כותרות אחרונות
Search

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמותגים המובילים בעולם, רכשה את מותג גבינות הבוטיק מחלבנה.

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם רכשה את מותג הגבינות "מחלבנה" ותשיק סדרת מוצרי גבינות ויוגורטים כשרים

 לרגל חג השבועות ישיק המותג כ-14 סוגי גבינות,

במהלך השנה הקרובה ישווק עוד כ-40 סוגי גבינות ומוצרי חלב, למעדניות ולמקררי השירות העצמי,

 עדי כהן מנכ"ל ישרקו מקבוצת טיב טעם: "מוצרי החלב שיושקו תחת המותג מחלבנה, הינם סדרת מוצרים המשלבים איכות מעולה וטעם עשיר".

עדי כהן מנכ"ל ישרקו מקבוצת טיב טעם מסר: "במסגרת המהלך תשיק מחלבנה בשנה הקרובה למעלה מ-40 סוגים של גבינות ומוצרי חלב חדשים"…….."ההחלטה לרכוש את מותג גבינות הבוטיק מחלבנה היא חיזוק תמהיל ומגוון מותגי הפרימיום של ישרקו,  מאחר ומדובר במותג בעל מוניטין"

 

עדי כהן מנכ"ל ישרקו מקבוצת טיב טעם

מוסיף עדי כהן: "אנו נציע one-stop-shop לגבינות ולמוצרי חלב איכותיים בתמורה צרכנית מעולה. קו המוצרים הכשר, הרחב והמגוון שלנו יכלול גבינות מסחריות משובחות ומיוחדות, יוגורטים איכותיים, מוצרי בוטיק ועוד. והכול תחת תו האיכות והביקורת הקפדנית של מומחי הגבינות של מחלבנה וישרקו".

צילום: יח"צ ישרקו

מחלבנה תיתן מענה גם לצרכנים שלא יכולים (או לא רוצים) לצרוך גבינות מחלב בקר ותציע  מגוון מוצרי חלב עיזים או חלב כבשים, הנוחים יותר לעיכול. 

 

המוצרים שיוצעו החל מחג שבועות הינם: יוגורטים, גבינות קשות, גבינות טריות ורכות וגבינות עובש. ובהם: מוצרלה, סנט מור, בושה, איבריקו, תום, בנוסף, גבינות ויוגורטים מחלב עיזים ועוד.

צילום: יח"צ ישרקו

בימים אלה ישווק המותג 14 גבינות חדשות: ביניהם: ג'יבנה 200 גרם – גבינת עזים רכה ומלוחה, שדומה קצת לגבינה צפתית. ג'יבנה עם זעתר 200 גרם  – גבינת העיזים הקלאסית והמבוקשת של המטבח הערבי, עם טוויסט של זעתר, מתובלת ורעננה, יוגורט עיזים – יוגורט עיזים קלאסי, מאוד מעודן, בעל טעמים אופייניים לחלב עיזים: , לאבנה עיזים – קלה ו עדינה , בושה עיזים שקיל – למריחה על פרוסות בגט טרי או קלוי: גבינה רכה, נימוחה ממש, שקשה מאוד להתאפק ולא לזלול. יש לצרוך כשהיא צעירה, אם מעוניינים בצד המתקתק שלה ולחכות, אם אוהבים אותה עוקצנית. סנט מור עיזים פחם שקיל – נפלאה לקלייה על באגט פריך וטרי ועוד.

 

להשיג בסניפי רשת טיב טעם ועדן טבע

 ובכל רשתות השיווק והמעדניות המובחרות ברחבי הארץ