כותרות אחרונות
Search

חברת "טבע ירוק" מציעה לכם "שמן לציפורניים" העשוי לסייע בטיפוח, בטיפול ובשיקום הציפורניים.

צילום: טבע ירוק.

 

מתביישים לנעול סנדלים בגלל הציפורניים?

חברת "טבע ירוק" מציעה לכם "שמן לציפורניים" – המכיל 16 תמציות שמן טבעיות של צמחי מרפא, העשויות לסייע בטיפוח, בטיפול ובשיקום הציפורניים.

 

הקיץ כבר מכה במלוא עוזו ואתם מתביישים ומתביישות לנעול סנדלים פתוחים, בגלל הציפורניים? חברת "טבע ירוק", המתמחה בייצור ושיווק מוצרים טבעיים, מציעה "שמן לציפורניים" – המכיל 16 תמציות שמן טבעיות ושמנים אתריים של צמחי מרפא שעפ"י דרכי הריפוי הטבעיות והמסורתיות, עשויים לסייע בטיפוח, בטיפול ובשיקום ציפורניים.

 

השמן טבעי לחלוטין, ללא חומרים משמרים או מלאכותיים, והוא אינו מצריך חבישה של הציפורן או האצבע לאחר מריחתו. בשמן שילוב ייחודי של: שמן עץ התה, שמן שקדים מתוקים, ויטמין E, שמן קינמון, שמן מנוקה, שמן לימון, שמן עשב לימון (למון גראס), שמן פטצ'ולי, תמצית פלפל חריף, שמן קורנית (טימין), שמן לבנדר, שמן ציפורן, חומצה קפרילית, שמן ברגמוט, שמן אקליפטוס ושמן אורן.

 

מומלץ להקפיד על ניגוב יסודי של כפות הרגליים לאחר המקלחת ועל הליכה עם כפכפים בחדר האמבט – ובמיוחד במקלחות משותפות או ציבוריות, הימנעות מהחלפת נעליים עם חבר או חברה וכמובן, הקפדה על ניקיון נעליים ואוורורן ועל אוורור כפות הרגליים.

 

צילום: טבע ירוק.

 

מחיר:

60 ש"ח לבקבוקון של 10 מ"ל,

180 ש"ח לבקבוקון של 50 מ"ל.

להשיג באתר   www.green-nature.co.il

 

במטרה לקדם את כל הטוב שהטבע מציע, מקפידה חברת "טבע ירוק" לשווק מוצרים טבעיים. בין המוצרים והמותגים בחברה: חטיפי אנרגייה של  Ener Good , תוספי תזונה של Dr Green, חטיפי חלבון ואנרגייה שלVeg Protein , שמני האיכות של Natural Oil, מוצרי היגיינה וטיפוח שלUnique Herbals , מלחים ותבלינים, סטיביה, מוצרי מזון טבעי בוואקום, שוקולד איכותי, עוגיות וקרקרים טבעיים, חליטות תה, מגע הקסם ועוד…

 

ניתן ליהנות מהמוצרים בחנויות הטבע המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה www.green-nature.co.il