כותרות אחרונות
Search

חברת "טובול קרמיקה" השיקה אולם תצוגה חדש ויוקרתי במודיעין

אולם התצוגה החדשני משתרע על פני 1,200 מ"ר וכולל  מגוון רחב של דוגמאות מרהיבות וחדשניות ,אביזרים ,מכלול פתרונות ומענה מלא לצרכי הלקוח. האולם הינו חלק ממתחם הלוגיסטיקה החדש של קבוצת טובול שעלות הקמתו נאמדת בעשרות מיליוני ש"ח.

חברת "טובול קרמיקה" מקבוצת "טובול", השיקה  את אולם התצוגה החדש והמפואר שלה במודיעין. האולם, הממוקם במרכז עינב במודיעין, משתרע על פני שטח של כ-1,200 מ"ר ונותן מענה מושלם ופתרונות מלאים ללקוחות  הקצה ובנוסף משרת פרויקטים רבים ברחבי הארץ.

לארוע ההשקה הגיעו כ 550 איש בהם מעצבי פנים, אדריכלים, אנשי עסקים, יזמים, אנשי תקשורת  קבלנים רבים ביניהם חזי דימרי מי.ח דימרי, אורטל מנהלת השיווק של דונה, ישי אמסלם מפרץ בוני הנגב, קלוד נחמיאסהבעלים של בר-ים, יונית סיאני מנהלת הרכש של מינרב יובל כהן ושמעון בבלי מא.דורי, גלית פנינה אבינועם, מיקי כתר, סטפן מטי, גיל מיכאל, ניצן הורוביץ, שרה גרינשטיין, שרון דוד, לירן בן איבגי ועוד.  בין הVIP ניצפו ראש העיר מודיעין- חיים ביבס, ח"כ אביגדור ליברמן, קובי כחלון, משה ליאון, שאול מזרחי -יו"ר החברה למשק וכלכלה, אילן גורדו, פטר וייס יו"ר מועצת גזר, הפרסומאי רן לוי, אנשי יחסי הציבור זיו בצלאל וטל מרום,

tubul 2

את הסרט גזר חבר הכנסת אביגדור ליברמן, יחד עם גב' טובול- האמא של סימו, אורן ובועז טובול בעלי המתחם והרב אליהו אלחרר שליט"א – צילום: רונן טופלברג

את המזוזה קבע הרב של מודיעין, הרב אליהו אלחרר שליט"א יחד עם ראש העיר חיים ביבס. את הסרט גזר חבר הכנסת  אביגדור ליברמן, יחד עם גב' טובול- האמא של סימו, אורן ובועז טובול בעלי המיתחם.  האורחים נהנו מערב מקסים עם מוסיקת רקע, ארוחת ערב ומופע של קובי מיימון. בין האורחים הוגרלה חופשה זוגית באיטליה וכניסה לתערוכת הקרמיקה המובילה בעולם.

אולם התצוגה הוקם כחלק ממתחם הלוגיסטיקה המודרני והחדשני של "קבוצת טובול" המשרת את כלל מדינת ישראל.  באולם ניתן למצוא את העיצובים החדשניים והאיכותיים ביותר מאיטליה,ספרד וסין. מוצגים למעלה מ-1000 לוחות תצוגה ומאות מתקני ברזים, כיורים ואביזרים. בנוסף, באולם הותקנו מערכות מדיה חדשניות ומתוחכמות המעניקות ללקוח חוויה של חדשנות, שירות וחווית קניה מלאה ומושלמת.

מלבד העיצובים החדשניים והמוצרים האיכותיים, בטובול קרמיקה שמים דגש על שירות וליווי הלקוחות לאורך כל הדרך. באולם  התצוגה החדש ניתן למצוא צוות מעצבים מקצועי שמטרתו להעניק חווית קניה איכותית ללקוח, כמו גם ייעוץ בהתאמה אישית לצרכיו. אולם התצוגה במודיעין משרת כיום מגוון לקוחות מפרויקטים שונים ונותן מענה לאדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים וכמובן גם ללקוח הפרטי.

tubul 1

בעלי חברת "טובול קרמיקה" אורן סימו ובועז טובול – צילום: רונן טופלברג

קבוצת טובול שמה לעצמה מטרה להנגיש את המתחם לנכים ואכן, האולם עצמו מונגש לנכים ואף אתר האינטרנט החדש מותאם  לבעלי צרכים מיוחדים. הקבוצה אף קיבלה את תו אמון הציבור.

חברת טובול קרמיקה הינה יבואנית מובילה בתחום הריצוף והכלים הסניטרים של המותגים המובילים בעולם ומשווקת את מיטב היצרנים בישראל. החברה משווקת מגוון רחב של מוצרים: כלים סניטרים, אריחי קרמיקה, גרניט פורצלן, אבן, פרקטים, דלתות ועוד. בין לקוחות החברה: לקוחות פרטיים, אדריכלים, מעצבים, קבלני בניין וחברות בנייה מהמובילות במשק

tubul 3

חבר הכנסת איווט ליברמן יחד עם סימו טובול – צילום: רונן טופלברג

חברת טובול קרמיקה בע"מ הינה חלק מקבוצת "טובול" שנוסדה בשנת 1984 בירושלים וכוללת בתוכה את חברת טובול קרמיקה בע"מ, חברת טובול חומרי בניין1990  בע"מ וחברת אבני סלע ייבוא ושיווק מוצרי בניה בע"מ. הקבוצה מספקת מענה ופתרון בענף הבניין, משלבי הבניה הראשוניים ועד לשלב הפנים והגמר ופונה למגוון לקוחות בפריסה ארצית. החברה מעסיקה מאות עובדים ושמה דגש גדול על שרות, מקצועיות ,זמינות מלאי, סל פתרונות.

tubul 4

משה ליאון, חיים ביבס וסימו טובול – צילום: רונן טופלברג

אולם התצוגה החדש ממוקם ברחוב הבנאי 7 במודיעין. טלפון  08-9555555 אתר  tuboulceramics.co.il