של האוניברסיטה העברית.

מטעם חברת 3M השתתפו בפגישה ד"ר מיכל וקרט וולקין, ראש זרוע ה- R&D של חברת 3M ישראל ומדענים בכירים ממעבדות החדשנות של מטה החברה במינסוטה. מטעם יישום השתתפו מנכ"ל חברת יישום יעקב מיכלין, ד"ר דוב רייכמן- סגן נשיא מסחור טכנולוגיות ופטנטים בתחום הפיזיקה, ודנה גביש פרידמן, סמנכ"לית השיווק של החברה. עוד השתתפו בפגישה חוקרים בכירים מפקולטות שונות באוניברסיטה העברית שלקחו חלק בפגישה גם כן.

בפגישה נדונו טכנולוגיות שונות שפותחו על ידי האוניברסיטה העברית במטרה למסחורן האפשרי  על ידי חברת 3M. מדובר בטכנולוגיות בתחום הננו טכנולוגיה וחומרים אלקטרוניים.

זרוע המו"פ של 3M ישראל הוקמה לפני כשנה כחלק מהחלטה אסטרטגית של מטה החברה העולמי של 3M להרחיב את פעילותה העסקית בישראל. זרוע המו"פ בראשותה של וולקין אחראית על פיתוח מוצרים בתחומים שונים, ואיתור הזדמנויות לשיתופי פעולה עם מוסדות אקדמאים וקרנות מחקר ישראלים. במהלך השנה האחרונה נערכו פגישות שונות עם אוניברסיטאות ברחבי הארץ במטרה לקדם שיתופי פעולה אלו.

ב- 3M  אנחנו פועלים בשיתוף ומטמיעים את המדע שלנו, מתוך מטרה לשפר חיים באופן יומיומי. עם מחזור מכירות של 32 מיליארד דולר , 90,000 העובדים שלנו מתחברים ללקוחות ברחבי העולם, בין היתר גם בישראל.  

למדו עוד על דרכיה היצירתיות של 3M לפתרון בעיות ב- WWW.3m.com  ובאתר  המקומי www.3m.com/il